eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Postępowanie przetargowe na wyłonienie firmy ochraniającej budynki Sądu Rejonowego w Wałbrzychu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-20

Wałbrzych: Postępowanie przetargowe na wyłonienie firmy ochraniającej budynki Sądu Rejonowego w Wałbrzychu.
Numer ogłoszenia: 34441 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, ul. Słowackiego 10, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 8430300, 8430339, fax 0-74 8423025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.walbrzych.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie przetargowe na wyłonienie firmy ochraniającej budynki Sądu Rejonowego w Wałbrzychu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektu, osób i mienia realizowana w formie : a) polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych pozostających na wyposażeniu budynków Zamawiającego, kas w budynkach Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 10 i Słowackiego 11, pomieszczeń kuratorów przy ul. Słowackiego 20b, Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno-Konsultacyjnego przy ul. Słowackiego 15a oraz w Ośrodkach kuratorskich: - Wałbrzychu ul. Mickiewicza 31 - Boguszów Gorce ul. Fornalskiej 3 - Wałbrzych ul. Hetmańska 1 - Głuszyca ul. Sienkiewicza 6a - Wałbrzych ul. 1 Maja 154 b) bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej : codziennie w dni robocze dla sądów ( od poniedziałku do piątku oraz określone soboty ): - w godzinach od 7:30 do 22:00 przez dwóch licencjonowanych pracowników ochrony w każdym budynku, - w godzinach od 22:00 do 7:30 przez jednego licencjonowanego pracownika ochrony w każdym budynku dozór w dni wolne od pracy dla sądów ( soboty, niedziele i święta): - jeden licencjonowany pracownik ochrony ( dozór całodobowy ) w każdym budynku, w pomieszczeniach kuratorów przy ul. Słowackiego 20b - dozór w dni robocze dla sądów ( od poniedziałku do piątku oraz w określone soboty ) w godzinach 7:30 do 15:30 przez jednego licencjonowanego pracownika ochrony, na parkingu przy ul. Barlickiego ( między budynkami sądu ) - dozór w dni robocze dla sądów ( od poniedziałku do piątku oraz w określone soboty ) w godzinach 7:30 do 15:30 przez jednego pracownika ochrony, c) pozostałej ochrony tj.: - zapewnienie przyjazdu grupy interwencyjnej w razie wystąpienia zagrożenia, - monitoring i obsługę systemu nadzoru wizyjnego zainstalowanego na budynkach sądu, - zapewnienie konwoju kasjera z Sądu do banku dwa razy w miesiącu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art.45 ust.2 PZP Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać następujące warunki podmiotowe: 1. posiadać koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia ( min. 1 rok liczony do dnia składania ofert ), 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponować potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien złożyć w formie oryginału lub kserokopii (poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) następujące dokumenty potwierdzające: 1. uprawnienia do prowadzenia działalności oraz nie wykluczenia z mocy art. 24 PZP: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego jako przedsiębiorcy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia działając w ramach konsorcjum, spółki cywilnej czy nawet jako małżonkowie. W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 PZP). Każdy z wykonawców działający wspólnie musi indywidualnie złożyć dokumenty i informacje, że nie jest wykluczony z postępowania na mocy art. 24 PZP oraz oświadczenia na treść art. 22 ust.1 PZP. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia, muszą oni przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę W umowie należy: 1) dokładnie określić cel gospodarczy, dla którego została zawarta, 2) dokładnie określić działania, poprzez wskazanie czynności wykonywanych przez poszczególnych uczestników, 3) oznaczyć czas trwania konsorcjum, 4) umieścić zapis o solidarnej odpowiedzialności uczestników konsorcjum wobec zamawiającego 5) określić lidera konsorcjum, 6) określić odpowiedzialność wobec zamawiającego z tytułu gwarancji, jakości i rękojmi za wady fizyczne, 7) określić sposób ustania konsorcjum. Umowa konsorcjum stanowić będzie załącznik do umowy głównej. c) kopię koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadku gdy Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) oświadczenie uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy o tym, że nie zostało wszczęte i nie toczy się wobec niego postępowanie o odebranie koncesji, 2. posiadanie niezbędnej wiedzy, doświadczenia, dysponowanie potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zadania a) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga aby wszystkie te osoby były pracownikami Wykonawcy. Osoby pełniące służbę w budynkach Sądu przy ul. Słowackiego 10 i Słowackiego 11 winne posiadać licencje co najmniej I stopnia. b) wykaz wykonanych/wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat, liczonych od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, usług odpowiadających swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto i realizowanych w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie (np. referencje) 3. że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia na łączną kwotę nie mniejszą niż 500.000 złotych. Przed podpisaniem umowy wygrywający przetarg jest zobowiązany przedstawić do wglądu Zamawiającemu w oryginale polisę/polisy w zakresie jak wyżej, 4. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Wdrożony system zarządzania jakością w zakresie usług ochrony - 10
  • 3. Doświadczenie Wykonawcy - 10
  • 4. Referencje (inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie umów)- - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: walbrzych.sr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: walbrzych.sr.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Sądzie Rejonowym w Wałbrzychu ul. Słowackiego 10 58-300 Wałbrzych pokój nr 21 - Oddział Administracyjny (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.