To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-16
Ogłoszenie nr 344122 - 2016 z dnia 2016-11-16 r.
Lubartów: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń medycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 313203-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 317845-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
43121995700000, ul.
ul. Cicha
14,
21100
Lubartów, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
81 855 66 08, faks
81 855 66 08, e-mail
ewa.gorska@spzoz-lubartow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.spzoz-lubartow.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.spzoz-lubartow.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń medycznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SZP/21/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń medycznych. 2. Zamówienie podzielono na 2 pakiety. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry) zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ w podziale na niżej wymienione części: Załącznik nr 2.1 - Łóżko z materacem Załącznik nr 2.2 - Defibrylator 2-fazowy 4. 5. Podane w Załączniku nr 2.1 - 2.2 parametry techniczne należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców elementy nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako wzór. 6. Przedmiot zamówienia ma być nowy, wyprodukowany w 2015 lub 2016 roku, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. Poz. 876) oraz wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Przedmiot zamówienia ma być kompletny tj. w stanie umożliwiającym jego użytkowanie bez ograniczeń, zgodnie z jego przeznaczeniem z chwilą uruchomienia. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonego urządzenia. 8. Zaoferowane urządzenie wraz z wyposażeniem winno być oznakowane znakiem CE. 9. Przedmiot zamówienia ma być objęty okresem gwarancji nie krótszym niż 24 miesiące, licząc od dnia protokolarnego przekazania urządzenia do eksploatacji. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego zawiera Załącznik nr 2.3 do SIWZ. 10. Montaż i uruchomienie obejmuje wszystkie czynności w tym wykonanie odpowiednich przeróbek, instalacji itp. niezbędnych do przekazania przedmiotu zamówienia w stanie umożliwiającym jego natychmiastową, pełną eksploatację, z uwzględnieniem wzajemnej kompatybilności sprzętu. 11. Wykonawca ma obowiązek usunięcia wszelkich śladów przeprowadzonych prac montażowych i doprowadzenia pomieszczeń do stanu, w jakim się one znajdowały. 12. Wspólny słownik zamówienia: 33 10 00 00 1 - urządzenia medyczne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
33100000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Łóżko z materacem - 1 sztuka |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie nie zostało unieważnione | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11489 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 12408,12 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Oferta firmy FULL-MED została oceniona najwyżej pod względem merytorycznym jak i cenowm
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- Naprawa nawierzchni placu zabaw w Parku Miejskim w Lubartowie
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy II Liceum Ogólnokształcącym w Lubartowie w formule zaprojektuj i wybuduj zgodnie z "Programem Olimpia"
- Budowa i przebudowa dróg gruntowych oraz poprawa parametrów melioracji szczegółowych w ramach zagospodarowania poscaleniowego obrębów Tarkawica, Żurawiniec Wieś, Żurawiniec Kolonia w Gminie Ostrówek
- Budowa grobów na Cmentarzu Komunalnym w Lubartowie
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.