eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › AZP/261/D/5/AZ-231/4/M/2012 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, będących w posiadaniu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na trzy części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-06

Białystok: AZP/261/D/5/AZ-231/4/M/2012 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, będących w posiadaniu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na trzy części.
Numer ogłoszenia: 34476 - 2012; data zamieszczenia: 06.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku , ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AZP/261/D/5/AZ-231/4/M/2012 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, będących w posiadaniu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na trzy części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, będących w posiadaniu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na trzy następujące części: Część Nr 1 - tonery i tusze do urządzeń produkcji Hewlett Packard Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przybliżona ilość, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Część Nr 1, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Część Nr 2 - tonery i tusze do urządzeń produkcji innych firm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przybliżona ilość, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Część Nr 2, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Część Nr 3 - nośniki danych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przybliżona ilość, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Część Nr 3, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. 2.Złożona oferta musi zawierać całość przedmiotu zamówienia opisanego w poszczególnych częściach. Nieuwzględnienie w ofercie chociażby jednej pozycji z asortymentu określonego w poszczególnych częściach skutkować będzie odrzuceniem oferty. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zapotrzebowań w miarę potrzeb na ilość i rodzaj asortymentów towarowych będących przedmiotem postępowania wymienionych w załącznikach Nr 2 do SIWZ dla każdej części postępowania. 4.Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowymi materiałami, do wytworzenia których zastosowano wcześniej nieużywane części i materiały. 5.Wymagane jest aby termin przydatności do użycia był nie krótszy niż 1 rok od daty dostarczenia (tonery i atramenty) oraz udzielona gwarancja obejmowała okres minimum 12 miesięcy od daty dostarczenia (dotyczy asortymentu ze wszystkich części). 6.Na opakowaniach tonerów/atramentów powinny być umieszczone wszystkie typy urządzeń, z którymi tonery/atramenty są kompatybilne, czyli dopuszczone do stosowania. 7.Materiały nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z atramentem lub tonerem. 8.Materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku. 9.Zamawiający będzie wymagał, aby koszty ewentualnych napraw sprzętu, wynikłe z winy dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, pokrył Wykonawca na podstawie refaktury i opinii autoryzowanego serwisu producenta sprzętu stwierdzającej, że naprawa wynikła z winy tonera lub atramentu. 10.Podane w Części Nr 3 (załącznik Nr 2 do SIWZ - część Nr 3) nazwy firmowe określają wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne i standardy zamawianych materiałów. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca dołączy do oferty po 1 szt. oferowanych materiałów z części Nr 3, dotyczy poz. 1 - 14. Zamawiający zwróci próbki Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, na ich wniosek. 11.Zamawiający przy współpracy z użytkownikami i ewentualnie korzystając z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych asortymentów towarowych oraz zdecyduje o ich równoważności. Przedstawienie w ofercie towaru nierównoważnego spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ. 12.W przypadku zaoferowania tonerów i atramentów równoważnych (część 1 i 2) Wykonawca wskaże w FORMULARZU CENOWYM nazwę i symbol oferowanego produktu, jego wydajność oraz załączy certyfikaty jakości zgodne z normą ISO 9001:2008 oraz ISO 14 001:2005 lub inna równoważną a także certyfikaty wydajności zgodne z normą ISO/IEC 19752:2004 lub ISO/IEC 19798:2007 lub ISO/IEC 24712:2007 lub inną równoważną. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz zaoferowanych materiałów równoważnych (wg załącznika Nr 8 do SIWZ), wraz z opisem każdego materiału równoważnego (Nr części i pozycji, nazwa i symbol materiału równoważnego, producent, (wydajność/pojemność/gramatura), z którego będzie wynikało, że zaoferowane przez niego materiały są równoważne z opisem przedmiotu dostaw podanym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że oferowane materiały równoważne spełniają co najmniej wymagany przez Zamawiającego standard i parametry techniczno-funkcjonalno-użytkowe jak asortymenty towarowe określone w załącznikach Nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.23.73.20-8, 30.23.44.00-2, 30.23.43.00-1, 30.23.45.00-3, 30.23.46.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Przez dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie minimum 1 dostawę odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w poszczególnych częściach, o wartości minimum: Część Nr 1 - 300 000,00 zł brutto; Część Nr 2 - 400 000,00 zł brutto, Część Nr 3 - 40 000,00 zł brutto. Wykonawca wskaże w wykazie dostaw - wartość, przedmiot zamówienia, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały zrealizowane należycie np. opinie, referencje, faktury, protokoły odbioru, przy czym dokumenty takie jak faktury, protokoły odbioru powinny potwierdzać należyte wykonanie zamówienia w sposób nie budzący wątpliwości, a zapisy w nich zawarte nie mogą ograniczać się jedynie do potwierdzenia ilości dostarczonego towaru; Sposób dokonania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA WINIEN ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY: 1)Oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP, posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, itp. oraz spełnia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi, oraz, że dokumenty te dostarczy na każde żądanie Zamawiającego - na Formularzu ofertowym - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) certyfikaty jakości zgodne z normą ISO 9001:2008 oraz ISO 14 001:2005 lub inna równoważną a także certyfikaty wydajności zgodne z normą ISO/IEC 19752:2004 lub ISO/IEC 19798:2007 lub ISO/IEC 24712:2007 lub inną równoważną- dotyczy materiałów równoważnych z części Nr 1 i 2, 3) próbki (po 1 szt.) oferowanych materiałów równoważnych z części Nr 3, dotyczy poz. 1 - 14. Uwaga. W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone w Załącznikach Nr 2 do SIWZ. Dokumenty zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

INNE DOKUMENTY: 1) wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2 pkt 2) - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją - za zgodność z oryginałem - pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2 pkt 2) oraz jej podpisem, 3) wypełniony FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - załącznik Nr 2 do SIWZ (w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę), 4) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć załącznik Nr 5 do SIWZ), 5) wypełniony załącznik Nr 8 do SIWZ - Wykaz zaoferowanych materiałów równoważnych - tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia dla części Nr 1 i 2); 6) oświadczenie, że dostarczane sukcesywnie partie towaru będą najwyższej jakości, z terminem przydatności do użycia min. 1 roku od daty dostarczenia (tonery i atramenty), na Formularzu ofertowym - załącznik Nr 1 do SIWZ, 7) oświadczenie, że na oferowany przedmiot zamówienia Wykonawca udziela minimum - 12 miesięcznej gwarancji od daty dostarczenia poszczególnych zamawianych asortymentów, na Formularzu ofertowym - załącznik Nr 1 do SIWZ, 8) oświadczenie, że dostarczany sukcesywnie towar będzie odpowiednio opakowany wraz z umieszczeniem na opakowaniach tonerów/atramentów wszystkich typów urządzeń, z którymi tonery/atramenty są kompatybilne, czyli dopuszczone do stosowania, na Formularzu ofertowym - załącznik Nr 1 do SIWZ, 9)oświadczenie, że ewentualne koszty naprawy sprzętu Zamawiającego, wynikłe z winy dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, pokryjemy na podstawie refaktury i opinii autoryzowanego serwisu producenta sprzętu stwierdzającej, że naprawa wynikła z winy tonera lub atramentu, na Formularzu ofertowym - załącznik Nr 1 do SIWZ, 10)oświadczenie, że Wykonawca akceptuje warunek, iż zapłata za każdą zamawianą dostawę nastąpi w terminie do 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT, i po odebraniu dostawy - na Formularzu ofertowym - załącznik Nr 1 do SIWZ, 11) oświadczenie, że każdą zamawianą partię towaru Wykonawca zrealizuje w terminie maksymalnie 5 dni roboczych, licząc od daty otrzymania przez Wykonawcę zamówienia (fax lub e-mail) - na Formularzu ofertowym - załącznik Nr 1 do SIWZ;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana umowy jest możliwa w sytuacji gdy: a.konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, b.zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron - nie dotyczy ustawowej zmiany stawki podatku VAT, c.zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, d.istnieje konieczność przesunięcia terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umb.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds. zamówień publicznych Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ul. A. Mickiewicza 2C, pok. 12 A, 15-222 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2012 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria UMB (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter),, ul. Jana Kilińskiego 1, 15- 089 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 2. Przedmiot zamówienia finansowany jest: 2.1. w części Nr 1: - Projekt Opracowanie metody wykrywania markerów wskazujących na predyspozycję do rozwoju insulinooporności - tonery oryginalne poz. 14 - 2 szt., atramenty i głowice oryginalne poz. 24 - 4 szt., atramenty i głowice oryginalne poz. 25 - 4 szt.; - Projekt Śródbłonek naczyniowy w chorobach cywilizacyjnych - od badań poznawczych do oferty innowacyjnego leku o działaniu śródbłonkowym - tonery oryginalne poz. 16 - 8 szt., tonery oryginalne poz. 52 - 3 szt., 2.2. w części Nr 2: - Projekt Opracowanie metody wykrywania markerów wskazujących na predyspozycję do rozwoju insulinooporności - Lexmark materiały oryginalne poz. 18 - 2 szt., Konica-Minolta materiały oryginalne poz. 5 - 1 szt., Konica-Minolta materiały oryginalne poz. 6 - 1 szt., Konica-Minolta materiały oryginalne poz. 7 - 1 szt., Konica-Minolta materiały oryginalne poz. 8 - 1 szt., Brother materiały oryginalne poz. 8 - 1 szt., Samsung materiały oryginalne poz. 19 - 2 szt.; - Projekt Studiuję, badam, komercjalizuję - program wsparcia doktorantów UMB - Canon tonery oryginalne poz. 19 - 1 szt.; - Projekt Wyższa jakość kształcenia kluczem do rozwoju UMB - Canon tonery oryginalne poz. 19 - 2 szt., Samsung materiały oryginalne poz. 1 - 2 szt., Samsung materiały oryginalne poz. 2 - 2 szt., Samsung materiały oryginalne poz. 3 - 2 szt., Samsung materiały oryginalne poz. 4 - 2 szt.; - Projekt Śródbłonek naczyniowy w chorobach cywilizacyjnych - od badań poznawczych do oferty innowacyjnego leku o działaniu śródbłonkowym - Canon tonery oryginalne poz. 15 - 5 szt., Canon tonery oryginalne poz. 19 - 3 szt., Samsung materiały oryginalne poz. 1 - 2 szt., Samsung materiały oryginalne poz. 2 - 2 szt., Samsung materiały oryginalne poz. 3 - 2 szt., Samsung materiały oryginalne poz. 4 - 2 szt.; - Projekt Edukacja, promocja i profilaktyka w kierunku zdrowia jamy ustnej skierowana do dzieci przedszkolnych, ich rodziców, opiekunów i wychowawców - Lexmark materiały oryginalne poz. 18 - 1 szt., Brother materiały oryginalne poz. 7 - 1 szt.; pod warunkiem podpisania przez Instytucję Realizującą Umowy w sprawie realizacji projektu; 2.3. w części Nr 3: - Projekt Opracowanie metody wykrywania markerów wskazujących na predyspozycję do rozwoju insulinooporności - poz. 3 - 20 szt.; - Projekt Studiuję, badam, komercjalizuję - program wsparcia doktorantów UMB - poz. 1 - 15 szt., poz. 7 - 15 szt.; - Projekt Wyższa jakość kształcenia kluczem do rozwoju UMB - poz. 1 - 10 szt.; - Projekt Śródbłonek naczyniowy w chorobach cywilizacyjnych - od badań poznawczych do oferty innowacyjnego leku o działaniu śródbłonkowym - poz. 1 - 10 szt., poz. 12 - 6 szt.; - Projekt Edukacja, promocja i profilaktyka w kierunku zdrowia jamy ustnej skierowana do dzieci przedszkolnych, ich rodziców, opiekunów i wychowawców - poz. 1 - 15 szt., poz. 7 - 15 szt., poz. 12 - 8 szt.; pod warunkiem podpisania przez Instytucję Realizującą Umowy w sprawie realizacji projektu; 2.4. w pozostałych pozycjach ze środków własnych Zamawiającego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część Nr 1 - tonery i tusze do urządzeń produkcji Hewlett Packard.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 1 - tonery i tusze do urządzeń produkcji Hewlett Packard Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przybliżona ilość, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Część Nr 1, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część Nr 2 - tonery i tusze do urządzeń produkcji innych firm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 2 - tonery i tusze do urządzeń produkcji innych firm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przybliżona ilość, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Część Nr 2, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część Nr 3 - nośniki danych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 3 - nośniki danych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przybliżona ilość, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Część Nr 3, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.73.20-8, 30.23.44.00-2, 30.23.43.00-1, 30.23.45.00-3, 30.23.46.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.