eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ślesin › Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do obiektów Gminy Ślesin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-15

Ślesin: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do obiektów Gminy Ślesin
Numer ogłoszenia: 343946 - 2015; data zamieszczenia: 15.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ślesin , ul. Kleczewska 15, 62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2704011, faks 063 2704198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slesin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do obiektów Gminy Ślesin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Ślesinie oraz innych jednostek organizacyjnych w planowanej łącznej ilości 105 000 litrów [105m3]. Olej powinien spełniać wymagania Zamawiającego /Upoważnionego, zgodnie z zapisami specyfikacji technicznej określającej parametry fizyko - chemiczne oleju. Specyfikacja techniczna stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę do zbiorników zlokalizowanych w niżej wymienionych obiektach: 4.1.budynku Urzędu Miasta i Gminy w Ślesinie, ul. Kleczewska 15, 4.2.budynku Gimnazjum w Ślesinie, ul. Młodzieżowa 1, 4.3.budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnym w Ślesinie, ul. Żwirki i Wigury 55, 4.4.budynku Szkoły Podstawowej w Szyszyńskich Holendrach, 4.5.budynku Szkoły Podstawowej w Ostrowążu, 4.6.budynku Szkoły Podstawowej Licheniu Starym, ul. Konińska 48. 3. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w dostawach sukcesywnych według potrzeb Zamawiającego, przy czym w okresie trwania umowy dostarczonych zostanie maksymalnie 105 000 litrów oleju opałowego lekkiego. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tj. możliwość zmniejszenia dostaw oleju określonego powyżej. Maksymalny zakres zamówienia może zostać pomniejszony maksymalnie do 20% ogólnej wartości zamówienia, tzn. może zostać zrealizowany w co najmniej 80%. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmniejszeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonywanych sukcesywnych dostaw, uzależnionych od warunków atmosferycznych panujących w trakcie okresu grzewczego. 4.Wykonawca zobowiązuje się zrealizować sukcesywne dostawy (min. jednorazowo 2 000 litrów) oleju napędowego lekkiego, własnymi środkami transportowymi, posiadającymi ważne świadectwa legalizacji liczników, z nienaruszonym oplombowaniem, na własny koszt i ryzyko, wraz z załadunkiem, rozładunkiem opału w danym obiekcie Gminy (wskazanym przez pracownika Zamawiającego/Upoważnionego), zgodnie ze złożonymi zamówieniami. 5. Wykonawca przedstawi, w stosunku do każdej partii dostarczonego oleju opałowego, świadectwo jakości lub orzeczenie laboratoryjne określające parametry techniczne dostarczanego oleju wraz z dowodem wydania dostawcy (dokumentem przewozowym) zawierającym nazwę produktu oraz jego producenta. 6. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego/Upoważnionego, iż jakość dostarczonego oleju opałowego jest niezgodna z przedstawionym świadectwem jakości, Wykonawca dokona niezwłocznie, na własny koszt jego wymiany oraz pokryje wszystkie koszty naprawy szkód powstałych z tego tytułu. 7. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia oleju opałowego w terminie do 2 dni, w godzinach 7.30- 15.00 od zgłoszenia telefonicznego. 8. Wykonawca jest zobowiązany do wystawiania faktur częściowych za dostawę przedmiotu zamówienia do danych obiektów. 9. Dane do faktury: a) Gmina Ślesin 62-561 Ślesin, ul. Kleczewska 15 NIP: 665--27-16-489 b) Gimnazjum w Ślesinie, ul. Młodzieżowa 1, 62-561 Ślesin NIP 665-23-74-907 c) Zespół Szkolno-Przedszkolny ul. Żwirki i Wigury 55, 62-561 Ślesin NIP: 665-26-28-733 d) Szkoła Podstawowa w Szyszyńskich Holendrach Szyszyńskie Holendry 34, 62-561 Ślesin NIP: 665-23-40-423 e) Szkoła Podstawowa w Ostrowążu Ostrowąż 21, 62-561 Ślesin NIP: 665-23-40-392 f) Szkoła Podstawowa w Licheniu Starym ul. Konińska 48, 62-563 Licheń Stary NIP: 665-23-39-957 10. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w ustawie o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw ciekłych i biopaliw ciekłych z dnia 25 sierpnia 2006r. oraz przepisom wykonawczym wydanym na jej podstawie, w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 grudnia 2008 r. 11.Zamawiający/Upoważniony dopuszcza możliwość zaoferowania oleju opałowego równoważnego w stosunku do opisanego w SIWZ. Za rozwiązanie równoważne uznaje się oleje opałowe o parametrach nie gorszych niż poniżej wymienione: a) gęstość w 150st.C , nie wyższa niż 0,860 g/m3 b) wartość opałowa, nie mniej niż 42,6 MJ/kg c) temperatura zapłonu, nie mniej 56 st.C d) lepkość kinematyczna w temperaturze 20st.C 6 mm2/s e) zawartość siarki, nie więcej niż 0,1 % (m/m) f) zawartość wody, nie wyższa 0,200 mg/kg g) całkowita zawartość zanieczyszczeń nie wyższa niż 24 mg/kg h) temperatura krzepnięcia zimą, nie wyższa niż (-200st.C).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający/Upoważniony nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający/Upoważniony uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku -Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający/Upoważniony nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający/Upoważniony nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający/Upoważniony nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej: 300 000,00 PLN (trzysta tysięcy i 00/100).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty załącznik nr 1 SIWZ 2) Oświadczenie art.22 ust.1 ustawy -załącznik nr 2 i 3 SIWZ 3) Informacja o części zamówienia jaka zostanie powierzona podwykonawcy- załącznik nr 4 /jeżeli dotyczy/ SIWZ 4) Informacja o wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia / jeżeli dotyczy/- załącznik nr 6 5) Pełnomocnictwo /jeżeli dotyczy/

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin płatności faktury - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający/Upoważniony przewiduje następujące zmiany w umowie: a) terminu realizacji przedmiotu umowy w wypadku wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ; b) wywołania zmianą przepisów w szczególności zmianą stawki VAT oraz związaną z tym zmianą kwoty VAT i brutto przedmiotu umowy; warunkiem wprowadzenia tych zmian jest wejście w życie zmian przepisów, które pozostają w związku z umową i zastosowanie, których jest wymagane dla działania stron zgodnie z obowiązującym porządkiem prawnym; c) zmiany ilości przedmiotu zamówienia określonej w rozdziale II, pkt 3 SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umig.slesin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Ślesin ul. Kleczewska 15 62-561 Ślesin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Ślesin 62-561 Ślesin ul. Kleczewska 15 /sekretariat I piętro/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.