eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Oczyszczanie targowisk usytuowanych na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2012 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-27

Tarnowskie Góry: Oczyszczanie targowisk usytuowanych na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2012 r
Numer ogłoszenia: 345227 - 2011; data zamieszczenia: 27.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry , Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, faks 032 3933602.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: htpp://bip.tarnowskiegory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie targowisk usytuowanych na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2012 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na oczyszczaniu targowisk usytuowanych na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2012 r. W/w usługa obejmuje: 1) Letnie utrzymanie czystości poprzez cykliczne oczyszczanie targowisk gminnych, 2) Odśnieżanie, usuwanie gołoledzi i usuwanie lodu z targowisk gminnych, 3) Wywóz odpadów komunalnych z pojemników o pojemności nie mniejszej niż 1100 litrów usytuowanych na targowiskach gminnych 4) Obsługa kabiny sanitarnej. Targowiska o pow. jak niżej, są usytuowane w następujących miejscach: Dzielnica Centrum: - ul. Dolna - 676,20 m2 - ul. Szymały - 1.137,80 m2 - ul. Lewka - Królika - 309,00 m2 Dzielnica Strzybnica: - ul. Armii Krajowej - 499,20 m2 co łącznie daje: 2.622,20 m2. Zakres rzeczowy usługi obejmuje: A) Letnie utrzymanie czystości na targowiskach gminnych. W/w usługa polega na oczyszczaniu powierzchni targowisk z odpadów komunalnych, liści i innych zanieczyszczeń. Oczyszczanie jest wykonywane codziennie przez 6 dni tygodnia od poniedziałku do soboty w przypadku nie występowania warunków zimowych, tj. temperatur minusowych, opadów śniegu, marznącej mżawki, występowania gołoledzi itp. Oczyszczanie wskazanych targowisk gminnych musi być zakończone do 2 godz. po zamknięciu targowisk. Godziny, w których czynne są wskazane targowiska gminne to: - od poniedziałku do piątku od godz. 6.00 do godz. 17.00 - w soboty od godz. 6.00 do godz. 15.00. B) Zimowe utrzymanie terenu targowiskach W/w usługa polega na odśnieżaniu, usuwaniu gołoledzi i usuwaniu lodu z powierzchni targowisk, przy występującej śliskości powierzchnię należy posypywać piaskiem lub innymi środkami likwidującymi gołoledź. Usługa świadczona jest codziennie od poniedziałku do soboty. W przypadku występowania warunków zimowych, tj. temperatur minusowych z opadami śniegu, marznącej mżawki, występowania gołoledzi itp. usługa powinna być zakończona do godz. 800 w dniu świadczenia usługi. W przypadku ustąpienia warunków zimowych Wykonawca automatycznie rozpoczyna oczyszczanie targowisk. C) Wywóz odpadów komunalnych z pojemników o pojemności 1100 litrów usytuowanych na targowiskach gminnych. Ilość pojemników zlokalizowanych na targowiskach: - ul. Dolna i Szymały - 4 pojemniki po dwa na każdym targowisku - ul. Armii Krajowej - 1 pojemnik. Opróżnianie pojemników na targowiskach przy ul. Dolnej i Szymały powinno odbywać się co najmniej 3 razy w tygodniu. Obligatoryjnie w dni targowe tj. we wtorek i piątek, pozostałe opróżnianie każdorazowo w przypadku przepełnienia pojemników. Opróżnianie pojemnika na targowisku przy ul. Armii Krajowej powinno odbywać się co najmniej 1 raz w tygodniu, przy czym obowiązkowo w piątek. Opróżnianie musi odbywać się zawsze po zamknięciu targowisk w godzinach od 17.00 do 19.00 w dniach od poniedziałku do piątku oraz w godzinach od 15.00 do 17.00. w soboty. Każdy pojemnik 1 raz w miesiącu powinien być umyty i zdezynfekowany. Pojemnik uszkodzony lub skradziony musi zostać w terminie 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego wymieniony lub uzupełniony na sprawny technicznie. Każdy pojemnik musi być opisany Targowisko gminne przy ul. ......................... oraz posiadać w widocznym miejscu logo firmy. W przypadku występujących wysokich dodatnich temperatur cykliczne oczyszczanie targowisk gminnych musi odbywać się po uprzednim zroszeniu powierzchni targowisk. W przypadku występowania intensywnych opadów śniegu po odśnieżeniu powierzchni targowisk odgarnięty śnieg musi być wywieziony. Pracownicy Wykonawcy muszą posiadać firmowe ubrania robocze, na których w widocznym miejscu będzie umieszczona nazwa lub logo firmy. Sprzęt wykorzystywany musi być oznaczony znakami logo lub nazwą firmy. D) Ustawienie i obsługa 1 kabiny sanitarnej (targowisko przy ul. Armii Krajowej). Kabina ustawiona i obsługiwana od kwietnia do października - 7 miesięcy (2 razy w tygodniu serwisowanie - poniedziałek i czwartek). Serwisowanie to opróżnianie fekali, uzupełnianie wody, papieru i dezynfekcja.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.500,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualne zezwolenie właściwego starosty na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą o odpadach z 27 kwietnia 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami) i Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów z dnia 27.09.01r. (Dz. U. nr 112, poz. 1206), aktualne zezwolenie - Burmistrza Miasta Tarnowskie Góry na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych, zgodnie z ustawą o porządku i czystości w gminach z dnia 13 września 1996 r. t.j. Dz. U. 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z p. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi polegającej na oczyszczaniu targowisk, placów, ulic itp. Wartość wykonanej usługi nie może być mniejsza niż 30.000,00 zł ( brutto).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż będzie dysponować co najmniej: 1 samochodem do wywozu odpadów komunalnych, 1 samochodem ciężarowym o ładowności minimum 5 t., co najmniej 7 pojemnikami na odpady komunalne, o pojemności nie mniejszej niż 1100 l, 1 koparko-ładowarką, odpowiednią ilością soli i piasku zapewniającą należyte wykonanie zimowego utrzymania terenu targowiska.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 60.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegory.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tarnowskich Górach, ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 26..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tarnowskich Górach, ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 26..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.