eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Babimost › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Babimost

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-01

Ogłoszenie nr 34517 - 2017 z dnia 2017-03-01 r.

Babimost: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Babimost
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 10368-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Babimost, krajowy numer identyfikacyjny 97077056300000, ul. ul. Rynek  3, 66110   Babimost, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 683 512 034, faks 683 512 028, e-mail a.latynski@vp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.babimost.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Babimost

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OŚ.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Babimost" w zakresie: 1)odbioru od właścicieli nieruchomości zamieszkałych zebranych odpadów komunalnych w sposób: a)selektywny: opapier, ometal i tworzywa sztuczne, oszkło, opozostałości po sortowaniu, oodpady ulegające biodegradacji oraz odpady zielone, opopiół. Wszystkie ww. frakcje należy odbierać od właścicieli nieruchomości w sposób selektywny, tj. każdą frakcję osobno, bez mieszania posegregowanych już odpadów komunalnych; b)zmieszany: oodpady zmieszane z wyłączeniem popiołu, opopiół. 2)odbioru dwa razy w ciągu roku kalendarzowego (wiosna-jesień) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego sprzed posesji mieszkańców Gminy Babimost; 3)odbioru mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, chemikaliów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego; 4)opróżniania pojemników ustawionych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, w terminach zgodnych z ustalonym harmonogramem z następujących frakcji: papier (raz na kwartał), metal i tworzywa sztuczne (raz na miesiąc), szkło (raz na kwartał), odpady zielone (w okresie od kwietnia do listopada raz dwa tygodnie, natomiast w okresie od grudnia do marca raz na miesiąc); 5)dostarczenia pojemników i worków właścicielom nieruchomości zamieszkałych do zbiórki odpadów komunalnych w sposób; a)zmieszany - dwa pojemniki: - jeden do zbiórki odpadów zmieszanych; - jeden do zbiórki popiołu; b)selektywny - cztery pojemniki oraz cztery worki: - jeden pojemnik do zbiórki pozostałości po sortowaniu, - jeden pojemnik do zbiórki popiołu, - jeden pojemnik do zbiórki metali i tworzyw sztucznych, - jeden pojemnik do zbiórki odpadów ulegających biodegradacji i odpadów zielonych, - dwa worki do zbiórki szkła, - dwa worki do zbiórki papieru. Pojemniki i worki należy dostarczyć w terminie do dnia 24 marca 2017 r. Do dnia 28 marca 2017 r. Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport z wykonanej czynności. Ilość i rodzaj pojemników należy dostarczyć zgodnie z wykazem nieruchomości przekazanym przez Zamawiającego. Podczas wywozu odpadów należy opróżniać pojemniki, a worki zostawiać na wymianę w zamian za zapełnione. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć pojemniki lub pojemniki i worki do nowo zgłoszonych nieruchomości w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia. Ponadto pojemniki zlokalizowane przy wspólnotach mieszkaniowych oraz spółdzielni mieszkaniowej należy myć i dezynfekować minimum raz w okresie trwania umowy w terminach od 01.09.2017 r. do 31.10.2017r. 6)oznaczenia pojemników i worków. Wykonawca oznaczy pojemniki do zbierania odpadów komunalnych (odpadów zmieszanych oraz pozostałości po sortowaniu) dla właścicieli nieruchomości zamieszkałych odpowiednią naklejką, tj. "odpady komunalne - nieruchomość zamieszkała". Frakcję popiołu należy zbierać do pojemnika oznaczonego napisem "Popiół" Frakcję papieru należy zbierać w workach oznaczonych napisem "Papier". Frakcję szkła należy zbierać w workach oznaczonych napisem "Szkło". Frakcję metali i tworzyw sztucznych należy zbierać do pojemników oznaczonych napisem "Metale i tworzywa sztuczne". Frakcję odpadów ulegających biodegradacji oraz odpady zielone należy zbierać do pojemników oznaczonych napisem "Bio". 7)przekazywania i zagospodarowania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, wskazanej w formularzu ofertowym, położonej w Regionie wschodnim ustalonym w Uchwale Nr XXX/281/12 Sejmiku Województwa Lubuskiego z dnia 10 września 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa lubuskiego na lata 2012-2017 z perspektywą do 2020 roku (Dz. Urz. Woj. Lubuskiego z 2012 r. poz. 1835 ze zm.), zmienionej Uchwałą Nr XXXIII/351/12 Sejmiku Województwa Lubuskiego z dnia 19 grudnia 2012 r. (Dz. Urz. Woj. Lubuskiego z 2012 r. poz. 2866), zmienionej Uchwałą Nr IV/39/15 Sejmiku Województwa Lubuskiego z dnia 9 lutego 2015 r. (Dz. Urz. Woj. Lubuskiego z 2015 r. poz. 301); w przypadku zmiany powyższych przepisów należy dostosować się aktualnych zmian prawnych. 8)sprawozdawczości; 9)dostępu do systemu monitoringu. Wykonawca od dnia 01.04.2017 r. zapewni Zamawiającemu dostęp do systemu monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, umożliwiający weryfikację tych danych. 10)monitorowania wykonania przez właścicieli nieruchomości obowiązków w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz niezwłocznego, przekazywania Zamawiającemu informacji o postępowaniu niezgodnym z postanowieniami § 2 ust. 2 Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Babimost przyjętego uchwałą nr IV/29/15 Rady Miejskiej w Babimoście, a w szczególności ich mieszaniu. Ww. informacja winna zawierać co najmniej: a)adres nieruchomości, na której odpady są gromadzone z naruszeniem zasad selektywnego zbierania odpadów, b)datę i godzinę ustalenia ww. zdarzenia, c)dane pracowników Wykonawcy, którzy stwierdzili fakt niezgodnego postępowania z odpadami komunalnymi wraz ze sporządzoną przez nich notatką lub oświadczeniem; d)dokumentację fotograficzną potwierdzającą, że odpady gromadzone były w sposób niewłaściwy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9, 90533000-2, 90511300-5, 90514000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT583333.33
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TRANS-FORMACJA Marcin Wijatyk,  ,  ul. Słoneczna 17,  66-213,  Ołobok,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 630000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 630000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 630000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.