eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wymiana dwóch dźwigów szpitalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-02

Kraków: Wymiana dwóch dźwigów szpitalnych
Numer ogłoszenia: 344971 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 304741 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział Kraków, ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4231565, faks 012 4231076, 4231565.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana dwóch dźwigów szpitalnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: UWAGA! Wymiana dźwigów sukcesywna - po oddaniu i uruchomieniu jednego dźwigu, będzie można przystąpić do wymiany drugiego dźwigu. Oznacza to, że w trakcie całego procesu realizacji zamówienia co najmniej jeden dźwig musi być dostępny do eksploatacji. 1. Opis Budynku Dźwigi szpitalne znajdują się w budynku nr 15/17 przy ul. Garncarskiej. Budynek posiada 7 kondygnacji z prześwitem w parterze i przejściem- wzdłuż ul. Garncarskiej oraz skrzydło prostopadłe wysokości 4 kondygnacji dostępne od podwórza jako ambulatorium i izby przyjęć na poziomie przyziemia. Budynek 5-cio kondygnacyjny ( tzw. część łóżkowa) posiada w przyziemiu po jednej stronie prześwitu klatkę schodową bezpieczeństwa oraz pomieszczenia magazynowe- z drugiej izby przyjęć oraz ambulatorium. Na kondygnacjach ponad prześwitem znajdują się oddziały łóżkowe. Na oddziałach znajdują się, po jednej stronie korytarza sale chorych z własnymi węzłami sanitarnymi ( jeden węzeł na dwie sale). W trakcie drugim pomieszczenie pielęgniarek, lekarzy, kierownika, pokój zabiegowy i kuchenka oddziałowa. Wszystkie kondygnacje łączą się w pionie na pełnej wysokości z dźwigami szpitalnymi. Ustrój nośny budynku stanowi szkielet żelbetowy wykonany na mokro. Stropy - prefabrykowane belkowo- pustakowe DZ 3 dla części wyższej. Ściany nośne piwnic z uwagi na konieczność wykonania izolacji ciężkiej betonowe- zaś w przyziemiu w parterze ceglane. Schody żelbetowe monolityczne- wylewane 2 i 3 biegowe. Dach z elementów prefabrykowanych dachowych płyt korytkowych opartych na ażurowych ścianach ceglanych. Ściany wypełniające konstrukcję szkieletu z elementów lekkich betonów (siporex). Ścianki wewnętrzne działowe z cegły dziurawki 12 cm i 6 cm grubości. Otwory okienne zaopatrzone generalnie w stolarkę PCV typową. Stolarka drzwiowa typowa. Stropy wszystkich kondygnacji posiadają zróżnicowane rozwiązania podłogowe i warstw izolujących z zastosowaniem papy, styropianu lub mat z wełny szklanej. Posadzki również zróżnicowane - z zastosowaniem płytek PCV, terrakoty lub lastrica. Parapety podokienne drewniane na elemencie stalowym. Budynek posiada instalację centralnego ogrzewania, wod- kan, elektryczną, sygnalizacji pożaru, telefoniczną, przyzewową, komputerową. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) dokonanie w imieniu Zamawiającego wszelkich koniecznych zgłoszeń we właściwych urzędach oraz pokrycie związanych z tym kosztów (uzgodnienia z UDT, zgłoszenie odbioru urządzeń), b) wykonanie ekspertyz budowlanych (jeśli zaistnieje taka potrzeba), c) opracowanie dokumentacji technicznej niezbędnej przy odbiorze oraz uzgodnienie jej w Urzędzie Dozoru Technicznego, d) demontaż istniejących dźwigów oraz ich likwidacja (kwit za oddane surowce wtórne, w szczególności złom należy przekazać Zamawiającemu a uzyskany przychód wpłacić do kasy Zamawiającego), e) wykonanie wszelkich robót budowlanych, instalacyjnych niezbędnych do montażu nowych dźwigów (w tym nowe oświetlenie szybów i maszynowni), f) wykonanie nowego zasilania z rozdzielni elektrycznej znajdującej się w przyziemiu budynku, g) rozbudowa rozdzielni obwodów gwarantowanych- brak nowych pól i miejsca w istniejącej tablicy, h) wymianę wszystkich niezbędnych elementów i urządzeń oraz instalacji związanych z pracą dźwigu i) dostawę, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych dźwigów szpitalnych, j) badanie, odbiór i rejestrację dźwigów, k) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dźwigów oraz awaryjnego uwalniania, l) przekazanie Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji niezbędnej do obsługi urządzeń (dokumentacja dla konserwatora, techniczno- ruchowa, niezbędne instrukcje, tabliczki informacyjne itp.) m) serwis gwarancyjny, przeglądy i konserwacje wynikające w instrukcji obsługi przez cały okres trwania gwarancji w cenie oferty 3. Wymagania techniczne nowego dźwigu oraz parametry dźwigu istniejącego: a) Dane ewidencyjne dźwigu istniejącego: Rodzaj dźwigu- szpitalny Dźwig: Q= 500 kg lub 6 osób Sterowanie: elektryczne Rodzaj szybu: beton lany Ilość przystanków: 7 Prędkość jazdy kabiny: nominalna i dojazdowa 0,5 m/sek. Prędkość nominalna V= 0,75 m/sek. Ciężar kabiny: 905 kg Ciężar przeciwwagi: 1150 kg Wys. podnoszenia = HP= 20,2 mb Wys. podszybia = 1,15 m Wys. nadszybia = 3,17 m Wys. szybu = HS= 22,4 m Wym. wewnętrzne szybu: 2680x 2000 mm Światło otworu drzwi: 2,15 x 1,45 m Rok budowy: 1978 Maszynownia: górna b) Charakterystyka i wyposażenie nowego dźwigu: Dźwigi montowane w istniejących szybach (wymiary szybów podano powyżej) Rodzaj dźwigu: szpitalny Ilość przystanków: 7 Kabina: nieprzelotowa Napęd: elektryczny Prędkość jazdy: 1m/sek. Rodzaj drzwi: automatyczne, otwierane teleskopowo Wymiary drzwi w świetle: min. 120 cm Drzwi kabinowe i przystankowe : panele wykonane ze stali nierdzewnej Ściany kabiny: panele wykonane ze stali nierdzewnej Podłoga: wykładzina antypoślizgowa Lustro: tak Poręcz: okrągła, na bocznej i tylnej ścianie- stal nierdzewna szczotkowana Oświetlenie: sufit podświetlony Kaseta dyspozycji i wezwań: ze stali nierdzewnej Wyposażenie dodatkowe: - piętrowskazywacz i strzałki kierunkowe w kabinie i na przystankach - lampka oświetlenia awaryjnego - wentylator w kabinie - przyciski opisane pismem Brailla - stacyjka blokady otwartych drzwi - zjazd awaryjny z otwarciem drzwi - system informacji głosowej na każdym przystanku - system zdalnego alarmowania (kabina- portiernia) Uwaga! Wspólna kaseta przyzewowa dla dwóch dźwigów 4. Wymagania a) W czasie realizacji zamówienia obiekt będzie czynny, więc Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia teren budowy w sposób zapewniający użytkownikom obiektu bezpieczeństwo. Każdego dnia po zakończeniu robót, Wykonawca uporządkuje teren budowy. b) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych, spełniających obowiązujące przepisy, dźwigi muszą spełniać wszystkie wymogi obowiązujących norm, spełniać aktualne wymagania techniczne, przepisy BHP, UDT, p.poż. c) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej placu budowy celem zapoznania się z miejscem prowadzenia robót i zapleczem. d) Zamawiający żąda- minimum 36 miesięcznej gwarancji od daty ostatecznego (bezusterkowego) odbioru robót na zastosowane urządzenia i wykonane roboty w ramach przedmiotu zamówienia. e) Serwisu gwarancyjny, przeglądy i konserwacje urządzeń w okresie gwarancji wliczone w cenę oferty. Termin realizacji: Do 24 tygodni od daty podpisania umowy z zastrzeżeniem, że w trakcie realizacji zamówienia co najmniej jeden dźwig musi być dostępny do eksploatacji dla Zamawiającego.;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiebiorstwo Uslugowo Produkcyjno Handlowe OTECH Sp zo.o, Dukielska 83, 38-300 Gorlice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 381128,00

  • Oferta z najniższą ceną: 381128,00 / Oferta z najwyższą ceną: 642940,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.