eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › Dostawa licencji i nośników na oprogramowanie komputerowe na potrzeby jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych znak sprawyZJM-2710-2009-003-8522

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-05

Andrespol: Dostawa licencji i nośników na oprogramowanie komputerowe na potrzeby jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych znak sprawy: ZJM-2710-2009-003-8522
Numer ogłoszenia: 344894 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych , Nowy Bedoń, ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Andrespol, woj. łódzkie, tel. 042 6772545, faks 042 6772546.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa licencji i nośników na oprogramowanie komputerowe na potrzeby jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych znak sprawy: ZJM-2710-2009-003-8522.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa licencji na oprogramowanie komputerowe wraz z nośnikami na czas nieokreślony i nie wyłączny. Zamówienie składa się z 3 części oznaczonych literami od A do C. Wykonawcy mogą składać po jednej ofercie na każdą z części zamówienia. -Część A - programy antywirusowe, zabezpieczające, antyspamowe, -Część B - programy systemu informacji przestrzennej, -Część C - programy narzędziowe i inne. Wykaz zbiorczy przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Dostawa musi zawierać dokumenty licencyjne i klucze licencyjne na każdy program. Jeżeli licencjonowanie produktu dopuszcza możliwość wystawienia licencji zbiorczej z prawem użytkowania przez poszczególne jednostki organizacyjne LP (tj. jednostki samodzielnie gospodarujące wydzielonymi składnikami majątkowymi Skarbu Państwa) w ilości zgodnej z zakupioną, to Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia jednej licencji na Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 3, 02-362 Warszawa, zaznaczając w warunkach licencji, że licencjodawca zezwala na użytkowanie produktu we wszystkich jednostkach organizacyjnych Lasów Państwowych w ilość zgodnej z zakupioną. W przeciwnym wypadku, dokumenty i klucze licencyjne należy wystawić na końcowego odbiorcę tj. na poszczególne jednostki organizacyjne Lasów Państwowych. W przypadku gdy dostawa zawiera wersję elektroniczną dokumentów licencyjnych, Zamawiający wymaga również wersji papierowej potwierdzonej przez producenta oprogramowania. Dostawa będzie odbywała się bezpośrednio do jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych położonych na terenie całego kraju zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Zamawiający może zadysponować zmianę lokalizacji zamawianych licencji i nośników. Ilekroć w niniejszym SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o oprogramowaniu z podaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy (lub równoważne). Na podstawie art. 50 Ustawy o lasach z dnia 28 września 1991 r. (Dz.U. 2005.45.435 z późn. zm.) Lasy Państwowe prowadzą działalność na zasadzie samodzielności finansowej i pokrywają koszty działalności z własnych przychodów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium dla: - części A w kwocie 2 000 zł, - części B w kwocie 1 000 zł, - części C w kwocie 1 000 zł, Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: BOŚ S.A., nr konta 05154012452018480126920001 Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego wskazanej w pkt 1 SIWZ w pok. nr 11, w godz. 10.00-14.00 od poniedziałku do piątku w dni robocze (tel. 042 677 25 45). Nie dołączać wadium do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 3 listopada 2009 r. do godz. 11.00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób opisany powyżej zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium, w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust. 1 - 4 ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, -jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat wykonali w sposób należyty, co najmniej 1 dostawę o podobnym charakterze na kwotę nie mniejszą niż 50 % całkowitej ceny oferty brutto każda, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponują kwotą lub zdolnością kredytową nie niższą niż 50% całkowitej ceny oferty brutto, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt 9 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty niezbędne do przedłożenia w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zale?ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wy?stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.wykaz co najmniej 1 dostawy wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (w wysokości nie mniejszej niż 50% całkowitej ceny oferty brutto każda) przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączenia dokumentów potwierdzonych przez odbiorców (np. referencje, protokoły odbioru), że dostawy te zostały wykonane należycie, 7.informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie niższą niż 50% całkowitej ceny oferty brutto, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert przy czym za zdolność kredytową Wykonawcy wymaganą przez Zamawiającego rozumieć należy w myśl art. 70 ust. 1 ustawy z dnia 29.08.97 Prawo bankowe (D.U. z 2002 r. nr. 72 poz. 665 z późn. zm.) - zdolność do spłaty zaciągniętego kredytu w wysokości co najmniej 50 % całkowitej ceny oferty brutto wraz z odsetkami w umówionych terminach, 8.polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy wg załącznika nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1), 3), 4), 5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający na podstawie treści dokumentów określonych w punkcie 9 SIWZ dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie chociażby jednego z warunków lub brak choćby jednego z dokumentów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania - z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i ust. 4 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zilp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Informatyki Lasów Państwowych Nowy Bedoń ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Andrespol.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Zakład Informatyki Lasów Państwowych Nowy Bedoń ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Andrespol.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - programy antywirusowe, zabezpieczające, antyspamowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania na część A - programy antywirusowe, zabezpieczające, antyspamowe.Szczegóły zostały określone w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - programy systemu informacji przestrzennej,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania na część B - programy systemu informacji przestrzennej. Szczegóły zostały określone w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 47.70.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C - programy narzędziowe i inne,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania dla część C - programy narzędziowe i inne. Szczegóły zostały określone w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.