eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krośnice › ROZBUDOWA, REMONT I WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ ORAZ MODERNIZACJA BOISKA I BUDOWA PLACU ZABAW W PIERSTNICY



Ogłoszenie z dnia 2006-06-29

POZYCJA 34519

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Krośnice: ROZBUDOWA, REMONT I WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ ORAZ MODERNIZACJA BOISKA I BUDOWA PLACU ZABAW W PIERSTNICY Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Krośnice, do kontaktów: Jarosław Krzywiński - Inspektor ds. ochrony środowiska Andrzej Szmigiel - Inspektor ds. inwestycji, ul. Sportowa 4 lok. 20, 56-320 Krośnice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3846019, fax 071 3846015, e-mail: jkrzywinski@ug.krosnice. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.krosnice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Gminy Krośnice (sekretariat), Jarosław Krzywiński, ul. Sportowa 4/17, 56-320 Krośnice, woj. dolnośląskie, tel. 71/38-46-019, fax 71/38-46-015, e-mail: jkrzywinski@ug.krosnice.pl, www.krosnice.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA, REMONT I WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ ORAZ MODERNIZACJA BOISKA I BUDOWA PLACU ZABAW W PIERSTNICY. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Pierstnica, gm. Krośnice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Rozbudowa świetlicy. 2. Elementy wyposażenia ruchomego kuchni i pozostałych pomieszczeń świetlicy. 3. Remont istniejącego budynku świetlicy. 4. Modernizacja boiska. 5. Budowa placu zabaw. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający będzie żądał oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rozdziaju dokumentów jakich może Zamiajawiący żądać od Wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) według wykazu zawartego w niniejszym ogłoszeniu w rozdziale III pkt. 2 w części dotyczącej informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Rozbudowa świetlicy: Konstrukcja dobudowy do istniejącego obiektu tradycyjna, murowana o ścianach zewnętrznych z gazobetonu o grubości 36 cm zapewniająca uzyskanie wartości współczynnika przenikania ciepła K 0,3. Ściany wewnętrzne działowe z gazobetonu o grubości 12 cm. Komin z cegły pełnej klasy min. 150 na zaprawie cementowo wapiennej marki 5 Mpa. Strop lekki z płyty gipsowo kartonowej podwieszony do dolnego pasa wiązarów dachowych. Wieńce w poziomie stropu żelbetowe, wylewane beton B-15, stal A-0. Nadproża żelbetowe typu L19. Podciągi stalowe 2 INP 160. Słupy stalowe z rur grubościennych 120 mm. Konstrukcja dachu z wiązarów stalowych o 30% spadku połaci z blachy falistej. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej z folii, termicznej podłogi na przyziemiu z warstwy styropianu o grubości 5 cm, termicznej stropu z wełny mineralnej o grubości 15 cm. Wykonanie wentylacji grawitacyjnej nawiewnej i wywiewnej kanałami wentylacyjnymi wprowadzonymi ponad połacie dachowe. Tynki zewnętrzne szlachetne, terazyt drobnoziarnisty biały, wewnętrzne cementowo-wapienne III kategorii. Wykonanie posadzek z terakoty. Malowanie ścian wewnętrznych i sufitu farbami klejowymi lub emulsyjnymi w kolorze jasnym, powierzchni drewnianych wewnętrznych lakierem bezbarwnym chemoutwardzalnym. Elementy drewniane zabezpieczyć preparatami grzybobójczymi a elementy stalowe po wmontowaniu, oczyszczeniu i zagruntowaniu podkładem antykorozyjnym pomalować dwukrotnie farba akrylową. Odprowadzenie wody z dachów poprzez rynny wykonane z blachy ocynkowanej 15 cm. Obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej. Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz elektrycznej. Elewacja. Elementy wyposażenia ruchomego kuchni i pozostałych pomieszczeń świetlicy: Wykonawca winien wycenić wyposażenie świetlicy wiejskiej w Pierstnicy wg wykazu stanowiącego załącznik nr 8. Remont istniejącego budynku świetlicy: Wymiana opraw oświetlenia sali imprez w tym: - wymiana opraw oświetleniowych - szt.14 - wymiana podtynkowych wyłączników 1-bieg. i 2-bieg - szt. 8 Ogrzewanie elektryczne sali imprez i pomieszczeń przyległych w tym: - przewody YKY 5x 16mm2 układane podtynkowo - 50m. - montaż rozdzielnicy RW3 x 12 - 1szt. - wyłączniki - szt. 17 - przewody kabelkowe - 250m - montaż odgałęźników bryzgoszczelnych, gniazd instalacyjnych, wykłucie i zaprawienie bruzd, pomiary Ogrzewanie elektryczne dobudowanych pomieszczeń zasilanych z projektowanej rozdzielnicy RG1 w tym: - dobudowa do projektowanej rozdzielnicy RG1 obudowy z wyposażeniem - wyłączniki i rozłączniki - szt. 15 - przewody kabelkowe - 200m - odgałęźniki bryzgoszczelne, gniazda instalacyjne, wykłucia i zaprawienia bruzd, pomiary Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w tym: - Demontaż okien w części istniejącej - szt. 6 - Montaż okien rozwieranych i uchylno- rozwieranych z PCV - 15,2m2 - Montaż parapetów okiennych wewnętrznych - szt. 10 - Montaż drzwi zewnętrznych - 5,2m2 Wymiana podłóg, w tym: - rozebranie podłóg i legarów podłogowych -240m2 - ułożenie podkładów betonowych- 7,2 m3 - izolacje przeciwwilgociowe, przeciwwodne, cieplne i przeciwdzwiękowe - 180 m2 - wykonanie warstwy dociskowej- płyty fundamentowe żelbetowe - 7,2 m3 - obniżenie poziomu pod posadzkę (wykonanie wykopów, usunięcie gruzu i ziemi) - 9m3 - wykonanie posadzki jedno- i dwubarwnych- 90m2 - wykonanie cokolików - 40m. - wymiana elementów białych podług, lakierowanie i cyklinowanie (wykonanie na części która nie podlega rozbiórce) - 84 m2 Wymiana stropu, w tym: - rozebranie elementów stropów drewnianych- 174 m2 - wykonanie sufitu podwieszanego - 174 m2 - montaż izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych, cieplnych i przeciwdzwiękowych - 522m2 Roboty pozostałe, w tym: - Montaż grzejników aluminiowych - 30 kpl. - Dwukrotne malowanie starych tynków wewnętrznych ścian - 165m2 - Wywiezienie gruzu - 20m3 - Wymiana rynien, rur spustowych z wykonaniem nowych - 58m - Dwukrotne malowanie pokrycia istniejącego dachu z blachy - 330 m2 - Wykonanie podciągu nad sceną i nad kuchnią - 0,712t Modernizacja boiska: Projektuje się modernizację istniejącego boiska o wymiarach 90×60 m. W obrębie powierzchni boiska oraz strefy bezpieczeństwa (pasów terenu szerokości 8 m wzdłuż linii bramkowych i 3 m wzdłuż linii bocznych) wyrównane zostaną lokalne nierówności i uzupełniona będzie murawa poprzez obsianie trawą. Założono ręczne wyrównanie nierówności na obszarze 25% powierzchni boiska i obsiew na powierzchni 50% boiska. Ukształtowanie wysokościowe terenu boisk będzie pochodną terenu istniejącego, przy czym murawie nadany zostanie spadek ułatwiający odprowadzanie wody poza obręb pola gry. Boisko zostanie oznakowane zgodnie z planem liniami o szerokości 12 cm oraz uzupełnienie będzie o następujące elementy wyposażenia: - bramki, - ławki drewniane, - kosze parkowe na śmieci, - stojak na rowery. Bramki składać się będą z dwóch słupków ustawionych pionowo na linii bramkowej w równej odległości od linii bocznych oraz z poprzeczki łączącej oba słupki. Wymiary bramki w świetle: - szerokość 7,32 m, - wysokość 2,44 m. Grubość słupków i poprzeczek nie może przekraczać 12 cm, a ich krawędzie powinny być wyokrąglone. Mocowanie i sposób montaży bramek należy wykonać zgodnie z zaleceniem dostawcy Budowa placu zabaw: Planuje się urządzenie placu zabaw na działce nr 213-3 poprzez ustawienie następujących urządzeń zabawowych i rekreacyjnych: - piaskownica, - zestaw dwuwieżowy dla dzieci, - wieża ze zjeżdżalnią, - huśtawka równoważna podwójna, - huśtawka sprężynowa (bujak), - huśtawka dwuosobowa wahadłowa, - karuzela krzyżowa, - ściana wspinaczkowa dla dzieci, - ławka drewniana, - stojak na rowery, - kosz na śmieci parkowy. Urządzenia zostaną zamontowane zgodnie z instrukcją producenta i muszą posiadać odpowiednie dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Teren placu zabaw zostanie ogrodzony. Projektuje się wykonanie ogrodzenia systemowego wysokości ok. 1,6 m - przęsła panelowe z mat zgrzewanych z prętów o średnicy 5 mm, pionowe pręty w rozstawie co 50 mm, a poziome co 200 mm. Każdy panel posiada 4 usztywniające przetłoczenia poziome. Słupki przęsłowe z kształtownika profilowanego 60×40×2 mm, ustawione w rozstawie 2500 mm. Słupki posadowione w fundamencie z betonu B-15 na głębokość 0,8 m. Ogrodzenie wyposażone będzie w prefabrykowaną podmurówkę oraz furtkę ogrodzeniową, otwieraną do wewnątrz. Furtka wyposażona będzie dodatkowo w kratę z płaskowników stalowych uniemożliwiającą dostęp zwierzętom na teren ogrodzony (krata ułożona w poziomie terenu). Projektowane ogrodzenie zostanie dowiązane do istniejącego ogrodzenia terenu szkoły. Na planie sytuacyjnym podano współrzędne XY narożników ogrodzenia. Wszystkie elementy ogrodzeniowe oraz urządzeń zabawowych powinny być zabezpieczone przed korozją i szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, spełniają wymogi wskazane w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 tej ustawy oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także przedłożą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z postanowieniami specyfikacji. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia postawionych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych przez Wykonawcę dokumentach. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - dokumentu pełnomocnictwa, z którego wynika ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. 1.3 Wykazu kadry kierowniczej wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, tj. decyzję o nadaniu uprawnień i kopię wpisu na listę właściwego samorządu zawodowego. Wymagane doświadczenie zawodowe zostanie potwierdzone na podstawie przedłożonego życiorysu zawodowego. 1.4 Wykazu wykonanych robót budowlanych wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 1.5 Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.6 Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 PLN wraz z dowodem opłacenia należnej składki z tytułu ubezpieczenia. 1.7 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.8 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.9 Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.10 Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2; 1.11 Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych załącznik nr 3; 1.12 Kopia dowodu wniesienia wadium. 1.13 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wymieniony w punktach 1.1, 1.7, 1.8, 1.9, 1.10 powinien złożyć każdy z osobna, natomiast dokumenty wymienione w pkt. 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.11 oraz 1.12 składają łącznie;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena [%] 100 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.krosnice.pl/ w dziale przetargi. Opłata: 120 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację można odebrać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Krośnicach, ul. Sportowa 4 56-320 Krośnice (pokój nr 20) od pn. - pt. w godz. od 8:00 do 15:00 po dokonaniu wymaganej opłaty na konto nr 34 9582 1023 2002 0200 0101 0002 lub za zaliczeniem pocztowym po uprzednim złożeniu wniosku o jej wydanie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.07.2006, godzina 10:15, Urząd Gminy Krośnice, ul. Sportowa 4, 56-320 Krośnice, sala narad pokój nr 7 (parter).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; SPO Restrukturyzacja i Modernizacja Sektora Żywnościowego oraz Rozwój Obszarów Wiejskich 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.