eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa urządzeń medycznychdefibrylatorów, respiratorów, ssaków mechanicznych, walizek reanimacyjnych, zestawów narzędzi, mikrotomów, centrum do zatapiania tkanek w parafinie, łaźni wodnej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-02

Wałbrzych: Dostawa urządzeń medycznych: defibrylatorów, respiratorów, ssaków mechanicznych, walizek reanimacyjnych, zestawów narzędzi, mikrotomów, centrum do zatapiania tkanek w parafinie, łaźni wodnej.
Numer ogłoszenia: 344175 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego , ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6489742, faks 074 6489746.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych: defibrylatorów, respiratorów, ssaków mechanicznych, walizek reanimacyjnych, zestawów narzędzi, mikrotomów, centrum do zatapiania tkanek w parafinie, łaźni wodnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylatory, respiratory, ssaki mechaniczne, walizki reanimacyjne, zestawy narzędzi, mikrotomy, centrum do zatapiania tkanek w parafinie, łaźnia wodna..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji 33.18.21.00 - Defibrylatory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: - pakiet nr 1 - 9.000,00 zł, - pakiet nr 2 - 2.000,00 zł, - pakiet nr 3 - 60,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp, - akceptują wzór umowy i w razie wygrania przetargu podpiszą go bez zastrzeżeń, - akceptują SIWZ, - akceptują termin płatności minimum 30 dni, liczony od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu, - zapewniają termin gwarancji - 36 miesięcy, - dostarczą sprzęt (towar) w terminie do 6 tygodni od daty podpisania umowy, - posiadają doświadczenie w zakresie dostaw będących przedmiotem zamówienia - przedłożą wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; ponadto przedłożą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie (referencje), - oferowany przez nich sprzęt medyczny (towar) spełnia wszystkie wymogi podane w załączniku nr 1 do SIWZ, - oferowane przez nich urządzenie medyczne (towar) dopuszczone jest do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - załączą do oferty przetargowej prospekty, katalogi z dokładnym opisem sprzętu (towaru). 1. spełnienie wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ 2. nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Pzp na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ 3. posiadanie doświadczenia w zakresie dostaw będących przedmiotem zamówienia - przedłożenie wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; ponadto przedłożenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (referencje) na podstawie wykazu wykonanych dostaw potwierdzonych dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje) 4 akceptacja warunków płatności, akceptacja SIWZ, spełnienie przez sprzęt (towar) wymogów z zał. nr 1 do SIWZ, zapewnienie terminu gwarancji, zapewnienie terminu dostawy, na podstawie oświadczeń, które zawiera wzór oferty - załącznik nr 2 do SIWZ 5 akceptacja warunków umowy na podstawie zaparafowanego wzoru umowy stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ oraz oświadczenia o jego bezwarunkowej akceptacji 6 dopuszczenie jest do obrotu i stosowania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, posiadanie prospektów, katalogów na podstawie załączonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony wzór oferty wraz z formularzem cenowym - załączniki nr 1 i nr 2 do SIWZ 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust 1 Pzp 3. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniom stanowiącym przedmiot udzielanego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie (referencje) 6. Zaparafowany na każdej stronie wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z oświadczeniem Wykonawcy o jego bezwarunkowej akceptacji 7. Oświadczenia: - o akceptacji warunków płatności, - o akceptacji SIWZ, - o spełnianiu przez sprzęt (towar)wymogów z zał. nr 1 do SIWZ, - o akceptacji terminu gwarancji, - o akceptacji terminu dostawy. 8. Dokumentacja dopuszczająca sprzęt (towar) do obrotu i stosowania na terenie RP 9. Prospekty, katalogi z opisem sprzętu (towaru)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie.walbrzych.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Defibrylatory, respiratory, ssaki mechaniczne, walizkr reanimacyjne, zestawy narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylatory, respiratory, ssaki mechaniczne, walizki reanimacyjne, zestawy narzędzi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.18.21.00-0, 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mikrotomy, centrum do zatapiania tkanek w parafinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrotomy, centrum do zatapiania tkanek w parafinie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Łaźnia wodna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łaźnia wodna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.