eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › zarządzanie i nadzór nad robotami przy modernizacji ul. Szosa Lubicka w Toruniu na odcinku od ul. Olimpijskiej do węzła autostradowego Lubicz - zadanie I od ul. Olsztyńskiej do Strugi Lubickiej



Ogłoszenie z dnia 2005-07-13

POZYCJA 34466

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Toruń: zarządzanie i nadzór nad robotami przy modernizacji ul. Szosa Lubicka w Toruniu na odcinku od ul. Olimpijskiej do węzła autostradowego Lubicz - zadanie I od ul. Olsztyńskiej do Strugi Lubickiej Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg, do kontaktów: Marcin Szerszeń, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6617949, fax 056 6612109, e-mail: marianmisek@o2.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zarządzanie i nadzór nad robotami przy modernizacji ul. Szosa Lubicka w Toruniu na odcinku od ul. Olimpijskiej do węzła autostradowego Lubicz - zadanie I od ul. Olsztyńskiej do Strugi Lubickiej. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych związanych z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacja umowy o roboty budowlane, których przedmiotem jest modernizacja ul. Szosa Lubicka w Toruniu na odcinku od ul. Olsztyńskiej do Strugi Lubickiej. Inżynier kontraktu będzie działał zgodnie z rolą jaka przypisano Inżynierowi w Warunkach Kontraktu na budowę dla Robót Budowlanych i Inżynieryjnych Projektowanych przez Zamawiającego /FIDIC 1999/ oraz w Warunkach Szczególnych Kontraktu na Roboty Budowlane, stanowiących załącznik do SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, województwo kujawsko-pomorskie, miasto Toruń. Kod NUTS: PL612. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.31.30 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 182.292 euro (737.700 zł). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 18;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 20.000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamówienie jest planowane do współfinansowania ze środków pochodzących z EFRR (Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego) i ze środków krajowych będących w dyspozycji Gminy Miasta Torunia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek powyższy musi spełnić każdy z Wykonawców. 1) Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównania z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 1 300 000 PLN; b) płynność bieżąca (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczona zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejsza niż 1 (xpb >1). > ; c) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wskazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesa kredytowa w wysokości nie mniejszej niż 300 000 PLN; d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 PLN. 2) Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponować osobami którym zostanie powierzone wykonanie zamówienia na stanowiskach (kluczowi eksperci). Osoby wskazane muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż: Inżynier Kontraktu Kwalifikacje i umiejętności: Wykształcenie wyższe techniczne Doświadczenie zawodowe: Nie mniej niż 12-letnie doświadczenie w wykonawstwie i nadzorze nad budowa dróg. Doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w nadzorze (Inżynier, Inżynier Rezydent, zastępca Inżyniera Rezydenta) na co najmniej 2-ch projektach realizowanych wg warunków FIDIC - w obu przypadkach praca przez okres min. 12 miesięcy. Inspektor Nadzoru robót drogowych Kwalifikacje i umiejętności: Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego w wykonawstwie robót drogowych lub nadzorach inwestorskich; przynajmniej na jednym kontrakcie zrealizowanym wg warunków FIDIC i przynajmniej na jednym kontrakcie na stanowisku inspektora nadzoru. Umiejętności: Znajomość warunków FIDIC dla kontraktów budowlanych. Inspektor Nadzoru robót mostowych Kwalifikacje i umiejętności: Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności mostów, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego w wykonawstwie robót drogowych lub nadzorach inwestorskich; przynajmniej na jednym kontrakcie zrealizowanym wg warunków FIDIC i przynajmniej na jednym kontrakcie na stanowisku inspektora nadzoru w zakresie mostów. Umiejętności: Znajomość warunków FIDIC dla kontraktów budowlanych. Inspektor ds. rozliczeń Kwalifikacje i umiejętności: Wykształcenie wyższe techniczne. Doświadczenie zawodowe: Co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w obmiarach i wycenie robót budowlanych Min. roczne doświadczenie przy rozliczeniach kontraktów na wykonanie robót wg zasad FIDIC. 3) Potencjał Techniczny Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny wg poniższego zestawienia: A Sprzęt 1. komputer stacjonarny 3 szt 2. komputer notebook 1 szt 3. drukarka 2 szt 4. skaner 1szt 5. kserokopiarka 1szt 6. cyfrowy aparat fotograficzny 1szt B Środki łączności telefon komórkowy z aktywacja 6 szt C Środki transportowe samochód osobowy 2 szt 4) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w ostatnich 3 latach, tj. od 01.04.2002 r. do 31.03.2005 r. wykonał usługi nadzoru nad realizacja drogowych robót budowlanych, na co najmniej 2 projektach realizowanych w oparciu o warunki FIDIC; każda usługa o wartości nie mniejszej niż 4 mln PLN. Jako wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia. 5) Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonywanie przedmiotu niniejszego zamówienia przy udziale podwykonawców w zakresie administracji i robót geodezyjnych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zgodnie ze SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zgodnie ze SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zgodnie ze SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Nie dotyczy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PR-II-3410/49/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 22.08.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.08.2005 godzina 10:45. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarta. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.08.2005, godzina 11:00, Miejski Zarząd Dróg, ul. Grudziądzka 159, Toruń.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie jest planowane do współfinansowania ze środków EFRR w ramach SPO-T. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 06.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.