eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sianów › Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Sianów oraz Miasta Koszalin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-02

Sianów: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Sianów oraz Miasta Koszalin
Numer ogłoszenia: 344557 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Sianów , ul. Armii Polskiej 30/13, 76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3185281, faks 094 3185320.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sianow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Sianów oraz Miasta Koszalin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych znajdujących się na terenie gminy Sianów oraz miasta Koszalin oraz podopiecznych Środowiskowego Domu Samopomocy w Sianowie oraz przewóz uczniów z placówek oświatowych do miejsca zamieszkania. Usługa realizowana jest w dniach nauki szkolnej, czyli w dniach kiedy w szkołach odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne. Przewidywana liczba osób objętych dowozem w roku 2009 wynosi 19. Szczegółowe informacje dotyczące tras przejazdu oraz ilości uczniów na poszczególnych trasach zawarte są w załączniku Nr 1 do SIWZ. Ze względu na występujące niepełnosprawności u osób objętych dowozem, w trakcie wykonywania usługi dowozu wymagana jest obecność 2 opiekunów. Jednym z opiekunów jest kierowca pojazdu, drugi zostanie wybrany przez Zamawiającego. W zakresie zadań opiekuna leży oprócz zapewnienia bezpieczeństwa podczas przejazdu, pomoc osobom niepełnosprawnym ruchowo w przemieszczaniu się z pojazdu do szkoły i ze szkoły do pojazdu. Z opiekunem niebędącym kierowcą pojazdu Zamawiający nawiąże z chwilą rozpoczęcia realizacji usługi dowozu, umowę zlecenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00 - 60.11.34.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. wykonawca dysponuje lub będzie dysponował pojazdem/pojazdami przystosowanym/-i do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim; osoby, które będą realizować zadanie posiadają uprawnienia do kierowania pojazdem; wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat należycie wykonał min. 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu, której wartość wynosi co najmniej połowę wartości niniejszego zamówienia, tj. 40.000 zł; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ze względu na przewóz osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim, Wykonawca realizuje usługę z użyciem pojazdu/-ów przystosowanego/-ych do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie w oparciu o złożone oświadczenia i wymagane dokumenty na zasadzie: spełnia/nie spełnia wymaganego warunku..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, wykonawca składa następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ, b) aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, c) aktualny certyfikat kompetencji zawodowych w zakresie wykonywania krajowego transportu drogowego, d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także nie podlega wykluczeniu z postępowania, wykonawca składa a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określonych w art. 22 ust.1 ustawy z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, b) wykaz osób, które będą wykonywały usługę wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień do wykonywania przez nie przewozu osób ( ze wskazaniem, którymi z nich wykonawca dysponuje obecnie, a którymi będzie dysponował ), c) wykaz pojazdów, za pomocą których będzie wykonywana usługa ze wskazaniem ilości miejsc w pojeździe i informacją posiadania możliwości przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Do wykazu należy dołączyć dowód rejestracyjny oraz ubezpieczenie OC tych pojazdów ( ze wskazaniem, którymi z nich wykonawca dysponuje obecnie, a którymi będzie dysponował ), d) wykaz wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, ze wskazaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. W wykazie należy podać co najmniej 1 usługę wykonaną we wskazanym okresie, której wartość wynosiła min. połowę wartości niniejszego zamówienia, tj. 40.000 zł. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały lub są wykonywane należycie. W przypadku. gdy wykonawca wskazał w wykazach, o których mowa w pkt. 2b i 2c osoby lub pojazdy, którymi będzie dysponował, należy również dołączyć pisemne zobowiązania podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów oraz osób..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www.eurzad.sianow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Sianowie, ul. Armii Polskiej 30; 76-004 Sianów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Sianowie, ul. Armii Polskiej 30, 76-004 Sianów, pok. Nr 12..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.