Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-27
Gorzów Wielkopolski: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z aktualizacją opisów topograficznych punktów poziomej osnowy szczegółowej i punktów poziomej osnowy pomiarowej położonych na obszarze poszczególnych jednostek ewidencyjnych: Kostrzyn nad Odrą, Witnica-miasto, Witnica-obszar wiejski, Lubiszyn
Numer ogłoszenia: 344940 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gorzowski , ul. Józefa Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7330400, faks 095 7330401.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z aktualizacją opisów topograficznych punktów poziomej osnowy szczegółowej i punktów poziomej osnowy pomiarowej położonych na obszarze poszczególnych jednostek ewidencyjnych: Kostrzyn nad Odrą, Witnica-miasto, Witnica-obszar wiejski, Lubiszyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace obejmują wskazane punkty osnowy szczegółowej i pomiarowej położone na obszarze Powiatu Gorzowskiego i dotyczą: -080101_1 Kostrzyn nad Odrą: ok. 634(2kl+3kl) -080105_2 Lubiszyn: ok.368 (2kl+3kl) -080107_4 Witnica - miasto: ok. 21 (2+3 kl), 196 (osnowa pomiarowa) -080107_5 Witnica - obszar wiejski: ok. 799 (2kl+3 kl), ogółem 1997 pkt. Uwaga. Podane ilości punktów w poszczególnych jednostkach ewidencyjnych są wielkością przybliżoną +/- 5% Celem wykonania prac jest przede wszystkim aktualizacja opisów topograficznych punktów poziomej osnowy szczegółowej i pomiarowej, w/w jednostkach ewidencyjnych. Prace mają również na celu zebranie wiarygodnej i pełnej informacji o stanie poziomej osnowy. Wynik prac posłuży do dalszych analiz i ewentualnego zlecenia przeprowadzenia kompleksowej modernizacji szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej dla Powiatu Gorzowskiego. Zakres prac obejmuje: 1. Zgłoszenie pracy geodezyjnej dla każdej jednostki ewidencyjnej osobno. 2. Pobranie danych udostępnionych przez Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp. 3. Analiza istniejących danych numerycznych i danych zgromadzonych w operatach źródłowych. 4. Wywiad terenowy , odszukanie znaków osnowy geodezyjnej, weryfikacja danych zawartych na opisie topograficznym punktu osnowy, aktualizacja opisu lub sporządzenie nowego opisu topograficznego. Zebranie innych informacji niezbędnych do sporządzenia zestawienia stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszych warunków. Dla opisów topograficznych sporządzonych w roku 2000 i wcześniej koniecznym jest sporządzenie nowego opisu topograficznego. 5. Przygotowanie danych do automatycznego uzupełnienia informacjami bazy danych prowadzonego przez Zamawiającego Banku Osnów - plik wsadowy w odpowiednim formacie wraz z zeskanowanymi w rozdzielczości 300 dpi aktualnymi opisami topograficznymi punktów osnowy. 6. Sporządzenie operatu technicznego skompletowanego dla każdej jednostki ewidencyjnej w składzie: a. zgłoszenie pracy geodezyjnej b. sprawozdanie techniczne c. mapa wywiadu terenowego w skali 1 : 5000 (obszary miast) i 1 : 10000 dla pozostałych obszarów) w kroju układu (2000/5) zawierająca: - granice działek - nazewnictwo ulic - kontury budynków - symbole i numery punktów osnowy - linie ciągów osnowy poziomej, bądź kierunki nawiązania na punkty sąsiednie (dla pomiarów satelitarnych) - informacja w formie graficznej o stanie znaku (odszukany-stan dobry, odszukany-uszkodzony, zniszczony, nie odnaleziony, dla punktów osnowy pomiarowej dodatkowo - informacja o możliwości adaptowania stabilizacji do sieci osnowy szczegółowej) Dokument sporządzony winien być w formie analogowej (wydruk) oraz w wersji cyfrowej jako pliki warstw tekstowych i liniowych w standardzie Ewmapy. d. zestawienie na płycie CD-R w formacie xls wg załączonego wzoru (podpisane cyfrowo) e. oryginały uaktualnionych lub sporządzonych opisów topograficznych f. dane cyfrowe w formacie pliku wsadowego do uaktualnienia bazy danych w prowadzonym przez Zamawiającego Banku Osnów wraz z zeskanowanymi aktualnymi opisami topograficznymi g. dane cyfrowe w formacie pliku modyfikującego prowadzone przez Zamawiającego warstwy mapy numerycznej 7. Przekazanie dla Zamawiającego materiałów wynikowych. 8. Opłata na rzecz Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. wynikająca z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004 r. w sprawie określenia wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego (Dz.U. z 2004 r. nr 37, poz.333), zostanie obliczona wg. załącznika nr 1 tabela V pkt.4 z uwzględnieniem uwagi 9.9..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.31.00.00 - Palniki 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe 72.32.00.00 - Usługi bazy danych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium: Oferta winna być zabezpieczona wniesionym wadium w wysokości: 1. Jednostka ewidencyjna; Kostrzyn nad Odrą - 620,00 zł (słownie: sześćset dwadzieścia zł 00/100) 2. Jednostka ewidencyjna; Witnica - miasto - 223,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia trzy zł 00/100) 3. Jednostka ewidencyjna; Witnica obszar wiejski - 822,00 zł (osiemset dwadzieścia dwa zł 00/100) 4. Jednostka ewidencyjna; Lubiszyn - 372,00 zł (słownie trzysta siedemdziesiąt dwa zł 00/100) W przypadku składania oferty na więcej niż jedną jednostkę ewidencyjną wadia odpowiednio sumują się.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni czy warunek został spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać iż posiada doświadczenie zawodowe z zakresu geodezji i kartografii. Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie dokumentów potwierdzających doświadczenie i kwalifikacje zawodowe osób biorących udział w realizacji zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać iż posiada lub ma zapewniony dostęp do wpełni sprawnego sprzętu i oprogramowania umożliwiającego wykonanie robót. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie wykazu sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni czy warunek został spełniony na podstawie wykazu kierownictwa i wykazu osób odpowiedzialnych za realizację zadania z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek na podstawie opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawcajest ubezpieczonyod odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i obejmującej przedmiot zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Potwierdzenie wpłaty wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - okres gwarancji - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgorzowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe
ul. J. Pankiewicza 5-7
66-400 Gorzów Wlkp..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2013 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. J. Pankiewicza 5-7 66-400 Gorzów Wlkp. Punkt Obsługi Interesanta (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Zakup i sukcesywna dostawa, nieużywanych opon do pojazdów silnikowych i sprzętu INNEKO Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. wraz z usługami wulkanizacyjnymi"
- ADAPTACJA POMIESZCZEŃ MDK ORAZ ZAKUP WYPOSAŻENIA NA SIEDZIBĘ FILII BIBLIOTEKI NR 6
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY WSPL SP ZOZ W GORZOWIE WLKP. ( USG okulistyczne, audiometr impedancyjny, głowica endorektalna, sterylizator plazmowy)
- Dostawa odczynników do badania ogólnego moczu z osadem oraz dzierżawa analizatorów
- Sukcesywna dostawa pieczywa.
- "Zakup i sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa aktualizacji bazy danych obiektów topograficznych BDOT10k wraz z opracowaniem obiektów kategorii "rzeźba terenu" w niej gromadzonych, dla wybranego obszaru województwa świętokrzyskiego
- Pomiar oraz wyrównanie wysokości punktów w ramach modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie powiatu inowrocławskiego, województwo kujawsko-pomorskie
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Redy, Koniewo, Długołęka, Lauda, Markajmy, Medyny położone w gminie Lidzbark Warmiński, powiat lidzbarski, województwo warmińsko - mazurskie.
- Wznowienie granic pasa drogi wojewódzkiej nr 560 relacji Brodnica - Rypin - Sierp - Bielsk
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Pysznica
- "Modernizacja ewidencji gruntów, budynków i lokali oraz pomiar wszystkich budynków w obrębie ewidencyjnym Biała Błotna, gmina Kroczyce"
więcej: Palniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.