eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Obsługa systemu pomiarowo - rozliczeniowego energii cieplnej oraz kosztów związanych z dostawą wody i odprowadzeniem ścieków wraz z wymianą urządzeń pomiarowych w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu przy ul. Syjamskiej nr 4, przy ul. Wileńskiej nr 2 - 24 i nr 1 - 37, przy ul. Pionierów nr 4 - 8 i nr 5 - 9, przy ul. Cedrowej nr 2 - 28 i nr 1 - 23 oraz przy ul. Topolowej nr 3 - 5.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-16

Wrocław: Obsługa systemu pomiarowo - rozliczeniowego energii cieplnej oraz kosztów związanych z dostawą wody i odprowadzeniem ścieków wraz z wymianą urządzeń pomiarowych w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu przy ul. Syjamskiej nr 4, przy ul. Wileńskiej nr 2 - 24 i nr 1 - 37, przy ul. Pionierów nr 4 - 8 i nr 5 - 9, przy ul. Cedrowej nr 2 - 28 i nr 1 - 23 oraz przy ul. Topolowej nr 3 - 5.
Numer ogłoszenia: 344348 - 2015; data zamieszczenia: 16.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o. , ul. Przybyszewskiego 102/104, 51-148 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3253338, faks 071 3252296.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs-wroclaw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa systemu pomiarowo - rozliczeniowego energii cieplnej oraz kosztów związanych z dostawą wody i odprowadzeniem ścieków wraz z wymianą urządzeń pomiarowych w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu przy ul. Syjamskiej nr 4, przy ul. Wileńskiej nr 2 - 24 i nr 1 - 37, przy ul. Pionierów nr 4 - 8 i nr 5 - 9, przy ul. Cedrowej nr 2 - 28 i nr 1 - 23 oraz przy ul. Topolowej nr 3 - 5..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi systemu pomiarowo - rozliczeniowego energii cieplnej oraz kosztów związanych z dostawą wody i odprowadzeniem ścieków wraz z wymianą urządzeń pomiarowych, która obejmuje: demontaż ciepłomierzy mieszkaniowych oraz demontaż ciepłomierzy dla lokali usługowych i montaż podzielników ciepła w budynkach mieszkalnych usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Syjamskiej nr 4, przy ul. Wileńskiej nr 2 - 24 i nr 1 - 37, przy ul. Pionierów nr 4 - 8 i nr 5 - 9, przy ul. Cedrowej nr 2 - 28 i nr 1 - 23 oraz przy ul. Topolowej nr 3 - 5. Obsługa systemu pomiarowo - rozliczeniowego energii cieplnej oraz kosztów związanych z dostawą wody i odprowadzeniem ścieków obejmuje: 1/rozliczanie kosztów energii cieplnej w cyklu rocznym, 2/rozliczanie kosztów dotyczących dostawy zimnej wody i odprowadzenia ścieków w cyklu półrocznym. Obsługę systemu pomiarowo-rozliczeniowego Wykonawca będzie prowadził zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i regulaminem rozliczania mediów obowiązującym u Zamawiającego. Usługa wymiany urządzeń pomiarowych obejmuje: 1/demontaż urządzeń pomiarowych - ciepłomierzy rejestrujących ilość energii cieplnej dostarczanej na cele ogrzewania lokali mieszkalnych i usługowych oraz wstawienie w ich miejsce odcinków przewodów (sztucerów) - w ilości 682 szt. 2/dostarczenie i montaż podzielników ciepła z odczytem radiowym na grzejnikach usytuowanych w lokalach mieszkalnych i usługowych, z wyjątkiem grzejników usytuowanych w łazienkach - w ilości 2 027 szt. - wszystkie budynki. Wykaz adresowy budynków mieszkalnych wyszczególnionych w ust. 1 z podaniem ilości lokali, ilości ciepłomierzy mieszkaniowych oraz ciepłomierzy dla lokali usługowych i podzielników ciepła do montażu w każdym budynku stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis zamawianych podzielników ciepła oraz zakres czynności przy ich montażu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis obsługi systemu pomiarowo - rozliczeniowego stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Regulamin rozliczania mediów obowiązujący u Zamawiającego stanowi załącznik nr 4 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych 51.21.00.00 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 8 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - należycie wykonał lub wykonuje usługę rozliczenia kosztów energii cieplnej dla 200 lokali mieszkalnych; - należycie wykonał montaż co najmniej 200 szt. podzielników ciepła.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 8 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 8 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 8 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów ,o którym mowa w pkt.III.4.3.1 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju. w których wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednia data dla tego dokumentu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin płatności wynagrodzenia wykonawcy - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy w następujących przypadkach: 1/zmiany terminu realizacji umowy w okolicznościach uniemożliwiających wykonanie czynności określonych w umowie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego. 2/zmiany wynagrodzenia, w przypadku niewykonania całego przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego w szczególności nie udostępnienia lokalu przez najemcę. Wynagrodzenie wykonawcy zostanie zmniejszone o wartość prac niewykonanych. 3/w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT od towarów i usług, - zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT w stosunku do płatności przypadających po zmianie stawki podatku VAT; 4/dopuszcza się w okresie realizacji umowy waloryzację wynagrodzenia w przypadku: a)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2012 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Warunkiem dokonania waloryzacji będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowej ceny oraz wpływ zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; b)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Warunkiem dokonania waloryzacji będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowej ceny oraz wpływ zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs-wroclaw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w biurze TBS Wrocław Sp. z o.o. we Wrocławiu przy ul.Tylnej nr 14 pokój nr 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro TBS Wrocław Sp. z o.o. ul.Tylna 14 , 51-313 Wrocław, pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.