eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu w 2016 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-15

Sosnowiec: Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu w 2016 roku
Numer ogłoszenia: 343850 - 2015; data zamieszczenia: 15.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 310448 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu, ul. Rzeźnicza 12, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2661387, 2663324, 26636335, faks 32 297 87 01, 297 87 20.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu w 2016 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu w 2016 roku tj. od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. 2.Zakres zamówienia: a)świadczenie usług pocztowych polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu,doręczaniu przesyłek pocztowych we wszystkich kategoriach wagowych, b)świadczenie usług komplementarnych do przesyłek rejestrowanych, c)zwrot przesyłek rejestrowanych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia do adresata, d)realizowanie przekazu pocztowego - przyjęcie przekazu pocztowego, jego przemieszczenie lub przesłanie oraz doręczenie adresatowi określonej w nim kwoty pieniężnej, 3.Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: a)przesyłki listowe krajowe i zagraniczne rejestrowane i nierejestrowane o wadze do 2000 g (Gabaryt A i B),przy czym:Gabaryt A, to przesyłka listowa o wymiarach -minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm, -maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm. -minimum jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, -maksimum - suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. b)Paczki pocztowe krajowe i zagraniczne (Gabaryt A i B), przy czym:Gabaryt A, to paczka pocztowa o wymiarach -minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm, -maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm. -minimum jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm -maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość nie może być większa 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm . Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją + - 2 mm. 4.Ilościowy wykaz przesyłek stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Podane w formularzu cenowym szacunkowe ilości przesyłek oraz przekazów pocztowych sporządzono w oparciu o dane z ostatnich 12 miesięcy kalendarzowych. Pozwolą one na orientacyjne określenie przedmiotu zamówienia. 5.Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług dostarczania przesyłek do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu w Polsce i poza granicami kraju zgodnie z treścią porozumień zawartych ze Światowym Związkiem Pocztowym. 6.Nadawane przez Zamawiającego przesyłki, będą odbierane przez adresatów we właściwie oznaczonych jednostkach Wykonawcy. Każda jednostka musi spełniać niżej wymienione warunki: a)powinna być czynna co najmniej we wszystkie dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, b)oznakowana w sposób widoczny nazwą i logo Wykonawcy, umieszczonymi na zewnątrz budynku lub w witrynie obiektu, w którym mieści się jednostka Wykonawcy, c)jeśli znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, musi posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych, oznakowane w sposób widoczny nazwą i logo Wykonawcy. 7.Wykonawca zobowiązuje się do odbioru przesyłek wraz z dokumentami nadawczymi z siedziby Zamawiającego w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 13.00 - 14.00. 8.Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę. 9.Odbiór przesyłek będzie każdorazowo pokwitowany przez Wykonawcę na zestawieniach odebranych przesyłek, poprzez umieszczenia daty, dokładnej godziny oraz czytelnego podpisu (oryginał zestawienia otrzymuje Zamawiający). 10.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpłatnych formularzy druku potwierdzenia odbioru oraz oznaczeń przesyłek rejestrowanych, za wyjątkiem oznaczenia potwierdzającego wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci, o treści określonej przez Wykonawcę. 11.W przypadku przesyłek nadawanych na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia odpowiednich druków potwierdzenia odbioru. Wykonawca zobowiązany jest doręczać niniejsze przesyłki, zgodnie z obowiązującymi w dniu doręczenia przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego. 12.Wykonawca zobowiązany jest do doręczania zwrotnych potwierdzeń odbioru i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 800 - 1400. 13.Rozliczenia pomiędzy stronami z tytułu realizacji przedmiotu umowy dokonywane będą z dołu tzn. w terminie późniejszym niż dzień nadania przesyłek na podstawie wystawionej faktury. Okresem rozliczeniowym będzie okres miesiąca kalendarzowego. 14.Opłata za zwroty przesyłek rejestrowanych odbywać się będzie na podstawie faktury wystawionej, zgodnie z dokumentami oddawczymi zawierającymi wykaz przesyłek zwróconych w danym okresie. 15.Fakturę wraz ze specyfikacją wykonanych usług Wykonawca będzie wystawiał Zamawiającemu do 7 dniu po miesiącu rozliczeniowym. 16.Termin płatności faktury VAT wynosi 14 dni kalendarzowych licząc od dnia wystawienia faktury, pod warunkiem, że doręczenie przesyłki z fakturą do siedziby Zamawiającego, nastąpi w ciągu 4 dni roboczych od dnia jej wystawienia.W przeciwnym wypadku termin płatności faktury wynosi 10 dni kalendarzowych licząc od dnia doręczenia Zamawiającemu przesyłki z fakturą. 17.Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych oraz ich ewentualne zwroty i reklamacje będą realizowane w oparciu o przepisy: a)ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529); b)rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usług pocztowych (Dz. U. z 2013 r. poz. 1468); c)umowy międzynarodowe: Siódmy protokół dodatkowy do Konstytucji Światowego Związku Pocztowego, Regulamin Generalny Światowego Związku Pocztowego wraz z załącznikiem - Regulamin wewnętrzny Kongresów, Światowa Konwencja Pocztowa, sporządzone w Bukareszcie dnia 5 października 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 206, poz. 1494), d)umowa międzynarodowa: Regulaminu Poczty Listowej, Światowy Związek Pocztowy sporządzony w Bernie dnia 28 stycznia 2005r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 108 poz. 744), e)ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poczta Polska S.A., Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 175000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79127,44

  • Oferta z najniższą ceną: 79127,44 / Oferta z najwyższą ceną: 79127,44

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.