eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz Zdrój › Wybór pracownika do spraw obsługi finansowej projektu pt. Program rozwoju kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Iwoniczu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-01

Iwonicz Zdrój: Wybór pracownika do spraw obsługi finansowej projektu pt. Program rozwoju kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Iwoniczu
Numer ogłoszenia: 344679 - 2010; data zamieszczenia: 01.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 355756 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Iwoniczu, ul. Zadwór 15, 38-440 Iwonicz Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 13 43 518 11, faks 13 49 274 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór pracownika do spraw obsługi finansowej projektu pt. Program rozwoju kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Iwoniczu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wybór pracownika do spraw obsługi finansowej projektu pt.:Program rozwoju kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Iwoniczu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Działanie 9.2. Celem głównym projektu jest zwiększenie atrakcyjności edukacyjnej Zespołu Szkół w Iwoniczu przez podniesienie zdolności 189 uczniów ZS w Iwoniczu do przyszłego zatrudnienia, w ramach wdrożenia programu rozwoju szkoły do dnia 31.07.2013. 2. Opis przedmiotu zamówienia - pełnienie funkcji pracownika do spraw obsługi finansowej projektu. Forma zatrudnienia - umowa zlecenie. Zakres zadań pracownika do spraw obsługi finansowej projektu: 1) Przygotowywanie umów cywilno-prawnych dla personelu zarządzającego projektem oraz innych osób zaangażowanych w realizację projektu (prowadzących zajęcia dydaktyczne). 2) Opracowywanie miesięcznych zestawień naliczeń i rozliczeń wynagrodzeń i ich pochodnych oraz potrąceń na podstawie przedkładanych do umów rachunków. 3) Miesięczne rozliczanie wkładu własnego jednostki samorządu terytorialnego do projektu według przyjętej w projekcie metodologii naliczania kosztów pośrednich. 4) Weryfikowanie i akceptowanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów, które powstały w projekcie, z uwzględnieniem zasad kwalifikowalności wydatków. 5) Opisywanie faktur zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów dotyczących wdrażania programów współfinansowanych z EFS PO KL. 6) Współpraca z osobami zaangażowanymi w realizację projektu. 7) Bieżące czuwanie nad właściwym przygotowaniem dokumentów potwierdzających wydatki, akceptacje i podpisy stosownych osób zgodnie z zasadami rachunkowości budżetowej. Przekazywanie kompletnych dokumentów Głównemu Księgowemu szkoły do zaksięgowania. 8) Bieżący monitoring przepływów pieniężnych - czuwanie nad terminowym regulowaniem płatności. 9) Sporządzanie kompletu dokumentów rozliczeniowych zgodnie z ustalonym harmonogramem płatności: wniosków o płatność w aplikacji Generatora Wniosków Płatniczych PO KL (części finansowej), załącznika nr 1 do wniosku o płatność, składowych wynagrodzeń, wyciągów bankowych potwierdzających zrealizowane wydatki itp. 10) Przygotowywanie sprawozdań do Instytucji Pośredniczącej w wymaganych i obowiązujących terminach. 11) Wykonywanie czynności dotyczących Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: zbieranie ofert , współuczestniczenie w wyborze najkorzystniejszej oferty. 12) Sporządzanie planów wydatków projektu z uwzględnieniem obowiązującej klasyfikacji budżetowej, przygotowywanie (w miarę potrzeb) propozycji zmian do planów w ciągu roku budżetowego na podstawie sporządzanych zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu. 13) Sporządzanie sprawozdań okresowych z realizacji wydatków projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi sprawozdawczości budżetowej. 14) Bieżąca współpraca z Koordynatorem Projektu, Głównym Księgowym i Dyrektorem Zespołu Szkół. 15) Udzielanie bieżących informacji personelowi zarządzającemu i Dyrekcji szkoły na temat stanu realizacji poszczególnych zadań projektu w ujęciu finansowym. 16) Bieżący kontakt w sprawach finansowych z Instytucją Pośredniczącą i innymi instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio w realizację projektu. 17) Zapewnienie pomocy Zleceniodawcy w trakcie przeprowadzania kontroli zewnętrznych i wewnętrznych w okresie trwania projektu, jak również po jego realizacji. 18) Codzienna dyspozycyjność w siedzibie jednostki realizującej projekt (Zespół Szkół w Iwoniczu), dyspozycyjność w godzinach realizacji zadań dydaktycznych oraz kursowych uczniów. 3. Miejsce wykonania zamówienia: Miejscem pracy pracownika do spraw obsługi finansowej projektu, będzie Biuro Projektu zlokalizowane w budynku Zespołu Szkół w Iwoniczu, Iwonicz, ul. Zadwór 15, 38-440 Iwonicz Zdrój..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pt. Program rozwoju kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Iwoniczu, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Józef Szerszeń, ul. Żniwna 5e, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 63650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63650,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.