eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi restauracyjne i hotelarskie - na potrzeby realizacji wizyty studyjnej dla przedstawicieli małopolskich podmiotów ekonomii społecznej w ramach projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I- zamówienie nr 10.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-20

Kraków: Usługi restauracyjne i hotelarskie - na potrzeby realizacji wizyty studyjnej dla przedstawicieli małopolskich podmiotów ekonomii społecznej w ramach projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I- zamówienie nr 10.
Numer ogłoszenia: 345168 - 2011; data zamieszczenia: 20.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 282684 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422 06 36, faks 0-12 422 06 36 w. 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi restauracyjne i hotelarskie - na potrzeby realizacji wizyty studyjnej dla przedstawicieli małopolskich podmiotów ekonomii społecznej w ramach projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I- zamówienie nr 10..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych - w granicach administracyjnych powiatu żywieckiego - na potrzeby realizacji wizyty studyjnej dla maksymalnej grupy 20 osób - przedstawicieli Zamawiającego oraz przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej, w tym pracowników przedsiębiorstw społecznych z Małopolski, zwłaszcza członków spółdzielni socjalnych, oraz członków grup inicjatywnych nowych spółdzielni socjalnych z terenu województwa małopolskiego, korzystających ze wsparcia PIK ARES, zwanych dalej uczestnikami. Usługi hotelarskie obejmują: zapewnienie uczestnikom noclegu ze śniadaniem (w formie bufetu), w pokojach dwuosobowych (przy czym Zamawiający może zgłosić, najpóźniej do dnia 17 października 2011 r., konieczność zamiany jednego pokoju dwuosobowego na dwa pokoje jednoosobowe) dla maks. 20 osób, w terminie od 18 do 19 października 2011 r. (jeden nocleg); każdy z pokoi musi być wyposażony w łazienkę z pełnym węzłem sanitarnym. Usługi restauracyjne obejmują: 1)kolację dla grupy do 20 osób w dniu 18 października 2011 r. , na którą będzie się składać: -barszcz z krokietem lub strogonow - 180 g na osobę, -sałatka wielowarzywna - 100 g na osobę, -pomidory z mozarellą - 70 g na osobę -sery żółte różne - 70 g na osobę -wędliny różne - 70 g na osobę -pieczywo mieszane - 150 g na osobę -masło - 30 g na osobę -kawa, herbata, woda mineralna..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby Projektu: Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 - Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2. - Wsparcie ekonomii społecznej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maciej Urbańczyk F.P.H.U AMIR, ul. Sienkiewicza 4, 32-065 Krzeszowice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2057,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2240,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.