eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń Podlaski › Dostawa energii elektrycznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-16

Ogłoszenie nr 344268 - 2016 z dnia 2016-11-16 r.

Radzyń Podlaski: Dostawa energii elektrycznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 328113-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
I Liceum Ogólnokształcące, ul. Partyzantów 8, 21-300 Radzyń Podlaski, REGON 000228795, os. do kontaktów P. Agnieszka Gaweł tel. 833528028, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II ul. W. Sikorskiego 15, 21-300 Radzyń Podlaski, REGON 000198261, os. do kontaktów P. Małgorzata Daniluk tel. 833527332, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Zofii Sękowskiej z ul. Sitkowskiego 1B, 21-300 Radzyń Podlaski, REGON 000239758, os. do kontaktu P. Grażyna Sójka 83351309, Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ul. Jana Pawła II 6, 21-300 Radzyń Podlaski, REGON 000713792, os. do kontaktu P. Elżbieta Welk-Dołbień tel. 833520309, Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Mój Dom" ul. Ostrowiecka 18, 21-300 Radzyń Podlaski, REGON 060043899, os. do kontaktu 5. P. Dorota Bielecka tel. 83352507, Zarząd Dróg Powiatowych ul. Warszawska 100, 21-300 Radzyń Podlaski, REGON 030238669, os. do kontaktu P. Edyta Nestorowicz tel. 833529953, Powiat Radzyński Plac Potockiego 1, 21-300 Radzyń Podlaski, REGON 030237374, os. do kontaktu Krystian Karpiński tel. 833527355

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Radzyński w imieniu, którego działa Zarząd Powiatu w Radzyniu Podlaskim, krajowy numer identyfikacyjny , ul. Plac Potockiego  1, 21300   Radzyń Podlaski, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 83 3527400, 01, 3528566, faks 83 3527402, e-mail starostwo.radzyn@pra.pl; zamowienia@pra.pl
Adres strony internetowej (URL): https://spradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Za przeprowadzenie postępowania odpowiada Powiat Radzyński, Pl. I Potockiego 1, 21-300 Radzyń Podlaski. Zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających. Ewentualne koszty postępowania obciążają Strony Porozumienia w stopniu proporcjonalnym do ich udziału w ogólnej wartości zamówienia wynikającej z wybranej w postępowaniu oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR.272.01.06.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych, będących obiektami administrowanymi przez Starostwo Powiatowe w Radzyniu Podlaskim oraz powiatowe jednostki organizacyjne, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U.2012.1059 z późn. zm.). Szacunkowe zapotrzebowanie na energie elektryczną w okresie sprzedaży tj. od 08.12.2016 r. do 08.12.2018 r. wynosi 800 MWh. Określenie przewidywanego poboru energii elektrycznej stanowi element służący tylko do określenia wartości umowy i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego i Odbiorców do zakupu energii elektrycznej. Wykonawca w ramach umowy, bez dodatkowego wynagrodzenia będzie odpowiedzialny za bilansowanie handlowe. Rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej nastąpi od dnia 08.12.2016 r. - jednak nie wcześniej niż po skutecznym rozwiązaniu umów, na podstawie których dotychczas Zamawiający nabywał energię elektryczną oraz skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u OSD i wejściu w życie umowy/umów dystrybucyjnych. W okresie obowiązywania umowy nie będzie pobierana opłata handlowa. Wykonawca na podstawie udzielonego pełnomocnictwa będzie reprezentował Odbiorców przed właściwym OSD w sprawach związanych z wypowiedzeniem oraz zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. Szczegółowe dane dotyczące punktów poboru oraz szacowanego zapotrzebowania na energię elektryczną zawiera załącznik do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Licytacja elektroniczna

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1690120.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PGE Obrót S.A.,  ,  ul. 8-go marca 6,  ,  Rzeszów,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 274,54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 274,54
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 277,98
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.