Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-06
Kalisz: Bieżące utrzymanie ulic o nawierzchni gruntowej i nieulepszonej na terenie miasta Kalisza z podziałem na dwa rejony w roku 2009
Numer ogłoszenia: 3437 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 5049709, faks 062 5049701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zp@zdm.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie ulic o nawierzchni gruntowej i nieulepszonej na terenie miasta Kalisza z podziałem na dwa rejony w roku 2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie ulic o nawierzchni gruntowej i nieulepszonej na terenie miasta Kalisza z podziałem na dwa rejony wskazanych przez Zamawiającego w zleceniu jednostkowym. Miasto Kalisz w powyższym zakresie zostało podzielone na 2 rejony zgodnie z załączonym wykazem ulic. Dopuszczalna jest możliwość złożenia oferty na dwa rejony pod warunkiem złożenia formularza cenowego do oferty na każdy rejon oddzielnie i wykazania potencjału technicznego zwiększonego co najmniej dwukrotnie w stosunku do warunków minimalnych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi oferent niezależnie od wyniku postępowania przetargowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 9.000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych, siwz oraz spełniający następujące warunki minimalne: a)Posiadają lub mają dostęp do sprzętu i wyposażenia technicznego niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia ( udokumentowany umową : najmu, dzierżawy, użyczenia itp.). W przypadku nie posiadania własnego sprzętu do oferty należy dołączyć oświadczenie podmiotu udostępniającego ten potencjał. Minimalny potencjał techniczny dot. obsługi jednego rejonu Minimalna ilość sprzętu na jeden rejon - samochód samowyładowczy do 5 Mg : 1 szt - samochód skrzyniowy do 5 Mg : 1 szt - walec ogumiony : 1 szt - walec statyczny samojezdny 4-6 Mg: 1 szt - walec statyczny samojezdny 10 Mg : 1 szt - równiarka samojezdna: 1 szt - koparko - ładowarka : 1 szt b)Zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia tj.: wykonywali profilowanie i zagęszczanie nawierzchni gruntowych na powierzchni łącznej min 20.000m2. c)zaakceptują 21 dniowy termin płatności. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty: a/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z oświadczeniem z tyt. spełnienia warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007r. Nr 223 poz. 1655 oraz z 2008 nr 171 poz. 1058) - załącznik Nr 1 b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zał. Nr 2. d/ wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia - zał. Nr 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy poczty pneumatycznej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Remont odcinka chodnika w ciągu ul. 3 Maja w Kaliszu - etap I
- Dostawa gadżetów na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- Wykonanie usług cateringowych na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa jakości życia mieszkańców Przygórza poprzez budowę infrastruktury sportowej" Przetarg 2
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Modernizacja cmentarza komunalnego w Paczkowie
- Wyrównanie szans rozwoju terenów byłych PGR poprzez budowę infrastruktury drogowej
- "Modernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej" "Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół Nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej"
- Rozbudowa drogi gminnej relacji Strzegowo - Budy Strzegowskie - Augustowo - Konotopa
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.