eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirosławiec › USŁUGA ODBIORU, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW NR SPRAWY 27/OCHR/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-02

Mirosławiec: USŁUGA ODBIORU, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW NR SPRAWY 27/OCHR/08
Numer ogłoszenia: 345083 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3299 , 78-651 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2505662, faks 0-67 2505920.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.12baza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA ODBIORU, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW NR SPRAWY 27/OCHR/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transport i utylizacja odpadów o kodach: 20 01 08 - odpady pokonsumpcyjne 18 01 03 - inne odpady które zawierają drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny 18 01 08 - leki cytotoksyczne i cytostatyczne 18 01 09 - leki inne niż wymienione w 18 01 08 o wartości poniżej 133 000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu czyli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 5) posiadają aktualną decyzję powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym Weterynaryjnym Numerem Identyfikacyjnym (art. 4 ust. 3 oraz art. 6 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (Dz.U. z 2004r. Nr 69, poz. 625 z późn. zm. , art. 7, załącznika II Rozporządzenia (WE) Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 3 października 2002r. o przepisach zdrowotnych związanych z ubocznymi produktami zwierzęcymi nie przeznaczonymi do spożycia przez ludzi) - (dotyczy odpadów 20 01 08 wymagane jest w przypadku złożenia oferty na część I) 6) posiadają decyzję na odbiór odpadu o kodzie 20 01 08 w myśl art. 7 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach z dnia 13.09.1996 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 oraz z 2006 r. Nr 144, poz. 1042) z późniejszymi zmianami, wydana przez odpowiednie władze administracyjnego na rejon (dotyczy odpadów 20 01 08 wymagane jest w przypadku złożenia oferty na część I) 7) posiadają aktualną decyzję na transportowanie odpadów będących przedmiotem niniejszego postępowania 8) posiadają aktualną decyzję na zbieranie i magazynowanie i utylizację odpadów będących przedmiotem niniejszego postępowania 9) posiadają aktualną umowę zawartą z zakładem utylizacyjnym, do którego Wykonawca będzie przekazywał odpady w celu ich odzysku lub utylizacji Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania., z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia ofert; 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Ponadto w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w rozdziale III Opis przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Aktualna decyzja powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym Weterynaryjnym Numerem Identyfikacyjnym (art. 4 ust. 3 oraz art. 6 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (Dz.U. z 2004r. Nr 69, poz. 625 z późn. zm. , art. 7, załącznika II Rozporządzenia (WE) Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 3 października 2002r. o przepisach zdrowotnych związanych z ubocznymi produktami zwierzęcymi nie przeznaczonymi do spożycia przez ludzi) - dotyczy odpadów 20 01 08 wymagane jest w przypadku złożenia oferty na część I 2. Decyzja na odbiór odpadu o kodzie 20 01 08 w myśl art. 7 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach z dnia 13.09.1996 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 oraz z 2006 r. Nr 144, poz. 1042) z późniejszymi zmianami, wydana przez odpowiednie władze administracyjnego na rejon dotyczy odpadów 20 01 08 wymagane jest w przypadku złożenia oferty na część I 3. Aktualną decyzję na transportowanie odpadów będących przedmiotem niniejszego postępowania 4. Aktualną decyzję na zbieranie i magazynowanie i utylizację odpadów będących przedmiotem niniejszego postępowania Uwaga: Z dokumentów musi jasno wynikać iż oferent jest posiadaczem odpadu Wykonawcy zobowiązani są przedstawić decyzję na utylizację odpadów własną lub decyzję zakładu utylizacyjnego, do którego odpady będą przekazywane 5. Aktualną umowę zawartą z zakładem utylizacyjnym, do którego Wykonawca będzie przekazywał odpady w celu ich odzysku lub utylizacji Uwaga: Dokument nie dotyczy wykonawców, którzy mogą sami utylizować odpady na podstawie uzyskanych decyzji. 6. Aktualną decyzję powiatowego lekarza weterynarii na unieszkodliwianie odpadów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym Weterynaryjnym Numerem Identyfikacyjnym Zakładu wydaną przez powiatowego lekarza weterynarii na podstawie Rozporządzenia Nr 1774/2002 (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 3 października 2002r. - dotyczy tylko odpadów o kodzie 20 01 08 - części I postępowania; dotyczy odpadów 20 01 08 wymagane jest w przypadku złożenia oferty na część I Uwaga: Wykonawcy zobowiązani są przedstawić powyższą decyzję gdy nie wynika ona z treści dokumentu wymienionego w pkt. 1 Wykonawcy muszą złożyć także: 1. Formularz ofertowy 2. Formularz cenowy Upoważnienie pełnomocnictwo do reprezentowania firmy podpisywania oferty i innych dokumentów ofertowych, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12baza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3299 78-651 Mirosławiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 08:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3299 Mirosławiec, Kancelaria Jawna (pok. nr 30) budynek nr 9. Kancelaria Jawna pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 10.00 oraz 12.00 - 14.30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa odbioru, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 o wartości poniżej 133 000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych o kodzie: 18 01 03 - inne odpady które zawierają drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny 18 01 08 - leki cytotoksyczne i cytostatyczne 18 01 09 - leki inne niż wymienione w 18 01 08 o wartości poniżej 133 000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.