eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystra › Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie gminy Bystra-Sidzina w sezonie zimowym 2009/2010.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-05

Bystra: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie gminy Bystra-Sidzina w sezonie zimowym 2009/2010.
Numer ogłoszenia: 344784 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bystra-Sidzina w Bystrej , Bystra 373, 34-235 Bystra, woj. małopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystra-sidzina.w.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie gminy Bystra-Sidzina w sezonie zimowym 2009/2010..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie gminy Bystra-Sidzina w sezonie zimowym 2009/2010. Drogi objęte zimowym utrzymaniem dróg w VI standardzie: - Jarominy- Migasy w Sidzinie - 3 300 m - Trzopy- Sidzina Mała w Sidzinie - 2 800 m - Zagrody-Kościół w Bystrej - 700 m - Cmentarz(parking) w bystrej - 200 m Szczegółowy zakres prac został określony w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej na wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie gminy Bystra-Sidzina w sezonie zimowym 2008/2009, stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00 - 90.21.20.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i nie podlegającą odrzuceniu ofertę, sporządzoną na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji, zgodną z określonym przedmiotem zamówienia. 2.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zostaną wykluczeni z postępowania. 3. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą spełniać wszystkie wymogi zawarte w niniejszej SIWZ. 4. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki w art.22 ust.1 oraz art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca składający ofertę musi: a) w zakresie sytuacji finansowej - mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zadania; b) w zakresie potencjału kadrowego - mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel na stanowiskach wykonawstwa lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) w zakresie potencjału technicznego - posiadać lub mieć zapewniony dostęp do w pełni sprawnych pojazdów lub innego wyposażenia technicznego wystarczającego do realizacji zamówienia; d) w zakresie doświadczenia zawodowego; - zrealizować bez zastrzeżeń inwestora, jako główny wykonawca w okresie ostatnich trzech lat minimum jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorys ofertowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ 2.Oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 stawy Prawo zamówień publicznych - stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ; 3.Aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 4.Wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ 5.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług przez poprzednich zamawiających ; 6. Wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia urządzeń i sprzętu jakimi dysponuje Wykonawca - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ . 7. dane dotyczące ewentualnych podwykonawców i zamiaru powierzenia im części zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ . 8. parafowany projekt umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 8 do SIWZ;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bystra-sidzina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bystra-Sidzina,34-235 Bystra 373,pok. nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Bystra-Sidzina, 34-235 Bystra 373,pok.nr 3(sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.