Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-02
Bielsko-Biała: Przetargo nieograniczony na usługi opiekuńcze
Numer ogłoszenia: 343947 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Karola Miarki 11, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4995600, faks 033 4995652.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.bip.wizja.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetargo nieograniczony na usługi opiekuńcze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi opiekuńcze wykonywane dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie gminy Bielsko-Biała, w miejscu ich zamieszkania lub pobytu. 2. Usługi opiekuńcze świadczone są u osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy osób drugich, a są jej pozbawione. 3. Zakres usług opiekuńczych obejmuje: a) pomoc w utrzymaniu higieny osobistej podopiecznego, b) zmianę bielizny osobistej, pościelowej, przesłanie łóżka, c) utrzymanie w czystości bielizny osobistej i pościelowej podopiecznego, d) pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych - podanie basenu, pomoc w dojściu do toalety, e) zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń, f) zmianę pozycji obłożnie chorego w łóżku, g) opiekę zalecaną przez lekarza - podawanie leków, okłady, nacieranie, h) zakupy artykułów spożywczych i przemysłowych, i) przygotowanie posiłku lub pomoc w jego przygotowaniu: dostarczenie posiłku ze stołówki, karmienie chorego, j) palenie w piecu, dostarczenie węgla, wody i drewna do mieszkania podopiecznego, k) utrzymywanie w czystości pomieszczeń użytkowanych przez podopiecznego, l) utrzymywanie w czystości sprzętu i urządzeń sanitarnych, m) zamawianie wizyt lekarskich, realizacja recept, n) załatwianie spraw urzędowych, o) współpracę z innymi instytucjami i organizacjami powołanymi do opieki nad chorym w domu. 4. Świadczenie usług dla podopiecznego w miejscu jego zamieszkania lub pobytu ma na celu: zaspokojenie codziennych potrzeb życiowych, zapewnienie kompleksowej opieki w domu chorego tj. świadczenie usług również w godzinach wieczornych i w dni wolne od pracy. 5. Usługi opiekuńcze świadczone są w oparciu o decyzję administracyjną, która określa: miejsce realizacji usługi, czas jej trwania, zasady odpłatności za zrealizowaną usługę, szczegółowy zakres czynności do wykonania. 6. Usługi opiekuńcze świadczone są w dni powszednie, jak również w dni wolne od pracy. 7. Objęcie podopiecznego opieką musi nastąpi nie później niż 6 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego lub zgodnie z terminem określonym w decyzji. 8. Wykonawca musi zagwarantować, że usługi opiekuńcze będą wykonywane przez pracowników, którzy ukończyli odpowiednie kursy lub szkolenia w zakresie podstawowych umiejętności koniecznych do sprawowania opieki nad osobami starszymi bądź niepełnosprawnymi lub którzy posiadają kwalifikacje do wykonywania zawodu pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej lub innego pokrewnego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć usługi opiekuńcze. 9. Wykonawca musi zagwarantować Zamawiającemu i świadczeniobiorcom możliwość kontaktu telefonicznego w dniach od poniedziałku do niedzieli w godzinach realizacji usługi. 10. Rozliczenie za świadczone usługi odbywa się co miesiąc na podstawie przedłożonej Karty Pracy opiekunki, potwierdzonej podpisem przez podopiecznego. Karta Pracy stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 11. Zamawiający szacuje objęcie usługami opiekuńczymi około 110 podopiecznych w skali miesiąca, tj. ok. 3750 godzin miesięcznie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) dostarczą dokumenty szczegółowo opisane w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (Załącznik nr 2). 2) Podpisane oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 pkt.1-4 PZP (Załącznik nr 3). 3) Podpisane oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 PZP (Załącznik nr 4). 4) Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (Załącznik nr 5). 5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (przygotowany w oparciu o załącznik nr 6) wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje. 6) Zaakceptowany wzór umowy na świadczenie usług opiekuńczych (Załącznik nr 7). 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt.7 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.bip.wizja.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
43-300 Bielsko-Biała
ul. K. Miarki 11
III piętro pokój 307.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 11:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 43-300 Bielsko-Biała ul. K. Miarki 11 III piętro pokój 307.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Remont lokalu mieszkalnego - pustostany nr 14 w budynku przy ul. Szkolnej 16 w Bielsku - Białej.
- Modernizacja toalet w budynku głównym Książnicy Beskidzkiej w Bielsku-Białej
- Modernizacja hali sportowej wraz z pracami towarzyszącymi dla budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Ogólnokształcących przy ul. Filarowej 52 w Bielsku-Białej.
- Popowodziowe naprawy dróg na terenie miasta Bielska-Białej, z podziałem na dwie części zamówienia, zwane również "Zadaniami" (pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentach zamówienia)
- Naprawa obiektów mostowych w leśnictwie Wielka Łąka
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w dzielnicy Kamienica w Bielsku-Białej w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Otmuchów w miejscu ich zamieszkania w okresie lipiec - grudzień 2024 roku
- SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI DLA MIESZAŃCÓW MIASTA I GMINY BIERUTÓW - 4 DZIECI
więcej: Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.