eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszana › Kompleksowa rewitalizacja centrum Połomi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-27

Mszana: Kompleksowa rewitalizacja centrum Połomi
Numer ogłoszenia: 344583 - 2011; data zamieszczenia: 27.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mszana , ul. 1 Maja 81, 44-325 Mszana, woj. śląskie, tel. 32 4759740, 4759755.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa rewitalizacja centrum Połomi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja w systemie projektuj i buduj zadania pn. Kompleksowa rewitalizacja centrum Połomi - współfinansowana z Regionalnego Programu Operacyjnego WSL na lata 2007 - 2013, w ramach Działania 6.2 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie 6.2.2 Rewitalizacja - małe miasta. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac projektowych i budowlanych następujących zadań: - renowacja budynku plebani wraz z adaptacją na cele publiczne niekomercyjne, - budowa nowego budynku remizy strażackiej, - budowa budynku zaplecza sportowego - szatni sportowej, - wyburzenie budynku OSP Połomia i szatni sportowej, - budowa utwardzonego placu centralnego ze scena plenerową, - budowa placu zabaw, - budowa placu z urządzeniami do ćwiczeń wysiłkowych, - budowa skate parku, - rozmieszczenie elementów małej architektury i oświetlenia terenu, - budowa i modernizacja nawierzchni utwardzonych i parkingów, - budowa nowej drogi wewnętrznej i ciągów pieszo - jezdnych, - rozbudowa i modernizacja odwodnienia terenu boiska sportowego, - gospodarka zielenią. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - pełnienie nadzoru autorskiego nad zadaniami realizowanymi w oparciu o opracowaną dokumentację projektową, - przeprowadzenie wymaganych prób i badań, - opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej, A. CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY OKREŚLAJĄCE WIELKOŚĆ OBIEKTÓW I ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH Zakres przedmiotowego opracowania obejmuje obiekty kubaturowe o następujących powierzchniach i kubaturach: 1. OBIEKT NR 1 - ZABYTKOWY BUDYNEK DAWNEJ PLEBANI Powierzchnia użytkowa budynku - 478 m2 Kubatura budynku -2560 m3 2. OBIEKT NR 2 - PROJEKTOWANY BUDYNEK REMIZY STRAŻACKIEJ Powierzchnia użytkowa budynku - 195 m2 Kubatura budynku -.1635 m3 3. OBIEKT NR 3 - PROJEKTOWANY BUDYNEK ZAPLECZA SPORTOWEGO - SZATNI SPORTOWEJ Powierzchnia użytkowa budynku - 365 m2 Kubatura budynku -1350 m3 4. OBIEKT NR 4- PROJEKTOWANA SCENA PLENEROWA Z ZAPLECZEM Powierzchnia użytkowa budynku -112 m2 Kubatura budynku -550 m3 Parametry rewitalizowanego terenu: 1. POWIERZCHNIA PLACU ZABAW: 272 m2 2. POWIERZCHNIA PLACU Z URZĄDZENIAMI DO ĆWICZEŃ WYSIŁKOWYCH: 96 m2 3. POWIERZCHNIA SKATE PARKU: 535 m2 4. POWIERZCHNIA PLACÓW UTWARDZONYCH: 1761 m2 5. POWIERZCHNIA DRÓG WEWNĘTRZNYCH, CHODNIKÓW I ŚCIEŻEK: 3847 m2 6. POWIERZCHNIA TERENÓW ZIELONYCH: 5391 m2 7. POWIERZCHNIA PARKINGÓW: 900 m2 8. POWIERZCHNIA CAŁEGO TERENU OBJĘTEGO REWITALIZACJĄ 3,4905 ha B. ROBOTY BUDOWLANE PLANOWANE W RAMACH REWITALIZACJI 1. Remont zabytkowego budynku plebani oraz adaptacja na ośrodek wsparcia dla osób niepełnosprawnych intelektualnie poprzez: - generalny remontu oraz częściową przebudowę budynku z dostosowaniem obiektu na potrzeby ośrodka wsparcia, - budowę placu z nawierzchnią utwardzoną oraz miejsc parkingowych, - budowę podjazdu dla niepełnosprawnych, - montaż małej architektury: ławek, koszy na śmieci, - dostosowanie zagospodarowania terenu do potrzeb ośrodka. 2. Wyburzenie istniejącego budynku OSP Połomia 3. Budowa nowego budynku remizy strażackiej, w tym również: - budowa utwardzonego placu manewrowego dla wozu strażackiego, - budowa drogi wewnętrznej oraz miejsc parkingowych dla samochodów osobowych 4. Prace związane z odwodnieniem terenu, w tym: - pogłębienie koryta rowu przed wlotem do projektowanego kolektora, - budowę zbiornika przed wlotem do kolektora w formie piaskownika-osadnika, - planuje się zabudowę dodatkowego kolektora wzdłuż linii boiska oraz kolektora pod płytą, - budowę utwardzonego placu ze scena plenerową, - przebudowę istniejącego przepustu w drodze powiatowej, - przebudowę koryta rowu R-1 poniżej ul. Centralnej. 5. Wyburzenie istniejącego budynku szatni sportowej. 6. Budowa nowego budynku zaplecza sportowego-szatni sportowej wraz z trybunami bocznymi, w tym również: - budowa utwardzonej nawierzchni z kostki betonowej wokół budynku - budowa utwardzonej powierzchni jako miejsc parkingowych dla samochodów osobowych - budowa drogi wewnętrznej 7. Budowa placu centralnego, w tym: - budowa placu wyłożonego płytami betonowymi, - budowa sceny plenerowej z zapleczem gastronomicznym i ogólnodostępnymi toaletami. 8. Budowa placu zabaw - nawierzchnia placu z granulatu gumowego, - montaż urządzeń do zabawy dla dzieci w różnym wieku. 9. Budowa placu z urządzeniami do ćwiczeń wysiłkowych - nawierzchnia placu z granulatu gumowego, - montaż urządzeń do ćwiczeń wysiłkowych. 10. Budowa skate parku - nawierzchnia placu z betonu szlifowanego, - montaż urządzeń do ćwiczeń. 11. Alejki i z kostki betonowej przewidziano w części sportowo-rekreacyjnej. 12. Budowa ścieżki wzdłuż ul. Centralnej. 13. Budowa oświetlenia. 14. Wykonanie oznakowania poziomego. 15. Wykonanie oznakowania placów sportowo-rekreacyjnych, ścieżki rowerowej. 16. Montaż małej architektury. 17. Wycinki zieleni w niezbędnym zakresie. 18. Nasadzenia zieleni. W szczególności nasadzenia zieleni: - wokół terenu na którym znajduję się przepompownia, - pomiędzy placem zabaw oraz placem z urządzeniami do ćwiczeń wysiłkowych 19. Przyłączenie budynków i obiektów (wg. zapotrzebowania) do istniejących sieci infrastruktury technicznej: - wod - kan - deszczowej - gazowej - energetycznej - teleinformatycznej. C. WYMAGANIA W ZAKRESIE ARCHITEKTURY, KONSTRUKCJI I WYKOŃCZENIA 1. OBIEKT NR 1 - ZABYTKOWY BUDYNEK DAWNEJ PLEBANI - ŚCIANY: ściany istniejące murowane, projektowane wewnętrzne z ceramiki - STROPY: wymiana stropów - DACH: remont dachu - ELEWACJE: tynk cementowo - wapienny malowany farbą silikonową Należy odtworzyć historyczny wygląd elewacji, dachów, stolarki okiennej i drzwiowej jako obiektu zabytkowego. Wszystkie prace rewitalizacyjne muszą być zaopiniowane i zatwierdzone przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. W związku z tym, że prace remontowe posiadają charakter konserwatorski i będą realizowane w obszarze zabytkowym winny być wykonywane przez osobę uprawniona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich i architektonicznych a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz. 1579 z 2004r.) Na wykonanie prac konserwatorskich konieczne jest złożenie wniosku do wojewódzkiego konserwatora zabytków o wydanie pozwolenia oraz uzyskanie pozwolenia na prowadzenie prac przedkładając opracowaną ekspertyzę technologiczno-konserwatorską oraz dokumentację projektową. 2. OBIEKT NR 2 - PROJEKTOWANY BUDYNEK REMIZY STRAŻACKIEJ - ŚCIANY: ceramika poryzowana - STROPY: Żelbetowe wylewane na budowie - DACH: konstrukcja drewniana, dachówka ceramiczna - ELEWACJE: tynk cementowo - wapienny malowany farbą silikonową, fragmenty okładzina klinkierowa (wieża) 3. OBIEKT NR 3 - PROJEKTOWANY BUDYNEK ZAPLECZA SPORTOWEGO - SZATNI SPORTOWEJ - ŚCIANY: ceramika poryzowana - STROPY: Żelbetowe wylewane na budowie - DACH: konstrukcja Żelbetowa, - ELEWACJE: tynk cementowo - wapienny malowany farbą silikonową, fragmenty okładzina drewniana 4. OBIEKT NR 4 - PROJEKTOWANA SCENA PLENEROWA Z ZAPLECZEM - ŚCIANY: murowane, betonowe wylewane - STROPY: Żelbetowe wylewane na budowie - DACH: konstrukcja stalowa, - ELEWACJE: tynk cementowo - wapienny malowany farbą silikonową D. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZAGOSPODAROWANIA TERENU 1. POWIERZCHNIA PLACU ZABAW I PLACU ĆWICZEŃ WYSIŁKOWYCH: Powierzchnię z płyt gumowych - zastosowane płyty gumowe muszą posiadać wymagane certyfikaty. Grubość mat wynika z wysokości upadku przypisanej do każdego urządzenia. 2. POWIERZCHNIA SKATE PARKU: Powierzchnia z betonu szlifowanego o jak najgładszej strukturze. 3. POWIERZCHNIA PLACU CENTRALNEGO ZE SCENA PLENEROWĄ: Powierzchnia z płyt betonowych ułożonych na podbudowie umożliwiającej wjazd i parkowanie samochodów. 4. PLAC PRZED SZKOŁĄ I BUDYNKIEM DAWNEJ PLEBANI ZAADAPTOWANEJ NA OŚRODEK WSPARCIA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH UMYSŁOWO: Powierzchnia z kostki betonowej gr 8cm. 5. POWIERZCHNIA DRÓG WEWNĘTRZNYCH Nawierzchnia asfaltowa. 6. POWIERZCHNIA CHODNIKÓW I ŚCIEŻEK Powierzchnia z kostki betonowej gr 6cm. 7. POWIERZCHNIA PARKINGÓW: 8. Nawierzchnia: - z kostki betonowej 8cm (nawierzchnie przy placach o nawierzchni betonowej) - nawierzchnia asfaltowa przy drogach wewnętrznych asfaltowych. 9. POWIERZCHNIA TERENÓW ZIELONYCH: Nasadzenie drzew oraz obsianie trawnika. E. WYMAGANIA W ZAKRESIE INSTALACJI 1. ogrzewanie poszczególnych obiektów z kotłowni indywidualnej gazowej, 2. zasilanie w energie cieplną z kotła gazowego zgodnie z warunkami gazowymi, 3. podgrzewanie zimnej wody za pomocą podgrzewaczy c.w.u bądź poprzez systemy solarne (budynek szatni sportowej), 4. odprowadzenie ścieków socjalno-bytowych do kanalizacji sanitarnej, 5. odprowadzenie wód deszczowych do kanalizacji deszczowej, 6. wentylacja mechaniczna lub grawitacyjna, 7. rozwiązanie problemu zalewania terenu boiska poprzez zaprojektowanie nowego kolektora na granicy boiska oraz pod placem ze sceną plenerową. Szczegółowy zakres prac projektowych, robót budowlanych, gospodarki zielenią związanych z kompleksową rewitalizacją centrum Połomi określają program funkcjonalno - użytkowy i wymagania szczegółowe do PFU wraz z koncepcjami budowy szatni sportowej i remizy OSP..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.12.00 - Roboty budowlane w zakresie domów dla osób wymagających wsparcia 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.23.70.00 - Roboty budowlane w zakresie scen 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie złotych: stotysięcy 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał: A. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a. jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem roboty remontowo - budowlane budynków znajdujących się pod opieką konserwatora zabytków o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł netto lub równowartości tej kwoty, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów wystawionych przez podmiot wskazany w wykazie jako Odbiorca potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b. dwie roboty budowlane obejmujące swym zakresem budowę nowych lub rozbudowę budynków użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł netto każda lub równowartości tej kwoty, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów wystawionych przez podmioty wskazane w wykazie jako Odbiorcy potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez obiekt użyteczności publicznej Zamawiający rozumie - wszystkie budynki przeznaczone dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty i szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, takie jak: przychodnie zdrowia i szpitale, opieki społecznej i socjalnej (domy dziennego pobytu emeryta, żłobki), obsługi bankowej, pocztowej, telekomunikacyjnej, handlu, usług, sportu, turystyki, obsługi pasażerskiej we wszystkich rodzajach transportu oraz pozostałe budynki biurowe i socjalne. Definicję takiego obiektu przewiduje § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 roku (Dz. U nr 75 poz. 690 z późniejszymi zmianami). B. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a. jedną dokumentację projektową remontu budynku znajdującego się pod opieką konserwatora zabytków, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów wystawionych przez podmiot wskazany w wykazie jako Odbiorca potwierdzających, że projekty te zostały wykonane należycie. b. dwie dokumentacje projektowe budowy lub rozbudowy budynków użyteczności publicznej, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów wystawionych przez podmioty wskazane w wykazie jako Odbiorcy potwierdzających, że projekty te zostały wykonane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego: A. do koordynacji realizacji przedmiotu zamówienia w formule projektuj - buduj jedną osobę do pełnienia funkcji Kierownika Kontraktu (Przedstawiciel Wykonawcy), posiadającego doświadczenie w realizacji zadań zgodnych z przedmiotem zamówienia tj. mającego co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu i kierowaniu procesami budowlanymi. Kierownik Kontraktu nie może łączyć funkcji z innymi funkcjami osób przewidzianych do wykonania zamówienia. B. do projektowania: a) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. Osoba z tymi uprawnieniami będzie pełniła funkcję Głównego Projektanta - Kierownika prac projektowych b) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, c) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, d) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, e) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń, Zamawiający dopuszcza wskazanie kilku osób, których łączny zakres uprawnień będzie obejmował specjalności wymienione w rozumieniu § 23 ust. 1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. nr 83, poz. 578 z późniejszymi zmianami). C. do kierowania robotami budowlanymi: a) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy, b) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń posiadającą zaświadczenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków stwierdzające kwalifikacje do kierowania pracami przy zabytkach nieruchomych lub spełniać warunki określone w § 8.1/ 8.2 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. c) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - która będzie pełniła funkcję Kierownika robót instalacyjnych, d) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - która będzie pełniła funkcję Kierownika robót elektrycznych, e) osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń. Zamawiający dopuszcza wskazanie kilku osób, których łączny zakres uprawnień będzie obejmował specjalności wymienione w rozumieniu § 23 ust. 1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. nr 83, poz. 578 z późniejszymi zmianami). Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną (opłaconą) polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykaz wykonanych projektów budowlanych 2. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy wraz z załącznikami 3. Ewentualne pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy(ów) w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy(ów) w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę(ów) w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 4. Dowód wpłaty wadium lub potwierdzenie jego wniesienia w Referacie Finansów i Budżetu Urzędu Gminy Mszana;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mszana.finn.pl/index.jsp?bipkod=/013/005/001
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mszana ul. 1 Maja 81 44-325 Mszana.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mszana ul. 1 Maja 81 44-325 Mszana sekretariat Urzędu - I pietro, pok. 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego WSL na lata 2007 - 2013, w ramach Działania 6.2 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie 6.2.2 Rewitalizacja - małe miasta..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.