eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowaczów › Sukcesywne dostawy oleju opałowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-02

Głowaczów: Sukcesywne dostawy oleju opałowego
Numer ogłoszenia: 344035 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Głowaczów , ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie, tel. 048 6231023, faks 048 6231217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy oleju opałowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego. Szacuje się, że dostawy w okresie 2009 roku wynosić będą ok. 133500 l rzeczywistych. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09135100-5. Dostarczony olej opałowy powinien posiadać następujące parametry jakościowe: 1. wartość opałowa - nie mniej niż 42,6 MJ/kg 2. gęstość 20°C - nie więcej niż 0,835 g/ml, 3. temperatura zapłonu - nie mniejsza niż 56°C, 4. pozostałość po spopieleniu - nie większa niż 0,01%(m/m)-zawartość siarki do 0,2%, 5. temperatura płynięcia - nie większa - 20°C, 6. pozostałości po koksowaniu w 10%, pozostałości destylacyjne - 0,3% (m/m) 7. lepkość kinematyczna w temp. 20° - nie większa niż 6,00 mm2/s 8. zawartość wody - nie więcej niż 200 mg/kg. Skład frakcyjny dostarczonego oleju opałowego winien być następujący: 1. do temperatury 250 °C destyluje - nie więcej niż - 65% (V/V) 2. do temperatury 350°C destyluje - nie więcej niż - 85% (V/V) 3. barwa - wzrokowo czerwona 4. zawartość ciał obcych - nie więcej niż 24 mg/kg. Olej opałowy dostarczany będzie w ramach niniejszego zamówienia do 7 kotłowni mieszczących się w budynkach: 1. 4 szkół tj: w Miejskiej Dąbrowie, Brzózie, Głowaczowie i Bobrownikach, 2. Urzędu Gminy Głowaczów, ul. Rynek 35 3. strażnicy OSP Głowaczów, ul. Plebańska, 4. Ośrodek Zdrowia w Głowaczowie ul. Warecka. Kotłownie opalane olejem opałowy posiadają zbiorniki o następującej pojemności: - PSP Głowaczów 6 zbiorników po 2500 litrów - ZSO Brzóza 5 zbiorników po 2000 litrów - PSP Miejska Dąbrowa 3 zbiorniki po 1000 litrów - PSP Bobrowniki 3 zbiorniki po 1000 litrów - Urząd Gminy Głowaczów 3 zbiorniki po 1000 litrów - OSP Głowaczów 3 zbiorniki po 1000 litrów - Ośrodek Zdrowia Głowaczów 3 zbiorniki po 1000 litrów. Planujemy, iż szacunkowe zapotrzebowanie na olej opałowy w 2009 r dla poszczególnych kotłowniach wynosić będzie (w litrach rzeczywistych): - PSP Głowaczów 50.000 litrów - ZSO Brzóza 35.000 litrów - PSP Miejska Dąbrowa 7.000 litrów - PSP Bobrowniki 8.000 litrów - Urząd Gminy Głowaczów 13.500 litrów - OSP Głowaczów 10.000 litrów - Ośrodek Zdrowia w Głowaczowie 10.000 litrów Przy każdej dostawie planujemy napełniać wszystkie zbiorniki -do pełna- w każdym obiekcie. Zamawiający zastrzega, iż w/w ilości dostawy mogą ulec zmianie, gdyż ilości zużywanego paliwa w dużej mierze uzależniona jest od temperatury powietrza na zewnątrz budynku. Szacunkowe ilości dostaw podane zostały na podstawie dokumentacji projektowej, która zakłada zużycie oleju opałowego przy najniższych temperaturach powietrza. Dostawy wykonywane będą sukcesywnie wg zgłoszonego zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zamówioną partię oleju opałowego, Wykonawca winien dostarczyć w ciągu 2 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia telefonicznego lub faksem przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Głowaczów. Dostawy winny się odbywać w terminie uzgodnionym przez strony w godz. 800 do 1300. Dostawy mierzone będą w litrach rzeczywistych na podstawie miernika cysterny. Wykonawca przy każdej dostawie winien okazać legalizację licznika cysterny. Odbiór dostarczonej partii oleju opałowego dokonywany będzie przez komisję powołaną przez Zamawiającego na podstawie wystawionego przez Wykonawcę kwitu W-Z. Pokwitowanie odbioru - kwit W-Z, należy wystawić oddzielnie dla każdej zatankowanej kotłowni. Do każdej dostawy, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć certyfikat-świadectwo jakości dostarczanego oleju opałowego. W razie stwierdzenia wad jakościowych Zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamację do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w dniu jej zgłoszenia. Uznanie reklamacji następować winno poprzez wymianę produktu wadliwego na wolny od wad, na koszt Wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty zgłoszenia reklamacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, spełniają następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca musi przedłożyć: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami i energią - zgodnie z obowiązującą ustawą - Prawo energetyczne. Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca musi przedłożyć: - wykaz należycie wykonanych minimum dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wartość wykonanych dostaw musi odpowiadać rodzajowi przedmiotu zamówienia i winny być wykonane na minimum 250.000,00 zł - każda oraz należy przedłożyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje). Na potwierdzenie spełnienia wymaganych wszystkich warunków, Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy Pzp. Na potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu Wykonawca składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia lub nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę w ofercie, których załączenie jest wymagane przez Zamawiającego zgodnie z pkt 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, musi złożyć wraz z ofertą wypełnioną na formularzu Zamawiającego -Oferta Przetargowa - zał. 1 SIWZ, następujące dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i informacje: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami i energią - zgodnie z obowiązującą ustawą - Prawo energetyczne. 3. Wykaz należycie wykonanych minimum dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wartość wykonanych dostaw musi odpowiadać rodzajowi przedmiotu zamówienia i winny być wykonane na minimum 250.000,00 zł - każda oraz należy przedłożyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje), - zał nr 4 SIWZ. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp - zał. nr 2 SIWZ. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - zał. nr 3 SIWZ. 6. Parafowany wzór umowy - zał. nr 5 SIWZ. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Oferta przedstawiona przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie (art. 23 ustawy), będzie musiała spełnić następujące wymagania: 1. Jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarciu umowy, 2. Dokumenty i informacje wymienione w punkcie 1, 4 i 5 składa każdy partner konsorcjum, natomiast pozostałe dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia muszą być złożone jako wspólne. Oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Przed podpisaniem umowy Zamawiający żąda przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców. Wszyscy partnerzy będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 - składa odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Forma składania dokumentów: Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowaczow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głowaczów, ul. Rynek 35, pokój nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głowaczów, 26-903 Głowaczów, ul. Rynek 35, pokój nr 17 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.