eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn › monitoring miasta Kędzierzyn-Koźle

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-29

POZYCJA 34511

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kędzierzyn: monitoring miasta Kędzierzyn-Koźle Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle Wydział Zamówień Publicznych, do kontaktów: Stanisław Łyczkowski, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn, woj. opolskie, tel. 077 4061247, fax 077 4061247, e-mail: zp@kedzierzynkozle.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kedzierzynkozle.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Urzedu Miasta Kędzierzyn-Koźle, Wiesław Księski, ul. W. Planetorza 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. (077) 40-61-246, fax (077) 40-61-247, e-mail: wieslaw.ksieski@kedzierzynkozle.pl, www.kedzierzynkozle.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: monitoring miasta Kędzierzyn-Koźle. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Teren miasta Kędzierzyn-Koźle. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Monitoring miasta Kędzierzyn-Koźle /opracowanie projektu Systemu Telewizji Użytkowej, wykonanie systemu, uruchomienie wykonanej instalacji/. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Atesty, certyfikaty, dopuszczenia do użytkowania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Oryginalny kod CPV: 74.23.21.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Opracowanie projektu Systemu Telewizji Użytkowej, wykonanie systemu, uruchomienie wykonanej instalacji w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie 5 000,- zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Wniesienie wymaganego wadium. 6. Wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie: od daty zawarcia umowy do 15-12-2006. 7. Udzielenie na wykonanie roboty minimum 60 miesięcy gwarancji. 8. Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom więcej robót niż 50 % wartości zamówienia. 9. Przystępowanie przez Wykonawcę do usu-wania wad /usterek/ awarii, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. 10. Akceptowanie warunków płatności: - rok 2006 płatne 130 000 zł, - rok 2007 płatne: oferta minus płatność roku 2006. 11. Akceptowanie częstotliwości fakturowania (w przypadku fakturowania częściami), w cyklu nie mniejszym niż jedna faktura co 30 dni. 12. Przeprowadzenie wizji lokalnej terenu i obiektu, na którym będą realizowane roboty objęte zamówieniem. 13. Akceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonego do SIWZ projektu umowy w tym zawartych w niej warunków płatności. 14. Sporządzenie harmonogramu rzeczowego z podziałem na elementy wykonawcze wg uznania Wykonawcy, z podaniem % udziału podwykonawstwa i % udziału sił wła-snych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożone dokumenty, oswiadczenia i zestawienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego. 3. Zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS. 4. Dokumenty potwierdzające, że osoby wymagane do realizacji zadania posiadają wymagane uprawnienia w wyszczególnionych specjalnościach w postaci uprawnień budowlanych bez ograniczeń oraz ważnymi na czas złożenia oferty zaświadczeniami właściwej Izby Samorządu Zawodowego o wpisie na listę członków. 5. Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 6. Wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji. 7. Wykaz robót budowlanych wykonanych okresie od 24.07.2001 do 24.07.2006 w zakresie wykonanie co najmniej 2-ch przemysłowych instalacji telewizyjno radiowych na wartość, co najmniej 200 000 zł każda. 8. Polisa lub inny dokument ubezpiecze-nia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 50 000 zł i ważną co najmniej przez cały okres związania ofertą. 9. Dowód wniesienia wadium - w przypadku formy pieniężnej (gotówkowej) - w postaci kopi przelewu. W przypadku pozostałych form kopia dokumentu pokwitowana przez kasę Urzędu o zdeponowaniu oryginału w kasie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.07.2006, godzina 11:15, Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle Wydział Zamówień Publicznych, ul. W. Planetorza 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.