eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa informatycznych materiałów eksploatacyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-20

Wrocław: Dostawa informatycznych materiałów eksploatacyjnych.
Numer ogłoszenia: 34426 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul. Muzealna 2/4, 50-035 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, fax (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa informatycznych materiałów eksploatacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa informatycznych materiałów eksploatacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu. 2. Wymagane rodzaje i typy informatycznych materiałów eksploatacyjnych, w tym ich nazwy handlowe i symbole katalogowe oraz nazwy i typy urządzeń, do których są przeznaczone i w których będą użytkowane, żądane ilości i wymagania funkcjonalne dla materiałów eksploatacyjnych, w szczególności minimalne parametry techniczne i jakościowe zostały odpowiednio określone przez zamawiającego w załącznikach od numeru 1a do numeru 1f stanowiących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia 044-015/2008. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony przez zamawiającego na 6 (sześć) części: 1) część 1 zamówienia - obejmuje dostawę głowic i tuszów do drukarek atramentowych - załącznik numer 1a do siwz; 2) część 2 zamówienia - obejmuje dostawę tuszów do drukarek atramentowych - załącznik numer 1b do siwz; 3) część 3 zamówienia - obejmuje dostawę taśm do drukarek igłowych - załącznik numer 1c do siwz; 4) część 4 zamówienia - obejmuje dostawę bębnów i tonerów do drukarek laserowych - załącznik numer 1d do siwz; 5) część 5 zamówienia - obejmuje dostawę tonerów do drukarek laserowych - załącznik numer 1e do siwz; 6) część 6 zamówienia - obejmuje dostawę innych materiałów eksploatacyjnych, np.: dostawę napędów, baterii do płyty głównej, różnego rodzaju kabli, kart sieciowych, klawiatur, myszy optycznych, chusteczek do monitorów, pianki do czyszczenia plastiku, płyt CD-R i CD-RW, DVD+/-R i DVD+/-RW, podkładek pod mysz, powietrza sprężonego, przełączników KVM, stacji dyskietek, uchwytów na dokumenty, USB DATA, zasilaczy, zestawy pisaków do opisywania płyt CD/DVD wodoodpornych i niezmywalnych, których szczegółowy rodzaj, nazwy, typ urządzeń i ilości określono w załączniku numer 1f do siwz; 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każdą z 6 części zamówienia, na wybrane przez wykonawców części zamówienia bądź na wszystkie części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery, pięć bądź na wszystkie części zamówienia. 5. Zamawiający wymaga od wykonawców złożenia oferty, która obejmować będzie dostawę wszystkich produktów (pozycji asortymentowych) w ilościach - wskazanych i wymaganych przez zmawiającego w danej części zamówienia, określonych w poszczególnych załącznikach od numer 1a do 1f. Brak dokonanej wyceny bądź pominięcie jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w wymienionych załącznikach skutkować będzie odrzuceniem oferty. 6. Przedmiot zamówienia z każdej części będzie dostarczony transportem Wykonawcy i na jego koszt do magazynu Zamawiającego przy ul. Muzealnej 2/4 we Wrocławiu. 8. Podwykonawstwo: każdy wykonawca powierzając podwykonawcom wykonanie przedmiotu zamówienia ma obowiązek określić w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, podając ich nazwy i adresy oraz zakres robót im powierzonych. Jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom, to składa wraz z ofertą odpowiednio wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ. 9. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia nr 044-015/2008 i w załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii. W takim przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, minimalnych wymagań technicznych i jakościowych oraz wymagań funkcjonalnych, w szczególności parametrów, właściwości i cech oraz przeznaczenia do zastosowania i użytkowania - co produkty oryginalne. 9.1. Na podstawie art. 30 ust. 5 Prawa zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 9.2. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany podać także w ofercie: rodzaj, typ i nazwę handlową produktu równoważnego, nazwę wytwórcy (producenta) bądź upoważnionego przedstawiciela oraz symbol lub numer katalogowy wytwórcy produktu (upoważnionego przedstawiciela). 1.1. Przedmiot zamówienia (dostawy) spełnia wymagania określone w normach prawa publicznego, w szczególności będzie spełniać wymagania określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane. 1.2. Przedmiot zamówienia (dostawy) spełnia wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nr 044-015/2008 oraz w załącznikach do niej, w szczególności w załącznikach od numeru 1a do numeru 1f, a także w złożonej przez wykonawcę ofercie. 1.3. Przedmiot zamówienia (dostawy) jest dobrej jakości, jest wolny od wad fizycznych i wad prawnych oraz jest wolny od roszczeń osób trzecich. 1.4. Oferowane oryginalne lub równoważne materiały eksploatacyjne odpowiadające typowi wskazanemu w załącznikach nr 1a-1f do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, są materiałami eksploatacyjnymi dobrej jakości posiadającym możliwość zastosowania i przewidzianymi (przydatnymi) do użytkowania w danym typie urządzenia. 1.5. Stosowanie zaoferowanych oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych nie naraża zamawiającego na poniesienie jakiejkolwiek szkody, w szczególności polegającej na uszkodzeniu urządzenia, do którego ów materiał eksploatacyjny jest przeznaczony lub utraty przez zamawiającego uprawnień wynikających z tytułu gwarancji serwisowej lub rękojmi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.21.11.10 - Cylindry ze sprężonym powietrzem Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.11.10 - Cylindry ze sprężonym powietrzem Oryginalny kod CPV: 28.41.92.00 - Przewodniki z miedzi lub brązu Kod CPV wg słownika 2008: 44.31.80.00 - Przewodniki Oryginalny kod CPV: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące Oryginalny kod CPV: 30.21.71.00 - Części komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.00 - Części komputerów Oryginalny kod CPV: 30.21.71.10 - Interfejsy sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.10 - Interfejsy sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.73.20 - Dyskietki Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.20 - Dyskietki Oryginalny kod CPV: 30.23.21.20 - Myszy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.10 - Myszka komputerowa Oryginalny kod CPV: 30.23.31.31 - Napędy dyskietek Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.31 - Napędy dyskietek Oryginalny kod CPV: 30.23.31.32 - Napędy dyskowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.32 - Napędy dyskowe Oryginalny kod CPV: 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego Oryginalny kod CPV: 30.23.32.11 - Klawiatury komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe Oryginalny kod CPV: 32.58.11.10 - Kabel do transmisji danych z wielokrotnymi przewodnikami Kod CPV wg słownika 2008: 32.58.11.10 - Kabel do transmisji danych z wielokrotnymi przewodnikami Oryginalny kod CPV: 32.58.20.00 - Nośniki danych Kod CPV wg słownika 2008: 32.58.20.00 - Nośniki danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający poniższe warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według zasady: spełnia - nie spełnia. 2.2. Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, brak oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 2 punkty 2 i 3 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający na podstawie art. 26 ust. 2 i 44 ustawy oraz § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) żąda od wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dot. podmiotów zbiorowych). 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w punktach 1 i 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) w punkcie 2 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty 4-8 ustawy. 3) dokumenty, o których mowa w punkcie 4 w podpunkcie 1 a - b i w podpunkcie 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia podpunktu 3 stosuje się odpowiednio. Uwaga. Dokumenty wymienione w punktach 1-4 mogą być przedstawione albo w formie oryginału, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. B. Pozostałe oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą: 1. Podpisane oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków określonych dla realizacji zamówienia, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Podpisane oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań technicznych i jakościowych określonych dla przedmiotu zamówienia, według wzoru określonego w załączniku nr 4 SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, według wzoru określonego w załączniku nr 5 SIWZ. 4. Wypełnione i podpisane załączniki od numeru 1a do numeru 1f dla poszczególnych części zamówienia - odpowiedni(e) załącznik(i) dla części zamówienia, na który(e) wykonawca składa ofertę. 5. W przypadku powierzania podwykonawcom określonych czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, należy dołączyć oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia według wzoru określonego w załączniku nr 6 SIWZ. 6. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty: 6.1. Zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólników; 6.2. Pełnomocnictwa wspólników do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 6.3. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ( konsorcjum ): 7.1. W przypadku, gdy wykonawcy na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum), to z art. 23 ust. 2 ustawy wynika obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony do występowania w imieniu grupy wykonawców (lidera), określającego zakres tegoż pełnomocnictwa (do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), podpisanego przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7.2. W przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumentach rejestrowych firmy, niezbędne jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny winno określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7.3. Wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje składane są wspólnie przez partnerów, z wyjątkiem dokumentów określonych w punktach 1-3 w punkcie A, które są składane przez każdego z partnerów osobno. 7.4. Zamawiający, w przypadku wybrania oferty złożonej przez wykonawców ubiegających się wspólnie, zażąda przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 141 ustawy wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/przetargi/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Adres: ul. Muzealna 2/4, 50-035 Wrocław Telefon: (071) 340-39-73, 340-38-00, 340-39-78; faks: (071) 782-41-71, (071) 340 48 87..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Adres: ul. Muzealna 2/4, 50-035 Wrocław (kontakt przez Punkt Obsługi Klientów KWP we Wrocławiu, ul. Podwale 31/33 w godzinach 07:00 -16:30)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa głowic i tuszów do drukarek atramentowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane rodzaje i typy informatycznych materiałów eksploatacyjnych, w tym ich nazwy handlowe i symbole katalogowe oraz nazwy i typy urządzeń, do których są przeznaczone i w których będą użytkowane, żądane ilości i wymagania funkcjonalne dla materiałów eksploatacyjnych, w szczególności minimalne parametry techniczne i jakościowe zostały odpowiednio określone przez zamawiającego w załączniku numer 1a stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia 044-015/2008.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12-9, 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa tuszów do drukarek atramentowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane rodzaje i typy informatycznych materiałów eksploatacyjnych, w tym ich nazwy handlowe i symbole katalogowe oraz nazwy i typy urządzeń, do których są przeznaczone i w których będą użytkowane, żądane ilości i wymagania funkcjonalne dla materiałów eksploatacyjnych, w szczególności minimalne parametry techniczne i jakościowe zostały odpowiednio określone przez zamawiającego w załączniku numer 1b stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia 044-015/2008.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawę taśm do drukarek igłowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane rodzaje i typy informatycznych materiałów eksploatacyjnych, w tym ich nazwy handlowe i symbole katalogowe oraz nazwy i typy urządzeń, do których są przeznaczone i w których będą użytkowane, żądane ilości i wymagania funkcjonalne dla materiałów eksploatacyjnych, w szczególności minimalne parametry techniczne i jakościowe zostały odpowiednio określone przez zamawiającego w załączniku numer 1c stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia 044-015/2008.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.23.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa bębnów i tonerów do drukarek laserowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane rodzaje i typy informatycznych materiałów eksploatacyjnych, w tym ich nazwy handlowe i symbole katalogowe oraz nazwy i typy urządzeń, do których są przeznaczone i w których będą użytkowane, żądane ilości i wymagania funkcjonalne dla materiałów eksploatacyjnych, w szczególności minimalne parametry techniczne i jakościowe zostały odpowiednio określone przez zamawiającego w załączniku numer 1d stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia 044-015/2008.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa tonerów do drukarek laserowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane rodzaje i typy informatycznych materiałów eksploatacyjnych, w tym ich nazwy handlowe i symbole katalogowe oraz nazwy i typy urządzeń, do których są przeznaczone i w których będą użytkowane, żądane ilości i wymagania funkcjonalne dla materiałów eksploatacyjnych, w szczególności minimalne parametry techniczne i jakościowe zostały odpowiednio określone przez zamawiającego w załączniku numer 1e stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia 044-015/2008.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa innych materiałów eksploatacyjnych, np.: dostawę napędów, baterii do płyty głównej, różnego rodzaju kabli, kart sieciowych, klawiatur, myszy optycznych, chusteczek do monitorów, pianki do czyszczenia plastiku, płyt CD-R i CD-RW, DVD+/-R i DVD+/-RW, podkładek pod mysz, powietrza sprężonego, przełączników KVM, stacji dyskietek, uchwytów na dokumenty, USB DATA, zasilaczy, zestawy pisaków do opisywania płyt CD/DVD wodoodpornych i niezmywalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane rodzaje i typy informatycznych materiałów eksploatacyjnych, w tym ich nazwy handlowe i symbole katalogowe oraz nazwy i typy urządzeń, do których są przeznaczone i w których będą użytkowane, żądane ilości i wymagania funkcjonalne dla materiałów eksploatacyjnych, w szczególności minimalne parametry techniczne i jakościowe zostały odpowiednio określone przez zamawiającego w załączniku numer 1f stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia 044-015/2008.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.71.00-4, 30.21.71.10-7, 30.21.72.00-5, 30.21.73.20-2, 30.23.21.20-1, 30.23.31.31-8, 30.23.31.32-5, 30.23.31.50-7, 30.23.32.11-3, 32.58.11.10-3, 32.58.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.