eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa artykułów promocyjnych województwo świętokrzyskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-26

Kielce: Dostawa artykułów promocyjnych województwo świętokrzyskie
Numer ogłoszenia: 345042 - 2010; data zamieszczenia: 26.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, faks 041 3445265.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów promocyjnych województwo świętokrzyskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego artykułów promujących składających się na przedmiot zamówienia, tj. Część I: 1) Etui na kraty kredytowe 300 sztuk 2) Notes w kratkę A4 3000 sztuk 3) Zestaw 4 gier w drewnianym pudełku 250 sztuk 4) Zestaw 5 gier 250 sztuk 5) Zestaw memo z bloczkiem, paskami samoprzylepnymi i długopisem 500 sztuk 6) Teczka A4 200 sztuk 7) Zestaw do herbaty: dzbanek i filiżanka ze spodkiem 300 sztuk 8) Koc podróżny w ciemne kwadraty 150 sztuk 9) Zestaw podróżny: koc i poduszka 150 sztuk 10) Smycz 4000 sztuk 11) Polar z kapturem 400 sztuk 12) Wskaźnik laserowy , lampka LED i długopis w pudełku 250 sztuk 13) Pudełko na krawaty/biżuterię 80 sztuk 14) Pudełko na biżuterię 100 sztuk 15) Miseczka/ filiżanka o dużej pojemności 200 sztuk Część II: 1) Ścianka reklamowa typu POP UP zabudowana na bazie łukowej wraz z kufrem 2 sztuki 2) Reklama typu ROLL-UP z dwoma panelami 4 sztuki 3) Baner dwustronny 3 sztuki 4) Stojak na ulotki 4 sztuki 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera odpowiednio na I część zamówienia Załącznik nr 1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia i na II część zamówienia Załącznik Nr 2 do SIWZ Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. 3. Do zadań wykonawcy będzie należało naniesienie na artykuły promocyjne oznaczeń, tj. napisów, herbu oraz logo (Wzory oznaczeń zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ) wskazanych w Załącznika Nr 1 i Nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania wskazanej przez zamawiającego w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ metody nanoszenia oznaczeń lub metody równoważnej. Naniesione odpowiednią metodą oznaczenie musi być wysokiej jakości, tzn. być wyraźne, trwałe, bez śladów zarysowań czy ubytków farby lub kształtu, o wysokim nasyceniu kolorów. 5. Zamawiający wymaga, aby artykuły promocyjne były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne, a także odpowiadały wymaganiom zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę , wg wzoru stanowiącego dodatek nr 3A do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę , wg wzoru stanowiącego dodatek nr 3A do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę , wg wzoru stanowiącego dodatek nr 3A do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę , wg wzoru stanowiącego dodatek nr 3A do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz ofertowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ, dla odpowiedniej części zamówienia. 2. Wypełniony Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2 do SIWZ, dla odpowiedniej części zamówienia. 3.Pełnomocnictwo dla wykonawców wystepujących wspólnie ( w tym również spółki cywilne) do reperezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego-oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4.Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia). 5. W zakresie potwierdzenia vide pkt. III.5), że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawcy składają wraz z ofertą opisy i zdjecia: dla I części zamówienia:zdjęcia produktów wraz z dokładnym opisem oferowanych produktów wskazującym na jego parametry, takie jak: materiał, wymiary, kolorystyka, jego charakterystyczne cechy, metody nadruku itp - dla artykułów promocyjnych określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ i Dodatku nr 2 do SIWZ Formularz cenowy. dla II części zamówienia: dokładny opis oferowanych produktów lub karta produktu wskazujący/a na jego parametry, takie jak: materiał, wymiary, kolorystyka, jego charakterystyczne cechy, metody nadruku itp - dla artykułów promocyjnych określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ i Dodatku nr 2 do SIWZ Formularz cenowy. Wykonawca nie może załączyć opis przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 1 i nr 2 do SIWZ) sporządzony przez Zamawiającego i potraktować go jako dokument potwierdzający, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiajacego. Dokument (opis) ma być sporządzony przez Wykonawcę i ma wskazywać rzeczywiste wymiary oferowanych produktów, zaoferowaną metodę nadruku oraz inne parametry, pozwalające na zweryfikowanie zgodności oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia wykonawcy jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dla przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego aL.IX Wieków Kielc 3; 25-516 KIELCE pokój nr 344 III piętro budynek C-2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego aL.IX Wieków Kielc 3; 25-516 KIELCE pokój nr 146 (kancelaria ogólna) I piętro budynek C-2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów promocyjnych województwo świętokrzyskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: 1) Etui na kraty kredytowe 300 sztuk 2) Notes w kratkę A4 3000 sztuk 3) Zestaw 4 gier w drewnianym pudełku 250 sztuk 4) Zestaw 5 gier 250 sztuk 5) Zestaw memo z bloczkiem, paskami samoprzylepnymi i długopisem 500 sztuk 6) Teczka A4 200 sztuk 7) Zestaw do herbaty: dzbanek i filiżanka ze spodkiem 300 sztuk 8) Koc podróżny w ciemne kwadraty 150 sztuk 9) Zestaw podróżny: koc i poduszka 150 sztuk 10) Smycz 4000 sztuk 11) Polar z kapturem 400 sztuk 12) Wskaźnik laserowy , lampka LED i długopis w pudełku 250 sztuk 13) Pudełko na krawaty/biżuterię 80 sztuk 14) Pudełko na biżuterię 100 sztuk 15) Miseczka/ filiżanka o dużej pojemności 200 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów promocyjnych województwo świętokrzyskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: 1) Ścianka reklamowa typu POP UP zabudowana na bazie łukowej wraz z kufrem 2 sztuki 2) Reklama typu ROLL-UP z dwoma panelami 4 sztuki 3) Baner dwustronny 3 sztuki 4) Stojak na ulotki 4 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.