eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagórz › Budowa kanalizacji sanitarnej w Tarnawie Dolnej i Zagórzu (os. Skowronówka, os. Wielopole, ul. Orzeszkowej) oraz budowa kanalizacji deszczowej w Zagórzu (os. Zasław, ul. Orzeszkowej)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Zagórz: Budowa kanalizacji sanitarnej w Tarnawie Dolnej i Zagórzu (os. Skowronówka, os. Wielopole, ul. Orzeszkowej) oraz budowa kanalizacji deszczowej w Zagórzu (os. Zasław, ul. Orzeszkowej)
Numer ogłoszenia: 345134 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 304436 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagórz, ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz, woj. podkarpackie, tel. 013 4622062, faks 013 4622062.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w Tarnawie Dolnej i Zagórzu (os. Skowronówka, os. Wielopole, ul. Orzeszkowej) oraz budowa kanalizacji deszczowej w Zagórzu (os. Zasław, ul. Orzeszkowej).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz przepompowni ścieków, będąca częścią projektu Rozwój współpracy partnerskiej na rzecz poprawy transgranicznej infrastruktury ochrony środowiska w miejscowości Poraż i Zagórz w Polsce oraz w miejscowości Horodok na Ukrainie realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś -Ukraina 2007-2013. Zakres zamówienia obejmuje: 1) budowę sieci kanalizacji sanitarnej oraz przebudowę istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej na sieć kanalizacji deszczowej w rejonie ul. Orzeszkowej Zakres obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej oraz przebudowę sieci istniejącej kanalizacji sanitarnej na deszczową. Ścieki sanitarno-bytowe z budynków planuje się odprowadzić do istniejącej sieci gminnej poprzez sieć kanalizacji sanitarnej, natomiast wody opadowe i roztopowe z dachów, dróg i placów do kanalizacji deszczowej w ul. Orzeszkowej, a następnie poprzez podczyszczenie w separatorze z osadnikiem do rzeki Osławy. Sieć kanalizacji deszczowej powstanie w miejscu istniejącej kanalizacji sanitarnej, która przeznaczona jest do likwidacji. Charakterystyka kanalizacji deszczowej: a) Rurociąg PCV o315x9,2 mm, (SDR 34, SN 8) L=165,7 m b) Rurociąg PCV o160x4,7 mm, (SDR 34, SN 8) L= 2,0m c) Studzienki kanalizacyjne o400 z włazem typu ciężkiego C250 8 szt. d) Studzienki osadnikowe o400 z wpustem deszczowym typu ciężkiego C250 2 szt. e) Separator lamelowy z osadnikiem z włazem typu ciężkiego C250 1 szt. Charakterystyka kanalizacji sanitarnej: a) Rurociąg PCV o160x4,7 mm, (SDR 34, SN 8) L=61,2 m b) Rurociąg PCV o200x5,9 mm, (SDR 34, SN 8) L= 169,5m c) Studzienki kanalizacyjne o400 z włazem typu lekkiego A15 10 szt. d) Studzienki kanalizacyjne o400 z włazem typu lekkiego C250 8 szt. 2) przebudowę istniejącego odcinka kanalizacji sanitarnej na kanalizację deszczową na dz. nr ewid. 903/11, 960 w m. Zagórz Zakres zamówienia obejmuje budowę rurociągu kanalizacji deszczowej, który przebiegał będzie po trasie istniejącego kanału sanitarnego dn300mm. Rurociąg sanitarny przeznaczony jest do demontażu i w jego miejsce należy wbudować nowy rurociąg kanalizacji deszczowej o średnicy dn300mm. Rurociąg kanalizacji deszczowej wykonać należy z rur PEHD100 SDR17 315x18,7. Charakterystyka kanalizacji deszczowej: a) Rurociąg PEHD100 SDR17 o315x18,7 mm, L=24,5m b) Studzienki kanalizacyjne o400 z włazem typu ciężkiego C250 1 szt. Nowo wybudowany odcinek kanalizacji deszczowej na dz. nr ew. 903/11 należy połączyć z nowo wybudowanym odcinkiem na dz. nr ew. 960 poprzez istniejące przekroczenie w obrębie drogi wojewódzkiej nr 892 Zagórz - Komańcza (km 0+302,1) wykonane z rury ochronnej 508x8,0 L=17,2. Kanalizację deszczową w obrębie pasa drogowego należy wykonać z rur PEHD100 SDR17 315x18,7. 3) budowę sieci kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wód opadowych do rzeki Osława poprzez projektowany wylot (Zagórz, obręb Zasław) Sieć kanalizacji deszczowej, stanowiąca przedmiot zamówienia odprowadzać będzie wody opadowe i roztopowe z terenu przyległego od strony północnej do ul. Bieszczadzkiej w Zagórzu do rzeki Osława. Sieć kanalizacji rozpoczyna się studzienką D0 (istniejąca studnia chłonna zastąpiona studnią zbiorczą), zlokalizowaną na działce 738/3 i prowadzi poprzez studzienki D01-D1 .... D17 i dalej do separatora węglowodorów i wylotu w skarpie brzegowej rzeki Osława. Ciąg główny o długości 309,55 m, zaś ciąg boczny i podłączenia studni deszczowych o długości 327,55 m. Wykonane będzie również ubezpieczenie skarpy brzegowej narzutem kamiennym. 4) budowę odcinka kanalizacji sanitarnej w m. Zagórz dz. Skowronówka Zakres zamówienia obejmuje budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej dla budynków mieszkalnych położonych przy ul. Łowieckiej w m. Zagórz dz. Skowronówka. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur kanalizacyjnych PCV litych typu S o średnicy d-200x5,9 mm i długości L=276,5 m , d=160x4,7 mm i długości L=174,0 m. Na ciągu kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej studzienki kanalizacyjne PCV o średnicy nie mniejszej niż d=400mm z kinetami PP. 5) budowę odcinków kanalizacji sanitarnej w m. Zagórz dz. Wielopole. Zakres zamówienia obejmuje budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej dla budynków mieszkalnych położonych przy ul. Batorego na dz. nr ewid.: 204/2, 204/3, 204/10, 215, 218/1, 218/2, 219/1 w m. Zagórz dz. Wielopole. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur kanalizacyjnych PCV litych typu S litych o średnicy d-200x5,9 mm i długości L=168,5 m , d=160x4,7 mm i długości L=17,4 m, studzienki kanalizacyjne PCV o średnicy nie mniejszej niż d=400mm z kinetami PP. 6) budowę kanalizacji sanitarnej w m. Tarnawa Dolna. Zakres zamówienia obejmuję budowę sieci kanalizacji sanitarnej dla budynków mieszkalnych położonych w m. Tarnawa Dolna na dz nr :469/3, 497, 498, 506, 509, 510/1, 529, 581 oraz budowę zbiornika przepompowni - 1 szt. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur kanalizacyjnych PCV litych typu S o średnicy d-200x5,9 mm i długości L=165 m, d=160x4,7 mm i długości L=49,1 m. Sieć kanalizacji tłocznej o 63x3,8 mm PE L=163,1 m. Na ciągu kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej studzienki kanalizacyjne PCV o średnicy nie mniejszej niż d=400mm z kinetami PP. Do zakresu prac należą w szczególności: 1. wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem, warunkami pozwolenia na budowę, ofertą Wykonawcy, obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, z należytą starannością gwarantującą wysoką jakość, z zachowaniem warunków BHP i ppoż., w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, 2. obsługa geodezyjna budowy, a w szczególności: wytyczenie nowych obiektów i wykonanie operatów geodezyjnych powykonawczych, 3. zorganizowanie placu budowy, a w szczególności: wykonanie i utrzymanie właściwego oznakowania placu budowy i wygrodzenia terenu, wykonanie zasilania w media, urządzenie zaplecza socjalno-magazynowego, 4. dokonanie przez Wykonawcę przed rozpoczęciem robót oceny stanu technicznego poszczególnych nieruchomości i przedłożenie bezpośrednio po zakończeniu robót oświadczenia właściciela nieruchomości o usunięciu przez Wykonawcę szkód i nie wnoszeniu zastrzeżeń co do stanu technicznego nieruchomości, 5. Wykonawca zobowiązany jest min. na 3 dni przed rozpoczęciem robót do pisemnego powiadomienia właściciela posesji o rozpoczęciu robót na jego działce, 6. koordynowanie prac realizowanych własnych podwykonawców; Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób pracujących na budowie i jest zobowiązany do egzekwowania prawa od wszystkich uczestników procesu budowlanego znajdujących się na budowie, 7. informowania inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz terminie odbioru robót zanikających; jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach inspektora nadzoru zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, 8. opracowanie kompletnego projektu powykonawczego w 2 egz. i przekazanie go Zamawiającemu na co najmniej 3 dni przed terminem odbioru końcowego, 9. opracowanie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji konserwacji i obsługi instalacji i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę oraz przeszkolenie załogi Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o stopniu zaawansowania wykonania przedmiotu zamówienia poprzez: 1 raporty kwartalne o postępie prac budowlanych i zaawansowaniu finansowym - powinny zawierać sprawozdanie z działalności Wykonawcy Robót na budowie z uwzględnieniem robót planowanych, rozpoczętych i zakończonych w okresie sprawozdawczym ze wskazaniem długości wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w poszczególnych rejonach. Roboty należy przedstawić w ujęciu rzeczowym oraz finansowym (wartość prac). Należy poruszyć w nich również następujące zagadnienia: podwykonawstwo, zasoby ludzkie, sprzęt, problemy BHP, kontrola jakości, analiza zgodności postępu robót z harmonogramem rzeczowo-finansowym, napotkane trudności i podjęte środki zaradcze oraz ewentualne roszczenia. Opracowany przez Wykonawcę raport podlega zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru. Termin opracowania przez Wykonawcę raportów kwartalnych - dziesiąty dzień miesiąca następującego po kwartale sprawozdawczym, a zatwierdzenia przez Inspektora Nadzoru i przekazania Zamawiającemu - piętnasty dzień miesiąca następującego po kwartale sprawozdawczym. 2 w przypadku wystąpienia opóźnienia w realizacji przedmiotu zamówienia w stosunku do szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego, który będzie stanowił załącznik do umowy na wykonanie robót budowlanych, Zamawiający może nałożyć na Wykonawcę obowiązek sporządzania raportów, o których mowa powyżej w odstępach miesięcznych, w terminie do dziesiątego dnia miesiąca następującego po miesiącu sprawozdawczym. Termin zatwierdzenia przez Inspektora Nadzoru i przekazania Zamawiającemu - piętnasty dzień miesiąca następującego po miesiącu sprawozdawczym, 3 raporty dodatkowe sporządzane przez Wykonawcę na wniosek Zamawiającego lub z własnej inicjatywy Wykonawcy, gdy uzna za niezbędne konieczność jego opracowania. Zawartość i termin opracowania będzie przedmiotem uzgodnienia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, 4 każdy z wymienionych raportów składany będzie do Zamawiającego w dwóch egzemplarzach w języku polskim, jak również w wersji elektronicznej. Inżynier jest odpowiedzialny za aprobatę raportów postępu, 5 Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego - za pośrednictwem inspektora nadzoru - o konieczności wykonania prac dodatkowych lub zamiennych sporządzając protokół konieczności określający zakres robót oraz ich wartość na podstawie kosztorysu ofertowego wraz z uzasadnieniem, 6 Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o zagrożeniach, które mogą mieć niekorzystny wpływ na realizację inwestycji, jakość robót, opóźnienie planowanej daty zakończenia robót, itp., 7 uzgadnianie wprowadzonych zmian w zakresie materiałów, urządzeń, standardu wykonania oraz zmian projektowych, po uprzednim uzyskaniu pozytywnej opinii Projektanta i akceptacji Zamawiającego, 8 pilnowanie mienia znajdującego się na terenie budowy, utrzymywanie należytego porządku na placu budowy oraz w jej otoczeniu, w przypadku gdy ma związek z prowadzonymi robotami, 9 w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego, 10 po zakończeniu robót, uporządkowanie placu budowy w terminie ustalonym na odbiór robót, 11 jeżeli przedmiotem zamówienia lub jego częścią jest budynek, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ten budynek w razie nie zabezpieczenia budynku przed warunkami atmosferycznymi 12 w okresie gwarancji, Wykonawca jest obowiązany do dokonywania: a) przeglądu gwarancyjnego, po każdym roku eksploatacji w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego i zaakceptowanym przez Wykonawcę, b) przeglądów gwarancyjnych w terminach określonych w warunkach gwarancyjnych i w dokumentacji techniczno-ruchowej zainstalowanych urządzeń, c) usług serwisowych w zakresie udzielonej gwarancji z zachowaniem okresu usunięcia awarii nie dłuższym niż 2 doby, 13 innych czynności i zadań nie wymienionych powyżej, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji kontraktu na roboty budowlane. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Tam, gdzie w Dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Parametry techniczne materiałów zawarte są w Aneksach - Wyjaśnieniach do dokumentacji projektowej -stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.23.24.24 - Roboty budowlane w zakresie wylotów kanałów ściekowych 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest częścią projektu Rozwój współpracy partnerskiej na rzecz poprawy transgranicznej infrastruktury ochrony środowiska w miejscowości Poraż i Zagórz w Polsce oraz w miejscowości Horodok na Ukrainie realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś -Ukraina 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Inży6nieryjnych i Drogowych w Krośnie Spółka Akcyjna, ul. Grodzka 26, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 771043,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 658050,00

  • Oferta z najniższą ceną: 658050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 658050,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.