eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › urządzenia medyczneAparat EKG; Napęd ortopedyczny; System grzewczy pacjenta.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-04

Olsztyn: urządzenia medyczne: Aparat EKG; Napęd ortopedyczny; System grzewczy pacjenta.
Numer ogłoszenia: 344510 - 2009; data zamieszczenia: 04.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: urządzenia medyczne: Aparat EKG; Napęd ortopedyczny; System grzewczy pacjenta..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Zadanie nr 1 - 12- kanałowy aparat EKG do badań pacjenta - 1 szt. - Zadanie nr 2 - System ogrzewania pacjenta w warunkach sal operacyjnych - 1 zestaw. - Zadanie nr 3 - Zestaw napędów ortopedycznych - 1 zestaw..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.12.10.00 - Ambulatoryjny system rejestrujący 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2- wg załącznika nr 2 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca składa następujące dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu (każda nie mniejsza niż odpowiednio: zadanie nr 1 - 8 tyś.; nr 2 -14 tyś.; nr 3 -29 tyś. złotych brutto ), dat wykonania oraz odbiorców (wg załącznika nr 3 do SIWZ.). Wymagane jest wykazanie minimum 2 zrealizowanych dostaw o charakterze takim samym jak przedmiot zamówienia (odpowiednio do każdego zadania tj. nr 1 - aparaty EKG; nr 2 - zestawy ogrzewania pacjenta, nr 3 napędy- wiertarki chirurgiczne, ortopedyczne itp.) oraz załączenie minimum 2 potwierdzeń należytego ich wykonania np. listów referencyjnych. Potwierdzenia mają być podpisane przez wykazanych odbiorców. UWAGA. Załącznik nr 3 do SIWZ wraz z potwierdzeniami należytego wykonania dostaw należy złożyć dla każdego zadania oddzielnie. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych - oświadczenie wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia wymagane jest złożenie wraz z ofertą Firmowych Materiałów Informacyjnych (FMI) - instrukcji obsługi, folderów reklamowych, prospektów lub ulotek /ze zdjęciami/ itp., w których zawarte będą informacje i dane nt. oferowanego produktu- podstawowe informacje o oferowanym produkcie potwierdzające wymagane - oferowane parametry techniczne (wg tabel zał. nr 1A) - i przeznaczenie itp. FMI umieścić spięte, zszyte - wpinając do oferty, jako załącznik do oferty. Materiały informacyjne mają być podpisane przez wykonawcę zgodnie z pkt. VI.G. nw. UWAGA. Dopuszcza się złożenie FMI w formie elektronicznej na nośniku CD lub pendrive. C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2- wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawcę z ofertą oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VI. A do C wg klucza -spełnia- lub -nie spełnia-.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2009 godzina 10:30, miejsce: Przesyłając na adres Zamawiajacego jak w Sekcji I ww lub złożyc w Sekretariacie Szpitala..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12- kanałowy aparat EKG do badań pacjenta - kompletny zestaw..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System ogrzewania pacjenta w warunkach sal operacyjnych - 1 zestaw.Zestaw przeznaczony jest na doposażenie Bloku Operacyjnego Zamawiającego. Oferowany zestaw ma być w pełni kompatybilny (elementy grzewcze wymienne, kompatybilne złącza itp. bez dokonywania przeróbek instalacji) z posiadanym przez Zamawiającego zestawem ASTOPAD prod. STIHLER Electronic GmgH Niemcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw napędów ortopedycznych - 1 zestaw.Oferowany zestaw ma być w pełni kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego zestawem napędów ortopedycznych - producent STRYKER..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.