eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › sukcesywna dostawa odczynników biochemicznych wraz z kalibratorami i materiałami zużywalnymi do badań biochemicznych wraz dzierżawą nowego analizatora do badań biochemicznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie o wartości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-02

Wolsztyn: sukcesywna dostawa odczynników biochemicznych wraz z kalibratorami i materiałami zużywalnymi do badań biochemicznych wraz dzierżawą nowego analizatora do badań biochemicznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie o wartości poniżej 206 000 EURO
Numer ogłoszenia: 345177 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 068 3843444, faks 068 3842590.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.w.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa odczynników biochemicznych wraz z kalibratorami i materiałami zużywalnymi do badań biochemicznych wraz dzierżawą nowego analizatora do badań biochemicznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie o wartości poniżej 206 000 EURO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.sukcesywna dostawa odczynników biochemicznych wraz z kalibratorami i materiałami zużywalnymi do badań biochemicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 i załącznikiem nr 3 przez okres 24 miesięcy. 2.dzierżawa nowego analizatora do badań biochemicznych zgodnie z parametrami granicznymi przedstawionymi w załączniku nr 2. Zamawiający wymaga zainstalowania i oddania analizatora do użytkowania (uruchomienia), przeszkolenia personelu w zakresie obsługi i wykorzystania urządzenia oraz dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.00 - Analizatory biochemiczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. a)działają na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 mcy przed upływem terminu składania ofert b)przedstawią aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 mcy przed upływem terminu składania ofert 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a) przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Zamawiający uzna za potwierdzenie przedmiotowego warunku wykazanie się zrealizowaniem co najmniej 2 dostaw o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia z podaniem wartości, daty dostawy i odbioru. b) Załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie; (np.2 referencje) 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. przedstawi oświadczenie - na wzorze oferty 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 PZP tj. przedstawi oświadczenie - na wzorze oferty 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda załączenia dokumentów wykonawcy dopuszczających przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. Dz.U nr 93, poz. 896 z późn. zm. dla analizatora biochemicznego: Europejską Deklarację CE a także: a) oświadczenie o posiadaniu kart charakterystyki zaoferowanych odczynników dla których istnieje ustawowy obowiązek ich wystawienia (w rozumieniu Ustawy o substancjach i preparatach chemicznych z dnia 11 stycznia 2001r. Dz.U. Nr 11, poz., 84 z późn. zm), wraz z oświadczeniem o zobowiązaniu sie Wykonawcy do ich przekazania w wersji papierowej na każde wezwanie Zamawiającego- na wzorze oferty b) oświadczenia o posiadaniu deklaracji zgodności dla odczynników, kalibratorów i materiałów zużywalnych - na wzorze oferty c) oryginalne materiały firmowe producenta ( katalogi, foldery, opisy techniczne w języku polskim) d) instrukcje obsługi analizatora w języku polskim e) instrukcję obsługi oprogramowania 6. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. 7. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca przedmiotowe warunki spełnia. Nie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków ubiegania się o zamówienie lub złożenie dokumentów zawierających błędy będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP. 8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt (XI.1.a), (XI.1.b), (XI.2.a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. XI.2.b - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 9 litera b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania i odrzucenia jego oferty, następujących dokumentów: Dokumenty i oświadczenia jakie należy dołączyć do oferty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, nie starsze niż 6 m-cy. 2.zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie starsze niż 3 m-ce. 3.wykaz wykonanych (załącznik nr 5), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Zamawiający uzna za potwierdzenie przedmiotowego warunku wykazanie się zrealizowaniem co najmniej 2 dostaw o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia z podaniem wartości, daty dostawy i odbioru. 4.Załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie; ( min. 2 referencje) 5. Aktualny dokument dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. Dz.U nr 93, poz. 896 z późn. zm. dla analizatora biochemicznego: europejski certyfikat rejestracyjny oraz oświadczenia o posiadaniu certyfikatów rejestracyjnych, kart charakterystyk dla pozostałych wyrobów (odczynników, materiałów zużywalnych)- na formularzu ofertowym 6.Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do siwz lub dokument sporządzony wg jego wzoru. 7.Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz z wymogami technicznymi stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 8.Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 2 i nr 3 9.Wskazanie części zamówienia, której wykonawca powierzy podwykonawcom - na formularzu oferty - załącznik nr 1 siwz. 10.Wykaz dostaw- załącznik nr 5 11.Podpisany wzór umowy - załącznik nr 5 12.Referencje- min. 2. 13.Materiały firmowe (katalogi, foldery, opisy techniczne w języku polskim) 14.Wykazu substancji niebezpiecznych oraz metodyki w języku polskim przy pierwszej dostawie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozwolsztyn.bip-info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Wolsztyn, ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn Dział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 12:45, miejsce: SP ZOZ Wolsztyn, ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.