eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kęty › Dostawa, montaż i demontaż elementów dekoracji świątecznej na terenie miasta Kęty w sezonie 2009-2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-05

Kęty: Dostawa, montaż i demontaż elementów dekoracji świątecznej na terenie miasta Kęty w sezonie 2009-2010
Numer ogłoszenia: 344782 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kęty , Rynek 7, 32-650 Kęty, woj. małopolskie, tel. 033 844-76-70, faks 033 8447660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kety.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i demontaż elementów dekoracji świątecznej na terenie miasta Kęty w sezonie 2009-2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać następujące prace: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i demontaż elementów dekoracji świątecznej na terenie miasta Kęty w sezonie 2009-2010 Zakres zamówienia obejmuje: 1) Dostawa i montaż nowych elementów dekoracji świątecznej (białe światło) w technologii LED wraz z układami zasilającymi na ul. Krakowskiej - 20 szt wg załączonego rysunku nr 1. 2) Dostawa i montaż konstrukcji mocujących do słupów, do wielokrotnego szybkiego montażu i demontażu dla w/w 20 szt. elementów dekoracji świątecznej na słupach, dostosowanych do budowy i specyficznej konstrukcji słupów - wg załączonego rysunku nr 2. 3) Montaż wszystkich elementów dekoracji świątecznej otrzymanych od Zamawiającego w miejscach przez niego wskazanych tj.: * dekoracja choinki na płycie Rynku - 147 szt. elementów świetlnych w formie gwiazdek oraz element wieńczący w formie komety, * 12 elementów w formie 3 gwiazdek - przy tzw. wysokich chodnikach na Rynku * 4 komplety elementów dekoracji latarń w formie okalającej słup kurtyny świetlnej - na płycie Rynku * 8 elementów w formie zielonego listka z zawieszonym żółtym dzwonkiem - ul. Sobieskiego, * 5 elementów w formie zielonej gałązki choinki z zawieszonym żółtym dzwonkiem -ul. Kościuszki, * 6 elementów w formie śnieżynek - ul. Spacerowa (dodatkowo należy dokonać połączenia elementów dekoracji świątecznej z instalacją słupów oświetlenia ulicznego zgodnie z przepisami), * 6 elementów w formie śnieżynek - na drodze dojazdowej do basenu i hali sportowej(dodatkowo należy dokonać połączenia elementów dekoracji świątecznej z instalacją słupów oświetlenia ulicznego zgodnie z przepisami), * 12 elementów w formie gałązki choinki z zawieszoną żółtą gwiazdką - ul. Żwirki i Wigury, * 21 elementów w formie podwójnych dzwonków z kokardą - ul. Mickiewicza, * 6 elementów w formie zielonego elementu z żółtą gwiazdką - ul. Jana Kantego * 2 szt. 14 m łańcuchów świetlnych z dekoracji choinek na placu biblioteki miejskiej. * dekoracja choinek przy Domu Kultury - 14 szt. elementów łańcucha świetlnego * montaż następujących elementów naściennych na ścianie budynku Domu Kultury w Kętach: * element naścienny Witamy Rok 2010 * 2 elementy naścienne w formie dzwonków z zieloną gałązką * 1 komplet dekoracji, w formie okalającej słup oświetlenia ulicznego kurtyny świetlnej - rondo w ciągu ul. Mickiewicza w Kętach * 4 szt. elementów łańcucha świetlnego na choince przed budynkiem sołtysówki w Bulowicach. * 4 szt. elementów dekoracji świątecznej wewnątrz budynku Urzędu Gminy. Wszystkie prace związane z montażem elementów dekoracji świątecznej należy wykonać zgodnie z warunkami podłączenia dekoracji i oświetlenia świątecznego w Kętach do istniejącej sieci oświetlenia ulicznego Zakładu Energetycznego w Kętach (pismo znak: ZE_5/PEK/Ldz. 5104/2003 z dnia 14.10.2003 r.). Zasilanie dekoracji zastało wykonane zgodnie z w/w warunkami w poprzednim latach. Ewentualne prace związane z przypadkami awaryjnymi lub montażem dekoracji w innych miejscach należy wykonać zgodnie z tymi warunkami. 4) Wszystkie urządzenia i sposób ich podłączenia muszą spełniać wymogi budowy i eksploatacji urządzeń elektrycznych oraz ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym. 5) Przed montażem elementów dekoracji świątecznej wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących czynności: * dokonać komisyjnego przeglądu wszystkich elementów świetlnych dekoracji świątecznej pod względem sprawności technicznej i wymienić odcinki zużytego węża świetlnego w elementach. W ramach ceny ofertowej należy uwzględnić wymianę 50 mb niesprawnego węża świetlnego. * uzgodnić terminy i zakres wykonywania prac z ENION S.A. Rejon Dystrybucji Kęty z uwagi na konieczność odcięcia dopływu energii elektrycznej podczas wykonywania prac. 6) Demontaż po okresie świątecznym wszystkich zamontowanych elementów dekoracji świątecznej oraz komisyjne złożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 7) Wykonywanie, w terminie 3 dni od zgłoszenia, bieżących napraw elementów lub ich części w wypadku awarii czy uszkodzenia w czasie ich funkcjonowania tj. od 4 grudnia 2009 r. do 18 stycznia 2010 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji montażu elementów dekoracji. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych i zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania usług objętych zamówieniem. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie w celu zapoznania się z miejscami montażu elementów dekoracji świątecznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca: a) prowadzi działalność w zakresie wykonywania robót elektroenergetycznych lub działalności pokrewnej. Ocena zostanie dokonana na podstawie: - złożonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje). Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca: a) w ciągu ostatnich 3 lat wykonał roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Ocena zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych prac w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zamówienie zostało wykonane należycie. b) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena zostanie dokonana na podstawie: - złożonej informacji o stanie zatrudnienia, w tym informacji, że Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania robót elektrycznych wraz z kserokopią tych uprawnień; - złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 ze zm.) (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena zostanie dokonana na podstawie: - złożonego aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - złożonego aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego, oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną dokumenty i oświadczenia: 1. formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z tabelą elementów cenowych - załącznik nr 7; 2. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. wykaz wykonanych prac w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj, dostawa, montaż i demontaż elementów dekoracji świątecznej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje) - załącznik nr 3 do SIWZ; 7. Informacja o przeciętnej liczbie zatrudnionych, personelu kierowniczym - zał. nr 4 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca wskazał w w/w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, wymagane jest dołączenie do oferty pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tychże osób zdolnych do wykonania powyższego zamówienia. Wymagane jest dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia w zakresie wykonywania robót elektroenergetycznych. 8. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 5 do SIWZ; 9. upoważnienie do sporządzenia i podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym. 10. W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów (konsorcjum) oferty wspólnej, muszą być spełnione następujące warunki: 1) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo /upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów; przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia wykonawca będzie musiał przedłożyć umowę konsorcjum, 2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; 3) ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu; Każdy podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w punkcie VI ppkt. 3, 4, 5 SIWZ. Podmiot wiodący wskazany w pełnomocnictwie i przedkładający ofertę zobowiązany jest do przedłożenia wszystkich dokumentów wymienionych w punkcie VI SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 konsorcjum może spełniać wspólnie - konsorcjum nie będzie podlegało wykluczeniu, jeżeli chociaż jeden ze wspólników wykaże, iż spełnia warunki wiarygodności wynikające z tych przepisów i zamieszczone w SIWZ lub wiarygodność poszczególnych wspólników sumuje się do takiej wartości, która spełni wymagania zamawiającego. Załączone dokumenty winny być wystawione i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, wskazaną do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji o działalności gospodarczej, lub przez osoby posiadające imienne upoważnienie do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kety.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty, pokój nr 33 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty, pokój nr 33.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 22.11.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.