eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadaniaModernizacja skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-27

Szczecin: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: Modernizacja skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 344812 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 295732 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Książąt Pomorskich, ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4338842, faks 091 4347984.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury wpisana do Rejestru Samorządu Województwa Zachodniopomorskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: Modernizacja skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, tj. świadczenie usług polegających na zarządzaniu i nadzorze procesem budowlanym przez cały okres realizacji, począwszy od sprawdzania i weryfikacji dokumentacji projektowej, udziale w przygotowaniu postępowania na udzielenie zamówienia publicznego na wybór generalnego wykonawcy robót, następnie zarządzaniu i rozliczaniu budowy, do momentu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz rozliczenia końcowego i ostatecznego inwestycji, na zadaniu pn.: Modernizacja skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie 2. Inżynier Kontraktu będzie działał zgodnie z zakresem obowiązków wyszczególnionym poniżej oraz w zakresie wynikającym z aktualnych przepisów ustaw - Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, Kodeks cywilny i innych. 3. Do ogólnych obowiązków Inżyniera Kontraktu będzie należało: 1) zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami polskiego prawa i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy, 2) przygotowanie we współpracy z zamawiającym dokumentów przetargowych na wybór wykonawcy robót budowlanych w ramach inwestycji, 3) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją inwestycji, 4) działanie we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji inwestycji, 5) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego, 6) uzyskiwanie akceptacji Nadzoru Autorskiego i Zamawiającego przy każdej zmianie wprowadzonej do dokumentacji projektowej na etapie wykonawczym, współpraca z Nadzorem Autorskim i Zamawiającym podczas podejmowania decyzji w sprawie rozwiązań projektowych, 7) koordynowanie i egzekwowanie warunków zawartych umów, 8) przygotowywanie i sporządzanie na wniosek Zamawiającego informacji, dokumentów, raportów, sprawozdań okresowych, rocznych i końcowego z realizacji Projektu, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i zaleceniami instytucji finansujących przedmiotową inwestycję, 9) przygotowanie kompletnych wniosków o płatność z wymaganymi załącznikami zgodnie z instrukcją - Instrukcja wypełniania Wniosku Beneficjenta o płatność w ramach osi priorytetowych 1-7 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, 10) przygotowanie na wniosek Zamawiającego wzorów pism do Instytucji Zarządzającej RPO w sprawach dotyczących realizacji i rozliczenia Projektu, 11) ocena postępu robót w stosunku do harmonogramu rzeczowo - finansowego, 12) udział w mediacjach i rozjemstwie w sporach, procedurach arbitrażowych, tj. doradztwo, opiniowanie dokumentów, wydawanie ekspertyz, udział w spotkaniach, posiedzeniach związanych z procedurą arbitrażową, 13) wykonywanie innych czynności powierzonych przez Zamawiającego, w tym dostarczanie na wezwanie Zamawiającego wszelkich dokumentów i opracowań dotyczących realizacji projektu, informowanie Zamawiającego na bieżąco (w formie pisemnej) o wszelkich uwagach dotyczących realizacji projektu, 14) przygotowanie dokumentacji Projektu do kontroli pośrednich i końcowej, 15) przygotowanie dokumentów Projektu do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami prawnymi. 4. Na etapie przygotowania inwestycji Inżynier Kontraktu będzie upoważniony i zobowiązany do: 1) dokonania szczegółowej weryfikacji poprawności i sprawdzenia kompletności dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, przedmiarów robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 2) przeprowadzenia inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia zgodności stanu istniejącego z dokumentacją projektową, 3) ścisłej współpracy z Zamawiającym na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane. 5. Na etapie prowadzenia robót budowlanych Inżynier Kontraktu będzie upoważniony i zobowiązany do: 1) stałej obecności na terenie budowy przez okres trwania zadania inwestycyjnego, 2) sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych przedstawicieli - inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane i innych aktów prawa polskiego oraz warunkami pozwolenia na budowę, 3) przekazania, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego, Wykonawcy Robót terenu budowy, 4) kontrolowania w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu ich wykonania lub zwiększenie kosztów, 5) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, 6) udzielania Wykonawcy Robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących Kontraktu, 7) organizowania oraz przewodniczenia cotygodniowym Radom Budowy, 8) organizowania cotygodniowych narad technicznych, 9) monitorowania postępu robót, 10) nadzorowania badań materiałów, 11) zatwierdzania rysunków wykonawczych, 12) weryfikowania dokumentacji powykonawczej sporządzanej przez Wykonawcę Robót, 13) bieżącego dokonywania obmiaru wykonanych robót, 14) dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, 15) przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwa w odbiorze robót, 16) sprawdzania i akceptowania poprawności rozliczeń Wykonawcy Robót z Podwykonawcami, 17) weryfikowania i przedstawiania Zamawiającemu do zaakceptowania treści umów Wykonawcy Robót z Podwykonawcami, 18) zapobiegania roszczeniom Wykonawcy Robót oraz Podwykonawców, 19) powiadamiania Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy Robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy, 20) Weryfikowanie zasadności wniosków wykonawcy o roboty dodatkowe lub uzupełniające. 21) rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, 22) rozpatrywania wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją Kontraktu w uzgodnieniu ze Zleceniodawcą, 23) prowadzenia bieżącej dokumentacji fotograficznej budowy, 24) składania comiesięcznych raportów z postępu prac i płatności zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, 25) uczestniczenia w kontrolach realizacji Projektu przeprowadzanych przez Instytucje Zarządzającą, Instytucję Audytową i inne uprawnione do tego podmioty, 26) zapewnienie obsługi prawnej, podczas realizacji inwestycji, 6. Na etapie po zakończeniu robót budowlanych do obowiązków Inżyniera Kontraktu należeć będzie: 1) dokonanie odbioru końcowego, przygotowanie kompletnej dokumentacji odbiorowej niezbędnej przy pracy komisji, powołanej przez Zamawiającego oraz przygotowanie protokołów odbioru robót, 2) dokonanie odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad, 3) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów z Wykonawcą Robót Budowlanych oraz z Nadzorem Autorskim, 4) przygotowanie dla potrzeb Zamawiającego danych potrzebnych do sporządzenia wymaganych dokumentów, związanych z rozliczeniem Projektu, jak i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu, 5) sporządzenie raportu końcowego, 6) rozliczenie rzeczowe i finansowe Kontraktu oraz Projektu, 7) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu, 8) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych, egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy Robót, 9) uczestniczenie w kontroli końcowej realizacji Projektu dokonywanej przez Instytucję Zarządzającą, 10) uczestniczenie w kontrolach Projektu wykonywanych przez Instytucję Audytową i inne uprawnione do tego podmioty, 11) zapewnienie obsługi prawnej. 7. Do obowiązków Inżyniera Kontraktu będzie należało przygotowanie dla Zamawiającego raportów: wstępnego, miesięcznych, końcowego, kwartalnych i rocznych. 8. W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni świadczenie pomocy prawnej w pełnym zakresie czynności, które mogą być wykonywane przez radcę prawnego (lub adwokata) w przedmiocie doradztwa prawnego we wszelkich sprawach związanych z realizacją Projektu, a w szczególności: 1) doradztwo prawne w trakcie wykonywania umów zawartych w ramach realizacji Projektu, 2) doradztwo prawne w zakresie prawnych aspektów realizacji Projektu wynikających z dokumentów programowych i wytycznych polskich i unijnych instytucji zaangażowanych w nadzorowanie i finansowanie Projektu, 3) kompleksowe doradztwo prawne - udzielanie wyjaśnień, konsultacje oraz sporządzanie opinii prawnych w zakresie stosowania i interpretowania prawa - we wszelkich pozostałych sprawach związanych lub wynikających z realizacji Projektu, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby po stronie Zamawiającego. 9. Inżynier Kontraktu będzie miał obowiązek realizować wszystkie polecenia i zarządzenia Zamawiającego, nie wymienione powyżej, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy (Kontraktu) i będą służyły zabezpieczeniu interesów Zamawiającego. 10. Na każdym etapie realizacji Inżynier Kontraktu zapewni Zamawiającemu wszelką niezbędną pomoc w zakresie zarządzania Umową. 11. Opis inwestycji: Przedmiotem inwestycji jest remont, modernizacja oraz dostosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych budynku Zamku Książąt Pomorskich w części skrzydła północnego wraz z wieżą widokową. Remont i prace modernizacyjne będą obejmować następujące części obiektu: a) wieżę widokową b) kryptę i podziemia skrzydła północnego wraz z sanitariatami c) Salę Bogusława X, hol przed salą wraz z przejazdem bramnym d) sale I piętra, II piętra, e) adaptację dachu (stropodachu) na taras widokowy Zamiarem Inwestora jest odtworzenie na podstawie zachowanej ikonografii wyglądu najbardziej reprezentacyjnego pomieszczenia zamku - Sali Bogusława X - dawniej kościoła zamkowego. Na powierzchni ścian i sklepień zakłada się naniesienie renesansowej malatury. Inwestor planuje również adaptację dachu nad skrzydłem północnym na taras widokowy z możliwością organizacji letnich koncertów, wiąże się to z koniecznością wykonania nowej konstrukcji dachu. W ramach dostosowania obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych zakłada się montaż windy w wieży dzwonów oraz dostarczenie i montaż urządzeń przeznaczonych do pokonywania poziomów w obrębie hallu i klatki schodowej skrzydła północnego - platforma dla niepełnosprawnych i schodołaz gąsienicowy. Schodołaz powinien umożliwić pokonywanie schodów oraz innych barier architektonicznych osobie niepełnosprawnej (poruszającej się samodzielnie na wózku inwalidzkim) bez pomocy osoby trzeciej. Dostarczone urządzenia powinny zapewniać niezależność, łatwość w obsłudze, stabilność oraz posiadać jak największy stopień uniwersalności pod kątem dopasowania do różnych typów wózków. We wszystkich pomieszczeniach objętych modernizacją zakłada się wymianę instalacji elektrycznej, założenie nowych instalacji: światłowodowej, przeciwpożarowej, alarmowej i monitoring CCTV oraz zainstalowanie ogrzewania podłogowego, a także wymianę tynków lub ich skucie w celu pokazania wątku. Należy zwrócić szczególną uwagę na roboty specjalistyczne objęte niniejszym zamówieniem takie jak: 1) wzmocnienie fundamentów słupów w rzędzie arkad od strony dziedzińca dużego metodą gwoździowania, 2) zagłębienie ścianek szczelnych typu larsen na tarasie północnym z zastosowaniem technologii zapewniającej ochronę substancji zabytkowej budynku, 3) wykonanie malatury renesansowej w Sali Bogusława X, zgodnie z dokumentacją projektową, programem prac konserwatorskich oraz wytycznymi nadzoru konserwatorskiego. Powierzchnia malatury - około 950 m2. Wysokość koleby głównej Sali Bogusława X - około 16 m od poziomu posadzki. Należy również wziąć pod uwagę możliwość wystąpienia robót pomocniczych związanych z charakterem budynku i jego stanem technicznym, takich jak: 1) konieczność częściowej wymiany, wraz z zagęszczeniem, gruntu pod uszkodzonymi ścianami w piwnicach, 2) konieczność przemurowania i naprawy słupów arkad, które mogą ulec uszkodzeniu w trakcie prac związanych z wzmocnieniem fundamentów, 3) konieczność wykonania zabezpieczenia pod względem konserwatorskim historycznych elementów architektonicznych odkrytych podczas prac archeologicznych. W ramach przygotowania placu budowy konieczny będzie: demontaż, przechowanie oraz ponowny montaż elementów wyposażenia skrzydła północnego takich jak: 1) krzesła w Sali Bogusława X, 2) elementy oświetleniowe - kinkiety, żyrandole, 3) wyposażenie szatni i kasy, 4) stoły, krzesła i inne wyposażenie Sal wystawowych. Ze względu na fakt, iż prace prowadzone będą na terenie użytkowanego obiektu (Zamek Książąt Pomorskich: pozostałe skrzydła, dziedziniec, pomieszczenia skrzydła północnego, w których nie będą prowadzone prace), w trakcie prowadzenia robót należy zwrócić szczególną uwagę na właściwe zabezpieczenie terenu prowadzonych robót i minimalizację uciążliwości z nimi związanych. Podczas opracowywania harmonogramu realizacji robót należy uwzględnić fakt, że w tym samym czasie na terenie skrzydeł wschodniego, południowego i zachodniego Zamku realizowana jest inwestycja pn. Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie. Harmonogram robót powinien charakteryzować się pewną elastycznością umożliwiającą dostosowanie terminów wykonania poszczególnych robót do ewentualnych ograniczeń (np. utrudniony dojazd od strony Dużego Dziedzińca). 12. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej i zapoznanie z rzeczywistymi warunkami realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia i uwzględnienia ich w wycenie. 13. Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, w ramach projektu pn.:Modernizacja skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie umowa dotycząca przygotowania projektu indywidualnego nr PU/02/62/12 z dnia 26.01.2012 roku..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych EKO-INWEST S.A., ul. Lucjana Szenwalda 20, 71-281 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 582366,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 305532,00

  • Oferta z najniższą ceną: 305532,00 / Oferta z najwyższą ceną: 461250,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.