Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-16
Dobrzyń nad Wisłą: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dyblin,
Gmina Dobrzyń nad Wisłą
Numer ogłoszenia: 344858 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyń nad Wisłą , ul. Szkolna 1, 87-610 Dobrzyń nad Wisłą, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 253 05 00, faks 54 2531006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dyblin, Gmina Dobrzyń nad Wisłą.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zakres rzeczowy zadania - kanalizacja sanitarna grawitacyjna o 0,20m L = 481 m - kanalizacja sanitarna grawitacyjna o 0,16m L = 50 m - studnie rewizyjne o1,2m 8 szt. - studnie rewizyjne systemowe o 425mm 6 szt. - przejście pod drogą powiatową w rurze ochronnej L = 15m 1.2. Kanalizacja sanitarna grawitacyjna Projektowany ciąg kanalizacji sanitarnej należy wykonać z rur o średnicy 0,2m . Rury z nieplastyfikowanego polichlorku winylu PVC łączonych na uszczelki gumowe. Klasa rur S SN = 8. Rury lite jednowarstwowe.Posadowienie kanału na podsypce piaskowej grubości 10cm i spadku podłużnym 0,5% .Zasypka wykonana gruntem piaszczystym, min 20cm ponad wierzch rury z równomiernym zagęszczeniem. Z uwagi na brak badań geotechnicznych podłoża gruntowego nie wyklucza się konieczności wymiany gruntu.Odcinki kanalizacji od włączenia do kanału zbiorczego do wprowadzenia na teren nieruchomości wykonać z rur PVC o średnicy 0,16m. Rury łączone na uszczelkę gumową. Klasa rur S o SN=8. Zakończenie kanalizacji stanowić będzie studzienka systemowa o średnicy 425mm. Studzienka musi posiadać króciec wyjściowy zablokowany tymczasowo w celu możliwości podłączenia danej nieruchomości po wykonaniu i oddaniu do użytkownika projektowanego kanału sanitarnego. 1.3. Uzbrojenie sieci kanalizacyjnej Uzbrojenie kanalizacji sanitarnej stanowić będą studnie kanalizacyjne średnicy 1,2 m(przelotowe i połączeniowe). Studnie należy wykonać wg dokumentacji typowej w technologii żelbetowej /z uwagi na lokalizację w istniejącym pasie drogi gminnej/. 1.4. Studzienki systemowe Studzienki systemowe/podłączeniowe/ stanowią zakończenie przewodu kanalizacyjnego O 0,16m i są zlokalizowane na danej nieruchomości. 1.5. Przejście przewodu kanalizacji sanitarnej pod drogą Powiatową Przejście kanału sanitarnego pod droga Powiatową nr 2740C na terenie działek drogowych 57/2 ,71 wykonać należy w rurze ochronnej stalowej średnicy 325mm i długości 15m.zgodnie z warunkami technicznymi podanymi przez zarządcę drogi . - Decyzja znak ZDP -11.452.10.2014r z dn 25.08.2014r wyrażającą zgodę na lokalizację odcinka sieci kanalizacyjnej w pasie drogowym drogi powiatowej nr 2740C Krojczyn - Dyblin na terenie działek drogowych o nr 57/2 ,71. 1.6. Roboty ziemne Roboty ziemne wykonane mechanicznie dotyczą wykopów szerokoprzestrzennych o bezpiecznym nachyleniu skarp zgodnie z PN-68/B/06050 na odcinkach gdzie pozwalają warunki lokalizacyjne kanalizacji sanitarnej. Pozostałą część robót ziemnych projektuje się wykonać ręcznie w wykopie szalowanym. Zasypkę wykopów wykonać z gruntu rodzimego, niespoistego stosując jej zagęszczenie do JS=99%. Zasypkę do wysokości 20cm ponad wierzch rury wykonać gruntem piaszczystym z równomiernym zagęszczeniem. Szczególną uwagę należy zwrócić na właściwe zagęszczenie gruntu w pasie istniejącej drogi gminnej o nawierzchni ulepszonej. 1.7. Odbudowa nawierzchni drogi gminnej Odbudowę nawierzchni drogi gminnej z tłucznia po robotach ziemnych należy wykonać zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją Szczegółowy i pełny zakres przedmiotu zamówienia do wykonania określa projekt budowlany branży sanitarnej sieci kanalizacyjnej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, iż zrealizował co najmniej 1 - jedną robotę budowlaną polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na długości nie mniejszej niż 500 m oraz załączy dokumenty potwierdzające, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż osoba, która będzie kierować robotami budowlanymi posiada wymagane prawem uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności i specjalizacji instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych wynikające z zapisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 j.t.) r. lub równorzędne uprawnienia w tym zakresie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia na wartość nie niższą niż wartość złożonej oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie przyszłe zobowiązania i warunki wymagane przez Zamawiającego określa załączony wzór umowy. (załącznik nr 7 do SIWZ).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrzyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą, ul. Szkolna 1, 87-610 Dobrzyń nad Wisłą pok.27.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą, ul. Szkolna 1, 87-610 Dobrzyń nad Wisłą pok.16 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
- Przebudowa dróg i ulic osiedlowych na terenie Gminy Czerniejewo
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Modernizacja infrastruktury drogowej na odcinku drogi Miradź - Jelenie w Gminie Człopa"
- "Remont i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Iwanowice" - z podziałem na 3 części
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" - postępowanie powtórzone
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.