eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Galewice › Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów



Ogłoszenie z dnia 2008-12-02

Galewice: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Numer ogłoszenia: 344011 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Galewicach , ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, woj. łódzkie, tel. 062 7838039, faks 062 7838039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów CPV - 66.13.00.00. 1.2. Kwota kredytu: 1.000.000 PLN. 1.3. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych 20.12.2008 r. - 1.000.000 zł. 1.4. Okres kredytowania ( wymagany ) 30.09.2012r. 1.5. Zabezpieczenie umowy kredytowej w formie weksla In blanco. 1.6. Spłata kredytu następować będzie w 15- ratach kwartalnych: Pierwsze 4 raty w równych kwotach po 25.000 zł każda płatne do ostatniego dnia m-ca kończącego każdy kwartał począwszy od 31.03.2009r. Kolejne raty tj. 5,6,7,8,9,10,11 i 12 w równych kwotach po 50.000 zł każda płatne do ostatniego dnia m-ca kończącego każdy kwartał. Raty 13 i 14 w równych kwotach po 150.000 zł każda płatne do ostatniego dnia m-ca kończącego każdy kwartał. Rata 15 w kwocie 200.000 zł płatna do 30 dnia miesiąca kończącego kwartał ( ostatnia płatność 30.09.2012 r.) 1.7. Bank kredytujący dopuszcza możliwość spłaty kredytu w terminie wcześniejszym niż określony umową. 1.8. Nie będą pobierane: a) opłaty i prowizje bankowe od: - salda niewykorzystanej części kredytu, - operacji związanych z wcześniejszą spłatą kredytu. b) odsetki od części kredytu spłaconego w terminie wcześniejszym niż zawarty w umowie za okres od daty dokonania wcześniejszej spłaty. 1.9. Odsetki od wykorzystanego kredytu płatne będą w okresach miesięcznych - okresy odsetkowe. 1.10. Karencja w spłacie kredytu obejmuje okres do 30 marca 2009 r. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. Nr 19, poz.177 z 2004r. z późn. zm.) oraz spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. Nr 19, poz.177 z 2004r. z późn. zm.) oraz spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Należy dołączyć następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków: 3.1 Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ. Do załącznika nr 1 należy dołączyć co najmniej wymienione dokumenty (oryginał lub potwierdzona uwierzytelniona kopia): a) wypis z rejestru lub wypis z ewidencji potwierdzający, że profil działania odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) zezwolenie prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych. 3.2 Załącznik Nr 2 Oświadczenie Wykonawcy, w którym znajdują się oświadczenia o tym, że Wykonawca : - zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w SIWZ i że przyjmuje je bez zastrzeżeń, - uważa się zawiązanego ofertą do terminu ważności ofert, wskazanego w SIWZ i zobowiązuje się w razie utrzymania się przy przetargu, podpisać umowę, - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.3 Załącznik Nr 3 - Wymagane dokumenty. Zaleca się, aby Wykonawcy, którzy składają oferty byli obecni osobiście w czasie otwierania kopert z ofertami w dniu 09.12.2008 r. o godz. 133o. Uwaga: Jeżeli Wykonawca do przetargu złoży oryginały dokumentów a po przetargu chciałby otrzymać je z powrotem, do oferty powinien dołączyć ich kserokopie celem potwierdzenia za zgodność z oryginałem. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązania ich co do oferty oraz co do wykonania oferty są solidarne. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania: - zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, - musi być podpisana w taki sposób by zobowiązywała prawie wszystkie strony, - jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.galewice.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Galewice, 98-405 Galewice ul. Wieluńska 5 pok 204.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 13:00, miejsce: Galewice, 98-405 Galewice ul. Wieluńska 5 pok 204.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.