To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-16
Ogłoszenie nr 344120 - 2016 z dnia 2016-11-16 r.
Miastków Kościelny: Wyposażenie pracowni szkolnych szkół Gminy Miastków Kościelny
w ramach projektu pn. "Uczymy się z sukcesem!" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej X "Edukacja dla rozwoju regionu",
Działania 10.1. "Edukacja ogólna i przedszkolna",
Poddziałania 10.1.1 "Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)"
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego
na lata 2014-2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuw ramach projektu pn. "Uczymy się z sukcesem!" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej X "Edukacja dla rozwoju regionu", Działania 10.1. "Edukacja ogólna i przedszkolna", Poddziałania 10.1.1 "Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 329963-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miastków Kościelny, krajowy numer identyfikacyjny
71158232200000, ul.
Rynek
6,
08420
Miastków Kościelny, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
025 7511286 w. 32, faks
257 544 007, e-mail
inwestycje@miastkowkoscielny.pl
Adres strony internetowej (URL): www.miaskowkoscielny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie pracowni szkolnych szkół Gminy Miastków Kościelny w ramach projektu pn. "Uczymy się z sukcesem!" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej X "Edukacja dla rozwoju regionu", Działania 10.1. "Edukacja ogólna i przedszkolna", Poddziałania 10.1.1 "Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):I.271.9.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Wyposażenie pracowni szkolnych w szkołach Gminy Miastków Kościelny. Część 1: 1. Pracownia przyrodnicza dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Miastkowie Kościelnym - zgodnie z załącznikiem Nr 1.1 2. Pracownia przyrodnicza dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Zgórzu - zgodnie z załącznikiem Nr 1.2 3. Pracownia przyrodnicza dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Zwoli - zgodnie z załącznikiem Nr 1.3. Część 2: Pracownia matematyczno-przyrodnicza dla Publicznego Gimnazjum w Miastkowie Kościelnym - zgodnie z załącznikiem Nr 2. Część 3: Pracownia językowa dla Publicznego Gimnazjum w Miastkowie Kościelnym - zgodnie z załącznikiem Nr 3. Część 4: Pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych w: o Publicznej Szkole Podstawowej w Miastkowie Kościelnym o Publicznej Szkole Podstawowej w Zgórzu o Publicznej Szkole Podstawowej w Zwoli - zgodnie z załącznikiem Nr 4.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
30213100-6,
48000000-8,
38651000-3,
30200000-1,
39000000-2,
38651600-9,
38652100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z treścią przepisu art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części 1, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający - stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp - bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia tj. 145 000 zł (słownie: sto czterdzieści pięć tysięcy złotych). Dla przedmiotowej części postępowania wpłynęła jedna oferta, której kwota przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na udzielenie zamówienia. Po analizie możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację tej części zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia pierwszą część postępowania. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z treścią przepisu art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części 2, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Dla części 2 zamówienia nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia drugą część postępowania. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Z przedmiotowego postępowania wyklucza się Wykonawcę P.P.H.Auto-Moto Barbara Kawałkiewicz ul. Majowa 12, 05-800 Pruszków, w związku z nie wykazaniem spełniania warunków udziału w postępowaniu - art. 24 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 4 ustawy Pzp). Zamawiający zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 wezwał Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów. Pismem Nr I.271.9.1.2016 z dnia 08.11.2016r. Zamawiający wezwał Wykonawcę do dostarczenia oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 1 oraz potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 3. W odpowiedzi w dniu 10.11.2016r. wpłynęły dokumenty i oświadczenia od firmy P.P.H. Auto-Moto Barbara Kawałkiewicz z/s ul. Majowa 12, 05-800 Pruszków, natomiast w dniu 15.11.2016r. wpłynęły dokumenty i oświadczenia od podwykonawcy wykazanego w ofercie tj. firmy Mentor Sp. z o.o. ul. Modra 26, 71-220 Szczecin. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Podwykonawca przedłożył oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia oraz liczebności kadry kierowniczej, w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. Firma Mentor Sp. z o.o. wykazała, że w ostatnich 3 latach przed terminem składania ofert średnio rocznie zatrudnia 9 pracowników, natomiast kadra kierownicza liczy 2 osoby. Natomiast Wykonawca nie złożył wymaganego wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego). Wykonawca do upływu terminu wskazanego przez Zamawiającego tj. do dnia 15.11.2016r., w ramach uzupełnienia dokumentów nie przedłożył powyższego dokumentu. W związku z powyższym należy uznać, że dokument nie został złożony a tym samym Zamawiający musi stwierdzić, że Wykonawca nie potwierdził spełniania warunku udziału w postępowaniu. Biorąc pod uwagę wyżej wskazane okoliczności Wykonawca zostaje wykluczony z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp zaś ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia trzecią część postępowania. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Z przedmiotowego postępowania wyklucza się Wykonawcę P.P.H.Auto-Moto Barbara Kawałkiewicz ul. Majowa 12, 05-800 Pruszków, w związku z nie wykazaniem spełniania warunków udziału w postępowaniu - art. 24 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 4 ustawy Pzp). Zamawiający zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 wezwał Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów. Pismem Nr I.271.9.1.2016 z dnia 08.11.2016r. Zamawiający wezwał Wykonawcę do dostarczenia oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 1 oraz potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 3. W odpowiedzi w dniu 10.11.2016r. wpłynęły dokumenty i oświadczenia od firmy P.P.H. Auto-Moto Barbara Kawałkiewicz z/s ul. Majowa 12, 05-800 Pruszków, natomiast w dniu 15.11.2016r. wpłynęły dokumenty i oświadczenia od podwykonawcy wykazanego w ofercie tj. firmy Mentor Sp. z o.o. ul. Modra 26, 71-220 Szczecin. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Podwykonawca przedłożył oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia oraz liczebności kadry kierowniczej, w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. Firma Mentor Sp. z o.o. wykazała, że w ostatnich 3 latach przed terminem składania ofert średnio rocznie zatrudnia 9 pracowników, natomiast kadra kierownicza liczy 2 osoby. Natomiast Wykonawca nie złożył wymaganego wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego). Wykonawca do upływu terminu wskazanego przez Zamawiającego tj. do dnia 15.11.2016r., w ramach uzupełnienia dokumentów nie przedłożył powyższego dokumentu. W związku z powyższym należy uznać, że dokument nie został złożony a tym samym Zamawiający musi stwierdzić, że Wykonawca nie potwierdził spełniania warunku udziału w postępowaniu. Biorąc pod uwagę wyżej wskazane okoliczności Wykonawca zostaje wykluczony z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp zaś ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia czwartą część postępowania. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.