eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › WYKONANIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH Z "CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE" SP. Z O. O.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-17

Ogłoszenie nr 344843 - 2016 z dnia 2016-11-17 r.

Łańcut: WYKONANIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH Z "CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE" SP. Z O. O.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 326504-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o., krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Paderewskiego  5, 37100   Łańcut, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 172 240 231, faks 172 252 302, e-mail szpital_lancut@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.cm-lancut.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONANIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH Z "CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE" SP. Z O. O.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SZP/380/31/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest WYKONANIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH Z "CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE" SP. Z O. O. PAKIET I - ODPADY MEDYCZNE - Załącznik nr 2 Dokładny opis przedmiotu zamówienia na poszczególne pozycje w pakiecie nr I zawarty został w Załączniku nr 2, w formularzu asortymentowo-cenowym. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych w obrębie pakietu nr I. W pakiecie nr I, czyli w formularzu asortymentowo-cenowym muszą być ujęte wszystkie pozycje asortymentowe. Brak jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w pakiecie nr I w załączniku nr 2 spowoduje odrzucenie danej oferty przetargowej. Termin i realizacja zamówienia: 1.Termin wykonania umowy odbywać się będzie w ciągu 12 miesięcy (sukcesywnie w formie cząstkowych odbiorów odpadów medycznych) od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 2.Realizacja odbioru odpadów medycznych odbywać się będzie w poniedziałek, środę i piątek, a w okresie letnim także w sobotę. 3.Realizacja odbioru poz. 6 i 7, będzie wykonywana dwa razy w roku. Obejmuje usługę czyszczenia osadników oraz zagospodarowania odpadów powstałych z osadników.4.Odbiór odpadów medycznych z "Centrum Medycznego w Łańcucie" Sp. z o. o., odbywać będą w godz. od 7.00 do 14.00. 5.WYKONAWCA zobowiązuje się do: - odbierania odpadów z miejsca ich składowania - "Punktu Odbioru", po uprzednim zważeniu w obecności przedstawiciela ZAMAWIAJĄCEGO, odnotowania ilości w "karcie przekazania odpadu" i podpisanie przez upoważnionych przedstawicieli stron.6.Odbiór odpadów jest uważany za zrealizowany z dniem podpisania przez strony "karty przekazania odpadów".7.Odpowiedzialność związana z procesem transportu i unieszkodliwiania odpadów przechodzi na WYKONAWCĘ w momencie odbioru odpadów potwierdzonego w karcie przekazania i obciąża WYKONAWCĘ do chwili zakończenia unieszkodliwiania zgodnie z obowiązującymi w RP przepisami o ochronie środowiska. Termin płatności: Płatność za realizację cząstkową przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po odbiorze odpadów medycznych i przedłożeniu faktury VAT u ZAMAWIAJĄCEGO. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. "procedura odwrócona", o której mowa w art. 24aa ustawy PZP. 7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90524000-6
Dodatkowe kody CPV: 90524200-8, 90524400-0, 90513600-2, 90513700-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Pakiet I - Odpady medyczne - załącznik nr 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT245822.12
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Usługowo-Handlowa "EKO-TOP" Sp. z o.o,  krzysztof.mikula@eko-top.pl,  ul. Hetmańska 120,  35-078,  Rzeszów,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 253455.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 253455.48
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 285152.40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 3.5%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.