eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Kursy zawodowe dla beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-02

Białystok: Kursy zawodowe dla beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 343840 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 280256 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 678 31 03, faks 0-85 678 31 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kursy zawodowe dla beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Celem każdego z kursów jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie beneficjentów do pracy w zawodzie zgodnym z tematyką kursów. Przedmiot zamówienia podzielony został na 17 części (pakietów): PAKIET NR 1: BUKIECIARZ - FLORYSTA Z MODUŁEM OBSŁUGI KAS FISKALNYCH - 4 osoby. 1)Cel: nabycie umiejętności z zakresu techniki układania kwiatów, 2)Zakres przedmiotowy min.: teoretyczne zapoznanie uczestników kursu o roślinach ciętych żywych, ciętych utrwalonych oraz ozdobnych, techniki tworzenia układów kompozycyjnych z roślin ozdobnych żywych i utrwalonych, materiały dekoracyjne i pomocnicze w artystycznym układaniu kwiatów, praktyczne wykonywanie różnych kompozycji dekoracyjnych bukietów, wiązanek oraz wieńców, zajęcia rękodzieła artystycznego w zakresie florystyki i bukieciarstwa, obsługa kasy fiskalnej, 3)Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) dla 4 uczestników, łącznie minimum 94 godziny lekcyjne, PAKIET NR 2: STYLIZACJA DŁONI I STÓP Z DODATKOWYM MODUŁEM ODNOWA BIOLOGICZNA - 10 osób. 1) Cel: nabycie umiejętności z zakresu pielęgnacji i stylizacji dłoni i stóp. 2)Zakres przedmiotowy min.: przybliżenie i charakterystyka zawodu stylistki paznokci, zasady higieny, dezynfekcji i sterylizacji obowiązujące w salonach kosmetycznych, budowa i charakterystyka paznokcia, choroby i defekty paznokci oraz skóry stóp i rąk, wskazania i przeciwwskazania; zabiegi pielęgnacyjne skóry, dłoni i stóp; techniki manicure i pedicure (biologiczny, tradycyjny (cążkowy, SPA); techniki przedłużania paznokci metodą akrylową żelową (na gipsie, na formie - frencz, dopełniania obu metod, użycie frezarki; rodzaje tipsów: kształty, kolory, rodzaje kieszeni; rodzaje pilników, gradacje i ich zastosowanie; zdobienie paznokci (metody i techniki zdobień). Ćwiczenia praktyczne. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) dla 10 uczestników, łącznie minimum 170 godzin lekcyjnych. PAKIET NR 3: UPRAWNIENIA SEP DO 1 KV. EKSPLOATACJA URZĄDZEŃ, INSTALACJI I SIECI ELEKTROENERGETYCZNYCH O NAPIĘCIU DO 1 KV - 3 osoby. 1)Cel: przygotowanie do uzyskania uprawnień z zakresu eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 KV. 2)Zakres przedmiotowy: min. program kursu powinien zawierać: budowa, montaż, eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, BHP, przepisy, zagadnienia dotyczące prac kontrolno-pomiarowych. 3)Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) dla 3 uczestników, łącznie minimum 60 godzin lekcyjnych. 4)Wykonawca przeprowadzi egzamin niezbędny do otrzymania zaświadczenia o ukończeniu kursu i wyda uczestnikom kursu zaświadczenie lub certyfikat potwierdzający ukończenie kursu oraz świadectwo kwalifikacyjne energetyczne na podstawie złożonego egzaminu kwalifikacyjnego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89 poz. 828 z późn. zm.). 5)Wykonawca w cenie oferty uwzględni koszt egzaminu kwalifikacyjnego. PAKIET NR 4: KIEROWCA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z WYMIANĄ BUTLI GAZOWYCH - 17 osób. 1) Cel: przygotowanie uczestników kursu do samodzielnego obsługiwania wózków jezdniowych w transporcie wewnątrzzakładowym, bezpiecznej obsługi, wymiany butli gazowych w wózkach, nabycie umiejętności w/w zakresie mających na celu uzyskanie uprawnień z Urzędu Dozoru Technicznego (egzamin zewnętrzny przed komisją kwalifikacyjną powołaną przez właściwy organ dozoru technicznego) oraz uprawnień do wymiany butli z gazem. 2) Kurs powinien przebiegać według programu opracowanego lub zatwierdzonego przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. Nr 70 , poz. 650 z późn. zm.). Jednostką wyznaczoną jest Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach nadzorowany przez Ministerstwo Gospodarki. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) dla 17 uczestników, łącznie minimum 60 godzin lekcyjnych. 4) Wykonawca w cenie oferty uwzględni koszt: a) egzaminu państwowego przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego, b) egzaminu z zakresu wymiany butli gazowych przy wózku. PAKIET NR 5: KASJER - SPRZEDAWCA Z ELEMENTAMI STYLIZACJI I WIZAŻU - 23 osoby. 1)Cel: teoretyczne i praktyczne przygotowanie do wykonywania zawodu kasjer-sprzedawca; nabycie umiejętności i obsługi kasy fiskalnej i dodatkowo zapoznanie się z technikami wizażu i stylizacji przydatnymi w pracy kasjer-sprzedawca. 2)Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) dla 23 uczestników, łącznieminimum 120 godzin lekcyjnych. PAKIET NR 6: FAKTUROWANIE KOMPUTEROWE Z PROGRAMEM MAGAZYNOWYM I MODUŁEM OBSŁUGI KAS FISKALNYCH - 8 osób. 1)Cel: nabycie nowych i rozwój już posiadanych umiejętności z zakresu elektronicznej obsługi magazynu. 2)Zakres przedmiotowy: min. zapasy magazynowe, wyposażenie magazynu, technologia prac magazynowych, organizacja prac magazynowych, zastosowanie systemów komputerowych w gospodarce magazynowej, przepisy BHP, ochrona ppoż oraz zasady zabezpieczenia towarów w magazynie, obsługa kas fiskalnych, fakturowanie, wykonywanie operacji fakturowania z zastosowaniem komputera, obsługa klienta. 3)Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) dla 8 uczestników, łącznie minimum 50 godzin lekcyjnych. PAKIET NR 7: KURS FRYZJERSKI - 5 osób. 1)Cel: poznanie technik strzyżenia, modelowania, farbowania oraz prostowania włosów, zasad stylizacji oraz zasad higieny zawodowej i zasad BHP na stanowisku pracy fryzjer. 2)Zakres przedmiotowy: min. elementy anatomii, budowa i właściwości skóry, wiadomości z zakresu materiałów, narzędzi, aparatów i kosmetyków, rysunek zawodowy i umiejętność posługiwania się żurnalem, dobieranie uczesań do typów urody, umiejętność modelowania, strzyżenia, mycia, rozjaśniania, karbowania, trwałej ondulacji, farbowania i innych czynności związanych z pielęgnacją włosów, BHP. 3)Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) dla 5 uczestników, łącznie minimum 140 godzin lekcyjnych, 4)Kurs powinien zakończyć się teoretycznym i praktycznym egzaminem końcowym uprawniającym do wykonywania zawodu. PAKIET NR 8: PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY Z OBSŁUGĄ KAS FISKALNYCH - 7 osób. 1)Cel: przyuczenie do zawodu przedstawiciela handlowego. 2)Zakres przedmiotowy: min. podstawy marketingu i reklamy, charakterystyka skutecznego przedstawiciela handlowego, cele i zadania przedstawiciela handlowego, organizacja czasu pracy przedstawiciela handlowego, profesjonalna prezentacja, klient jako podmiot działań rynkowych, negocjacje handlowe, komputerowe prowadzenie sprzedaży i fakturowanie, obsługa kasy fiskalnej. 3)Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) dla 7 uczestników, łącznie minimum 120godzin lekcyjnych. PAKIET NR 9: PROFESJONALNA KSIĘGOWA - 2 osoby. 1)Cel: nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy w zawodzie księgowego: a)uzupełnienie i rozszerzenie wiedzy z dziedziny rachunkowości ze szczególnym uwzględnieniem rachunkowości finansowej, sporządznia sprawozdania finansowego i rachunku zysków i strat w zakresie rachunku kosztów, b)przekazanie niezbędnego zasobu wiedzy z zakresu finansów przedsiębiorstw celem lepszego zrozumienia mechanizmów ekonomicznych wpływających na wynik finansowy, c)zaznajomienie z systemem podatkowym oraz poszczególnymi rodzajami podatków 2)Zakres przedmiotowy: min. podstawy prawne prowadzenia rachunkowości, system podatkowy, ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, ewidencja procesów gospodarczych w przedsiębiorstwie produkcyjnym, ewidencja procesów gospodarczych w przedsiębiorstwie, sprawozdania finansowe, wybrane elementy analizy finansowej, księgowe programy komputerowe, program komputerowy: Płatnik, Symfonia, 3)Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) dla 2 uczestników, łącznie minimum 140 godzin lekcyjnych. PAKIET NR 10: ADMINISTROWANIE SIECIAMI KOMPUTEROWYMI - 3 osoby. 1)Cel: nabycie przez uczestników kursu specjalistycznych umiejętności w zakresie samodzielnego administrowania sieciami komputerowymi. 2)Zakres przedmiotowy: teoretyczne zagadnienia dotyczące architektury, technologii i bezpieczeństwa sieci komputerowych, praktyczne umiejętności w zakresie administrowania sieciami takich systemów jak: Windows, NetWare oraz Unix. 3)Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) dla 3 uczestników, łącznie minimum 80 godzin lekcyjnych. PAKIET NR 11: KURS NA LICENCJE PIERWSZEGO STOPNIA OCHRONY OSÓB I MIENIA - 9 osób. 1)Cel: przygotowanie uczestników kursu do egzaminu państwowego na licencję pracownika ochrony osób i mienia I stopnia. 2)Zakres przedmiotowy: blok prawny, blok ogólny i zawodowy, ochrona osób, ochrona mienia, w tym zajęcia z zakresu ochrony obiektów i konwi, techniczne środki zabezpieczenia, wyszkolenie strzeleckie ( 7 strzelań, w tym pięć z broni krótkiej, raz z maszynowej i gładkolufowej), techniki samoobrony. 3)Program kursu powinien być przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 sierpnia 1998r. w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydawanych przez szkoły i inne placówki oświatowe, które potwierdzają uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia, minimalnego zakresu programów kursów pracowników ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia oraz zakresu obowiązujących tematów egzaminów i trybu ich składania, składu komisji egzaminacyjnej i sposobu przeprowadzania egzaminu. 4)Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) dla 9 uczestników, łącznie minimum 245 godzin lekcyjnych. 4) Wykonawca w cenie oferty uwzględni koszt: a)egzaminu zewnętrznego - wydania licencji, b)niezbędnych badań lekarskich i psychologicznych, PAKIET NR 12: GRAFIK KOMPUTEROWY - 7 osób. 1)Cel: przygotowanie do pracy w zawodzie grafika komputerowego. 2)Zakres przedmiotowy min.: grafika wektorowa i rastrowa. 3)Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) dla 7 uczestników, łącznie minimum 80 godzin lekcyjnych. PAKIET NR 13: SZKOLENIA ADR DLA KIEROWCÓW W ZAKRESIE PRZEWOZU TOWARÓW NIEBEZPIECZNYCH - 1 osoba. Kurs podstawowy i specjalistyczny na przewóz cysternami. 1)Kurs podstawowy w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas - w wymiarze co najmniej 24 godzin, 2)Kurs specjalistyczny w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach - w wymiarze co najmniej 16 godzin, 3)Kurs powinien być przeprowadzony zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 15.09.2005r. w sprawie kursów dokształcających dla kierowców przewożących towary niebezpieczne (Dz. U. Nr 187, poz. 1571). 4)Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) dla 1 uczestnika, łącznie minimum 40 godzin lekcyjnych. 5)Wykonawca w cenie oferty uwzględni koszt egzaminu państwowego, który w przypadku pozytywnego wyniku kończy się wydaniem zaświadczenia ADR. PAKIET NR 14: KSIĘGOWOŚĆ KOMPUTEROWA - 18 osób. 1)Cel: nabycie umiejętności prostych księgowań, obsługa programu Płatnik i programów finansowo- księgowych, elementy księgowości pełnej, obsługa książki przychodów i rozchodów. 2)Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) dla 18 uczestników, łącznie minimum 80 godzin lekcyjnych. PAKIET NR 15: KUCHARZ - 22 osoby. 1) Cel: nabycie nowych i rozwój posiadanych umiejętności zawodowych poprzez przygotowanie osób do wykonywania zawodu kucharza, 2) Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie dla 22 uczestników, łącznie minimum 140 godzin , w tym 60 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) i 80 godzin zegarowych zajęć praktycznych. PAKIET NR 16: MURARZ - TYNKARZ - 2 osoby. 1)Cel: nabycie umiejętności wykonywania robót murarskich takich jak: wykonywanie murów nośnych, nadproży i stropów murarskich, ścianek działowych murarskich, tynków zwykłych dwuwarstwowych, robót izolacyjnych związanych z robotami murarskimi oraz robót pomocniczych. 2)Zakres przedmiotowy: przepisy bhp, ppoż. i ochrony środowiska obowiązujące w zawodzie - murarz, dokumentacja techniczno-budowlana w zakresie robót murarskich i tynkarskich, narzędzia, sprzęt i materiały budowlane stosowane w robotach: murarskich, tynkarskich i izolacyjnych. 3)Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie dla 2 uczestników, łącznie minimum 120 godzin, w tym 30 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) i 90 godzin zegarowych zajęć praktycznych w tym 90 godzin zajęć praktycznych. PAKIET NR 17: OPIEKUNKA OSÓB STARSZYCH I DZIECI - 4 osoby. 1)Cel: nabycie przez uczestników kursu wiedzy medycznej, psychologicznej i pedagogicznej na temat opieki nad dzieckiem i osobą starszą. 2)Zakres przedmiotowy: zajęcia teoretyczno-praktyczne powinny zawierać m.in.: wykonywanie zabiegów pielęgnacyjno-higienicznych (m.in. pielęgnacja małego dziecka, pielęgnacja ran przewlekłych, pielęgnacja chorego leżącego w łóżku), zasady żywienia dzieci, osób starszych; rozwiązywanie problemów zdrowotnych (wieku rozwojowego, wieku geriatrycznego), udzielanie pierwszej pomocy w stanach zagrożenia zdrowia (dziecka, osoby starszej); reanimacja; umiejętność prawidłowej opieki; zagospodarowanie wolnego czasu, współpraca z podopiecznym i jego rodziną; rozpoznawanie, klasyfikacja i eliminowanie czynników i sytuacji zagrażających zdrowiu i bezpieczeństwu podopiecznego; zapoznanie się z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy podczas opieki nad dzieckiem, osobą starszą. 3)Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) dla 4 uczestników, łącznie minimum 120 godzin lekcyjnych, w tym 40 godzin zajęć praktycznych. Wykonawca zapewni praktykę dla każdego uczestnika kursu (w wymiarze 40 godzin) w placówce specjalistycznej takiej jak: Dom dziecka, Pogotowie Opiekuńcze, Dom Opieki Osób Starszych, Hospicjum. 3.ZAŁOŻENIA WSPÓLNE: 1)Miejsce przeprowadzenia kursów: teren miasta Białegostoku, 2)Dni tygodnia w których powinny odbywać się zajęcia: wtorek - piątek, w godzinach: 800 - 1700, po maksymalnie osiem godzin dziennie z zapewnieniem przynajmniej dwóch przerw na posiłek. 3)Kursy zawodowe prowadzone muszą być przez wykładowców posiadających kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu zajęć objętych przedmiotem zamówienia. 4)W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a)organizacji kursów, tzn. zapewnienia sal szkoleniowych dostosowanych do ilości szkolonych osób, odpowiednio wyposażonych w sprzęt dydaktyczny, np. rzutnik multimedialny, laptop, oraz indywidualnych stanowisk podczas zajęć praktycznych. Do oferty należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia. b)zapewnienia wyżywienia uczestnikom kursów: obiad dwu daniowy + napój jeżeli zajęcia będą trwały powyżej 5 godzin dziennie; kawa, herbata, ciastka lub ciasto, woda gazowana i niegazowana, c)zapewnienia materiałów szkoleniowych odpowiadających programom poszczególnych kursów, a także niezbędnych materiałów i sprzętu do praktycznej nauki zawodu, odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej stosownie do wykonywanych prac w ramach zajęć praktycznych, d)zapewnienia przeprowadzenia badań lekarskich oraz psychologicznych w odniesieniu do kursu w części zamówienia - Pakiet nr 11 KURS NA LICENCJE PIERWSZEGO STOPNIA OCHRONY OSÓB I MIENIA, łącznie z wydaniem stosownych orzeczeń, zaświadczeń, na własny koszt. e)opracowania szczegółowego programu zajęć poszczególnych kursów zawodowych uwzględniających założenia pkt. 3 niniejszej specyfikacji i dostarczenie Zamawiającemu wraz ze złożoną ofertą, f)ustalenia harmonogramu zajęć, uwzględniającego dzienny limit godzin szkolenia, tj. nie więcej niż 8 i nie mniej niż 4 godziny, g)przeprowadzenia egzaminów końcowych wewnętrznych ( pozytywny wynik egzaminu będzie uprawniał do otrzymania zaświadczenia o ukończeniu kursu ) oraz zapewnienie przeprowadzenia niezbędnych egzaminów zewnętrznych. 5)Koszty wynikające z realizacji zadań wymienionych w powyższym punkcie 4 obciążają Wykonawcę. 6)Przeprowadzenie niezbędnych badań lekarskich i psychologicznych , z zastrzeżeniem pkt. 3.3 ppkt. 4 lit. d , zapewni Zamawiający na własny koszt. 7)Wykonawca zobowiązany będzie do oznaczania pomieszczeń, w których realizowany będzie przedmiot zamówienia w ramach projektu oraz materiałów szkoleniowych, materiałów informacyjnych oraz innej dokumentacji zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczanymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl lub www.mrr.gov.pl lub www.funduszestrukturalne.gov.pl 8)Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej realizację usługi, zgodnie z wymogami UE oraz dokumentacją PO KL, w szczególności: a) prowadzenie dziennej listy obecności uczestników kursu (potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu), a także rejestrowania i niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu wszystkich nieobecności uczestników kursu pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu listę obecności niezwłocznie po zakończeniu kursu, b) przeprowadzenie ankiet dotyczących oceny kursów oraz odebranie od uczestników oświadczeń dotyczących odbioru materiałów szkoleniowych i oświadczeń o skorzystaniu z ciepłych posiłków, c) prowadzenie dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin i tematy zajęć kursu, d) sporządzanie protokołów z egzaminów, e) prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń, 9)Kurs powinien zakończyć się wydaniem certyfikatu, dyplomu lub zaświadczenia o ukończeniu kursu zawodowego, potwierdzających jego ukończenie oraz zakres i nabycie kwalifikacji/umiejętności uprawniających do pracy w zakresie objętym kursem zawierającego w swojej treści minimum niżej wymienione elementy: - pieczęć organizatora kursu, - personalne dane osoby, która kurs ukończyła (imię, nazwisko, data i miejsce urodzenia), - nazwę formy kształcenia, - nazwę organizatora kursu, - termin realizacji kursu, - cel kursu, - miejscowość i data wydania zaświadczenia, - podpis i pieczęć osoby upoważnionej przez organizatora kursu do wydania zaświadczenia, - nazwę zajęć edukacyjnych oraz wymiar ich godzin, bądź w przypadku gdy Wykonawca stosuje Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216), zgodnego z § 6 w/w rozporządzenia lub według wzorów określonych odrębnymi przepisami, oznakowanych kolorowymi logotypami: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczanymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl lub www.mrr.gov.pl lub www.funduszestrukturalne.gov.pl.( jeżeli nie wykluczają tego odrębne przepisy). Kopie certyfikatów, dyplomów lub zaświadczeń Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od ukończenia kursu, 10) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników kursu na czas trwania zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w w/w zajęciach według imiennej listy uczestników sporządzonej przez Zamawiającego. Przed rozpoczęciem kursów zawodowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię polisy ubezpieczeniowej. 4. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Termin płatności: do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury, b) Nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, c) Wykonawca wskaże w ofercie ( oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 247001.69 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Aktywność kluczem do sukcesu realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET NR 1: BUKIECIARZ - FLORYSTA Z MODUŁEM OBSŁUGI KAS FISKALNYCH

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe VECTOR Piotr Gordon, ul. Białostoczek 21, 15-869 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3800.00
  • Oferta z najniższą ceną: 3800.00 oferta z najwyższą ceną: 6000.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET NR 2: STYLIZACJA DŁONI I STÓP Z DODATKOWYM MODUŁEM ODNOWA BIOLOGICZNA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe VECTOR Piotr Gordon, ul. Białostoczek 21, 15-869 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 12500.00
  • Oferta z najniższą ceną: 12500.00 oferta z najwyższą ceną: 23000.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: PAKIET NR 3: UPRAWNIENIA SEP DO 1 KV. EKSPLOATACJA URZĄDZEŃ, INSTALACJI I SIECI ELEKTROENERGETYCZNYCH O NAPIĘCIU DO 1 KV

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku Ośrodek Kształcenia Zawodowego, ul. Sienkiewicza 77, 15-003 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2880.00
  • Oferta z najniższą ceną: 2880.00 oferta z najwyższą ceną: 2880.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: PAKIET NR 4: KIEROWCA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z WYMIANĄ BUTLI GAZOWYCH

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku Ośrodek Kształcenia Zawodowego, ul. Sienkiewicza 77, 15-003 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 16490.00
  • Oferta z najniższą ceną: 16490.00 oferta z najwyższą ceną: 16490.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: PAKIET NR 5: KASJER - SPRZEDAWCA Z ELEMENTAMI STYLIZACJI I WIZAŻU

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • T-MATIC Grupa Computer Plus Sp. z o.o., ul. Waszyngtona 23, 15-304 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 15985.00
  • Oferta z najniższą ceną: 15985.00 oferta z najwyższą ceną: 23000.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: PAKIET NR 6: FAKTUROWANIE KOMPUTEROWE Z PROGRAMEM MAGAZYNOWYM I MODUŁEM OBSŁUGI KAS FISKALNYCH

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • T-MATIC Grupa Computer Plus Sp. z o.o., ul. Waszyngtona 23, 15-304 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4800.00
  • Oferta z najniższą ceną: 4800.00 oferta z najwyższą ceną: 11744.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: PAKIET NR 7: KURS FRYZJERSKI

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Meritum Sp. z o.o., ul. poleska 52, 15-874 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7500.00
  • Oferta z najniższą ceną: 7500.00 oferta z najwyższą ceną: 14500.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: PAKIET NR 8: PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY Z OBSŁUGĄ KAS FISKALNYCH

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe VECTOR Piotr Gordon, ul. Białostoczek 21, 15-869 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 8400.00
  • Oferta z najniższą ceną: 8400.00 oferta z najwyższą ceną: 12250.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: PAKIET NR 9: PROFESJONALNA KSIĘGOWA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Meritum Sp. z o.o., ul. Poleska 52, 15-874 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 3000.00 oferta z najwyższą ceną: 9600.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: PAKIET NR 10: ADMINISTROWANIE SIECIAMI KOMPUTEROWYMI

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku Ośrodek Kształcenia Zawodowego, ul. Sienkiewicza 77, 15-003 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 11850.00
  • Oferta z najniższą ceną: 11850.00 oferta z najwyższą ceną: 11850.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: PAKIET NR 12: GRAFIK KOMPUTEROWY - 7 osób.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku Ośrodek Kształcenia Zawodowego, ul. Sienkiewicza 77, 15-006 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7630.00
  • Oferta z najniższą ceną: 7630.00 oferta z najwyższą ceną: 8050.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: PAKIET NR 14: KSIĘGOWOŚĆ KOMPUTEROWA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wdrażania Technik Komputerowych ATLAS A. Kozakiewicz, B. Kot Spółka Jawna, Al. Tysiąclecia P.P. 4, 15-111 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 5760.00
  • Oferta z najniższą ceną: 5760.00 oferta z najwyższą ceną: 19800.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: PAKIET NR 15: KUCHARZ

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe VECTOR Piotr Gordon, ul. Białostoczek 21, 15-869 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 19800.00
  • Oferta z najniższą ceną: 19800.00 oferta z najwyższą ceną: 20240.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 16   

Nazwa: PAKIET NR 16: MURARZ - TYNKARZ

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku Ośrodek Kształcenia Zawodowego, ul. Sienkiewicza 77, 15-003 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 9960.00
  • Oferta z najniższą ceną: 9960.00 oferta z najwyższą ceną: 9960.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 17   

Nazwa: PAKIET NR 17: OPIEKUNKA OSÓB STARSZYCH I DZIECI

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku Ośrodek Kształcenia Zawodowego, ul. Sienkiewicza 77, 15-003 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4800.00
  • Oferta z najniższą ceną: 4800.00 oferta z najwyższą ceną: 4800.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.