eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Juchy › ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY STARE JUCHY

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-03-01

Ogłoszenie nr 34421 - 2017 z dnia 2017-03-01 r.

Stare Juchy: ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY STARE JUCHY
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 360717


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Juchy, krajowy numer identyfikacyjny 53952600000, ul. Plac 500-lecia  4, 19330   Stare Juchy, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 876 199 053, faks 876 199 053, e-mail ug@stare-juchy.pl
Adres strony internetowej (URL): www.stare-juchy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY STARE JUCHY

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z odbieraniem wszystkich odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Stare Juchy wskazanych w opisie zamówienia. Wykaz ilości punktów, pojemników i częstotliwości odbioru odpadów komunalnych stanowi załącznik nr 7a "Ilość punktów i częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych" oraz załącznik nr 7b "Ilość punktów odbioru pojemników i częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych". Liczbę mieszkańców oraz adresy nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Zamawiający oszacował na podstawie danych meldunkowych będących w posiadaniu Zamawiającego oraz na podstawie złożonych do dnia ogłoszenia zamówienia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. W trakcie realizacji usługi możliwe są więc zmiany adresów i liczby obsługiwanych nieruchomości, jak i liczby mieszkańców. Zmiany mogą dotyczyć zarówno zmniejszenia, jak i zwiększenia liczby nieruchomości i liczby mieszkańców. Zmiany te nie będą wpływały na zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. 2. Wszystkie odpady objęte niniejszym zamówieniem wykonawca jest obowiązany do przekazywania do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Siedliskach k/Ełku prowadzonej przez PGO "Eko - MAZURY" spółka z o. o. w Siedliskach w godzinach otwarcia zakładu. 3. W przypadku zaistnienia przerwy w pracy Regionalnej Instalacji Przetwarzania odpadów komunalnych w Siedliskach k/Ełku wskutek jej awarii Wykonawca zobowiązany jest dostarczać odbierane odpady do Zastępczej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Spytkowie k/Giżycka. Rozliczenie kosztów transportu nastąpi wg zasad ustalonych między stronami. 4. Wykonawca nie będzie regulował należności za dostarczone do PGO "Eko - MAZURY" spółka z o. o. w Siedliskach odpady. Faktury opłacać będzie Gmina Stare Juchy na podstawie zawartej odrębnej umowy. 5. Charakterystyka Gminy Stare Juchy: powierzchnia 19701,8673 ha, liczbę osób zameldowanych na dzień 31.12.2015r. wynosi 3961 mieszkańców w tym zamieszkałych wg zgłoszonych deklaracji. Łącznie złożono 1178 deklaracji od nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych. Na terenie gminy Stare Juchy zbierane będą odpady komunalne z podziałem na: - selektywne: selektywnie zebrana frakcja sucha: zmieszane odpady komunalne: papier i tektura w tym: opakowania, gazety i czasopisma, metale żelazne i kolorowe, drewno, tworzywa sztuczne, szkło opakowaniowe, opakowania wielomateriałowe oraz tekstylia - kod: ex 20 03 01 - selektywnie zebrana frakcja mokra: - odpady ulegające biodegradacji - kod: 20 02 01 - nieselektywne zmieszane odpady komunalne - kod: 20 03 01 - inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny - kod 20 01 99 - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - kod 20 01 36 - meble i inne odpady wielkogabarytowe - kod 20 03 07 - odpady z oczyszczalni ścieków tzw. skratki o kodzie 19 08 01 gromadzone w kontenerach KP7 - zużyte opony - kod 16 01 03 Ilości odebranych odpadów komunalnych na terenie Gminy Stare Juchy od 01.01.2015r. - 31.12.2015r. r. wynosiła: zmieszane 612,8 Mg; segregowane mokre 22,14 Mg; segregowane suche - 107,62 MG, gabaryty 58,42 Mg. Przewidywana ilość odpadów komunalnych do odebrania w okresie trwania umowy - ok. 760 Mg. Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia: Przed podpisaniem umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowy harmonogram określający dni odbioru odpadów komunalnych. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić harmonogram z Zamawiającym w taki sposób, aby co najmniej na 7 dni przez rozpoczęciem świadczenia usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia został on ostatecznie zaakceptowany przez obydwie strony zamówienia. W celu uzgodnienia harmonogramu Wykonawca zobowiązany jest przekazać projekt harmonogramu w wersji elektronicznej , natomiast Zamawiający w ciągu 3 dni od jego otrzymania dokona akceptacji lub wniesie uwagi do harmonogramu. Uwagi Zamawiającego Wykonawca wprowadzi do harmonogramu oraz przedstawi go do ponownej akceptacji. Zamawiający odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów, w tym celu umieści na stronie internetowej Urzędu Gminy Stare Juchy sporządzone przez Wykonawcę harmonogramy odbioru odpadów. Przed wykonaniem usługi odbioru odpadów segregowanych z punktów ich gromadzenia Wykonawca jest zobowiązany do kontroli rodzaju zebranych w pojemnikach odpadów, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości co do segregacji odbiera odpady z danej nieruchomości w następnym możliwym terminie zgodnie z harmonogramem i powiadamia Zamawiającego o zaistniałych sytuacjach. Wykonawca jest zobowiązany do informowania zamawiającego o przekraczaniu ilości rzeczywiści odebranych odpadów komunalnych w stosunku do ilości zgłoszonej w deklaracji. Wykonawcę obowiązuje bezwzględny zakaz mieszania ze sobą poszczególnych rodzajów odpadów. Zamawiający zastrzega sobie wykonanie w ofercie 5 przejazdów w trakcie trwania umowy na zgłoszenie zamawiającego w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca na terenie Gminy Stare Juchy. Wykonawca zapewni aby pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia były: trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu, nazwą przedsiębiorcy oraz jego danymi adresowymi i numerem telefonu, wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiające trwałe zapisanie przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów, miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów. Wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątnięcie terenu wokół pojemników, sprawne technicznie i posiadały wymagane świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym. Wykonawca przekaże Zamawiającemu hasła dostępu do systemu GPS monitorowania pozycji pojazdów wykorzystywanych w realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania sprawozdań o których mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości porządku w gminach i przekazywania ich w jednym egzemplarzu do Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna z siedzibą w Ełku oraz w jednym egzemplarzu do Wójta Gminy Stare Juchy oraz do przekazywania Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia miesiąca raportów zawierających informację o ilości odebranych w Mg w/wym. odpadów w formie elektronicznej i pisemnej. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kartę przekazania odpadów po zakończeniu każdego miesiąca oraz zobowiązany jest natychmiast poinformować Zamawiającego o zdarzeniach, które mogą wpłynąć na prawidłową realizację zamówienia, w tym związanych z BHP, sytuacjach konfliktowych oraz mających wpływ na wizerunek Zamawiającego. Za szkody wyrządzone osobom trzecim spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiada Wykonawca. Wykonawca w trakcie realizacji zadania musi spełniać wymogi określone prawem, a szczególnie wymogi rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczególnych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Dz. U. z 2013 r. poz. 122 w tym aktów zmieniających i następczych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90512000-9, 90511000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY STARE JUCHY
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT93600
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KOMA Sp. z o.o. Sp. k.,  biuro@koma.net.pl,  ul.Sikorskiego 9c,  19-300,  Ełk,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 101088
Oferta z najniższą ceną/kosztem 101088
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 101088
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.