Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-02
Kielce: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę projektorów , ekranów i urządzeń multimedialnych dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach.
Numer ogłoszenia: 344861 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Świętokrzyska , Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7, 25-314 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3424150, faks 041 3443874.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę projektorów , ekranów i urządzeń multimedialnych dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę projektorów , ekranów i urządzeń multimedialnych dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1.Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. z tym, że za Wykonawcę: posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uznaje się Wykonawcę, który w ciągu 3 ostatnich lat zrealizował w sposób należyty co najmniej trzy dostawy odpowiadające rodzajowi przedmiotu zamówienia o wartości nie niższej niż 60 000,00 zł każda, 2. Udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy z zachowaniem warunku, że w okresie gwarancji przystąpi do usuwania awarii w czasie wskazanym w ofercie nie dłuższym niż 24 godziny w dni robocze od dnia zgłoszenia awarii, usunie awarię w czasie nie dłuższym niż 14 dni od przystąpienia do jej usuwania a po upływie w/w terminu dostarczy bezpłatnie sprzęt zamienny o porównywalnych parametrach. 3.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w ofercie i w załącznikach do oferty. Niespełnienie chociażby jednego z warunków określonych w SIWZ skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uzna się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu składa następujące dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do s.i.w.z. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz co najmniej trzech dostaw zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat odpowiadających rodzajowi przedmiotu niniejszego zamówienia. W wykazie należy podać wartość, datę i miejsce wykonania zamówień oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. Dokumentami tymi są pisemne oświadczenia podmiotów na rzecz których dostawy były zrealizowane o wykonaniu ich przez wykonawcę w sposób należyty. Dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub czytelnych i nie budzących wątpliwości co do ich prawdziwości kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. B) Celem uznania oferty za spełniającą wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawca jest zobowiązany ponadto złożyć: 1 . Wskazanie części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, w przypadku gdy wykonawca nie będzie samodzielnie realizował całości zamówienia. 2. Zestawienie ilościowo-wartościowe zaproponowanego sprzętu. 3. Specyfikacja techniczna i eksploatacyjna oferowanego sprzętu umożliwiającą stwierdzenie, że oferowany sprzęt odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia . C) W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt A ppkt 2; 3; składa dokumenty zgodnie z wymogami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianą Dz.U. z dnia 16 października 2008 r. Nr 188 poz.1155)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Świętokrzyska Al. Tysiąclecia P.P. 7, 25-314 Kielce Bud. B pok. 202 b (Dział zamówień publicznych).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Świętokrzyska Al. Tysiąclecia P.P. 7, 25-314 Kielce Bud. B pok. 202 b (Dział zamówień publicznych).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługa konserwacji, nadzoru i serwisu instalacji klimatyzacji, wentylacji oraz chłodu w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej
- Dzierżawa urządzenia do syntezy radiofarmaceutyków i wyposażenia do kontroli jakości radiofarmaceutyków 18FPSMA1007 oraz zakup materiałów i odczynników do wytworzenia18FPSMA1007 dla ZMN -PET ŚCO .
- WYKONANIE I DOSTAWA GADŻETÓW
- Opracowanie dokum. proj. pn.: "Poprawa transportowej mobilności mieszkańców Kielc poprzez budowę i przebudowę infrastruktury pieszo - rowerowej oraz przystanków komunikacji miejskiej" - odcinek 1
- Zakup agregatu mobilnego na potrzeby Muzeum Wsi Kieleckiej
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Utworzenie 16 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Lipinki 54, 38-305 Lipinki
- Wyposażenie budynku szkoły podstawowej oraz budynku przedszkola w miejscowości Brzozówka
- "Utworzenie żłobka w Pińczowie" - zakup i dostawa wyposażenia Część pierwsza - wyposażenie żłobka Część druga - wyposażenie żłobka - sprzęt elektroniczny
- ,,Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych oraz sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Rozwój edukacji w gminie Milanów"
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.