eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrychów › ZADANIE I - Remont w oddziale leczenia alkoholowych zespołów abstynencyjnych w segmencie C/D w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym w Andrychowie ZADANIE II - Remont dachu nad oddziałem leczenia alkoholowych zespołów abstynencyjnych w segmencie C/D w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym w Andrychowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-20

Andrychów: ZADANIE I - Remont w oddziale leczenia alkoholowych zespołów abstynencyjnych w segmencie C/D w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym w Andrychowie ZADANIE II - Remont dachu nad oddziałem leczenia alkoholowych zespołów abstynencyjnych w segmencie C/D w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym w Andrychowie
Numer ogłoszenia: 344024 - 2011; data zamieszczenia: 20.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny , ul. Dąbrowskiego 19, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. 033 8752446, faks 033 8754559.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE I - Remont w oddziale leczenia alkoholowych zespołów abstynencyjnych w segmencie C/D w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym w Andrychowie ZADANIE II - Remont dachu nad oddziałem leczenia alkoholowych zespołów abstynencyjnych w segmencie C/D w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym w Andrychowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: ZADANIE I - Remont w oddziale leczenia alkoholowych zespołów abstynencyjnych w segmencie C/D w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym w Andrychowie ZADANIE II - Remont dachu nad oddziałem leczenia alkoholowych zespołów abstynencyjnych w segmencie C/D w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym w Andrychowie 2. Roboty budowlane obejmują swoim zakresem m.in. ZADANIE I Zakres robót obejmuje: - wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z uzupełnieniem tynków ościeży, - zerwanie istniejącej posadzki z płytek PCV, - reperację i wzmocnienie podłoża pod ułożenie nowej posadzki, - wykonanie warstwy samopoziomującej pod nową wykładzinę, - położenie wykładziny rulonowej PCV, - pomalowanie sufitów i ścian farbami zmywalnymi. Roboty obejmują określony fragment oddziału i będą wykonywane na czynnym obiekcie. ZADANIE II Zakres robót obejmuje: - rozebranie istniejącego pokrycia dachowego z blachy stalowej trapezowej (blachę z rozbiórki należy przekazać inwestorowi), - rozebranie istniejących obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - rozebranie istniejącego ołacenia dachu, - wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachy stalowej powlekanej dachówkopodobnej, wraz z ołaceniem i folią wiatroizolacyjną na kontrłatach, - wykonanie i montaż nowych rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich. Roboty wykonywane będą na czynnym obiekcie. Wysokość obiektu 11,4 m. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 10 i 11 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5, 45.42.11.31-1, 45.26.12.10-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: ZADANIE I - 1 000 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) ZADANIE II - 1 700z ł. (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie ww. warunku Zamawiający będzie sprawdzał na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj. wykonawca wykaże się doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszt w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. należytą realizację co najmniej 2 zamówień, z których każde będzie polegało na wykonaniu remontów: Zadania I - w zakresie robót remontowo-budowlanych wewnętrznych Zadanie II - w zakresie robót budowlanych dachowych o wartości odpowiadającej co najmniej 100% wartości składanej oferty każda. Wartością składanej oferty jest wartość brutto złożonej oferty. Informacja powyższa winna wynikać z żądanych przez Zamawiającego dokumentów (rozdział III specyfikacji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i zostały prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie ww. warunku Zamawiający będzie sprawdzał na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien wykazać, że w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia i kwalifikacje w celu wykonania zamówienia tj. jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wyżej wymieniona osoba musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w wymaganym zakresie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2006.156.1118 z późn. zm.) oraz zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego aktualne w terminie składania ofert w niniejszym postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Prawidłowy wypełniony i podpisany Formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy /ZADANIE I, ZADANIE II/ sporządzony w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 4. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty). 5. Formularz - Wykaz podwykonawców stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ 6. Zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 7. Dowód wpłaty wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny, ul. Dąbrowskiego 19, 34-120 Andrychów, II piętro Administracja pok. A-303 /Dział Zamówień Publicznych/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny, ul. Dąbrowskiego 19, 34-120 Andrychów, II piętro Administracja pok. A-306 /Sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I - Remont w oddziale leczenia alkoholowych zespołów abstynencyjnych w segmencie C/D w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym w Andrychowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z uzupełnieniem tynków ościeży, - zerwanie istniejącej posadzki z płytek PCV, - reperację i wzmocnienie podłoża pod ułożenie nowej posadzki, - wykonanie warstwy samopoziomującej pod nową wykładzinę, - położenie wykładziny rulonowej PCV, - pomalowanie sufitów i ścian farbami zmywalnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 10 i 11 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5, 45.42.11.31-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II - Remont dachu nad oddziałem leczenia alkoholowych zespołów abstynencyjnych w segmencie C/D w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym w Andrychowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - rozebranie istniejącego pokrycia dachowego z blachy stalowej trapezowej (blachę z rozbiórki należy przekazać inwestorowi), - rozebranie istniejących obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - rozebranie istniejącego ołacenia dachu, - wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachy stalowej powlekanej dachówkopodobnej, wraz z ołaceniem i folią wiatroizolacyjną na kontrłatach, - wykonanie i montaż nowych rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 10 i 11 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.