eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › usługa opieki serwisowej nad systemami administracyjnymi firmy Kamsoft S.A. w SP CSK im. prof. Kornela Gibińskiego SUM w Katowicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-10

Katowice: usługa opieki serwisowej nad systemami administracyjnymi firmy Kamsoft S.A. w SP CSK im. prof. Kornela Gibińskiego SUM w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 34379 - 2012; data zamieszczenia: 10.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, ul. Medyków 14, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7894131, faks 032 2526727, 7894001-02 , strona internetowa www.csk.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa opieki serwisowej nad systemami administracyjnymi firmy Kamsoft S.A. w SP CSK im. prof. Kornela Gibińskiego SUM w Katowicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: systemy administracyjne Zamawiającego firmy Kamsoft S.A.: System Ewidencji Składników Majątkowych (2 lic.) , System Finansowo-Księgowy (15 lic.), System Kalkulacji kosztów (1 lic.), Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (Kadry-Płace) (11 lic.), Obsługa modułu kasy pożyczkowej (1 lic.), Gospodarka magazynowa (4 lic.). Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Podnoszenie do wersji wyższej (upgrade) systemów w trakcie trwania umowy. 2. Aktualizacja systemów - usuwanie błędów systemu (w tym krytycznych) w trakcie trwania umowy. 3. Wsparcie telefoniczne w rekonfiguracji systemu przy zmianach reorganizacyjnych. 4. Udostępnienie wersji treningowej każdego systemu. 5. Zdalna pomoc serwisanta po każdym podnoszeniu systemu do wersji wyższej celem sprawdzenia poprawności działania nowej wersji w naszej instalacji lub w przypadku braku nowej wersji - 1 raz na kwartał sprawdzenia poprawności działania wersji w naszej instalacji. 6. Udział pracowników Zamawiającego w szkoleniach i prezentacjach dot. nowych wersji itp. 7. Udostępnienie dokumentacji użytkowej systemów oraz wprowadzanych nowych wersji. 8. Konsultacje telefoniczne i mailowe dot. funkcji systemu w godz. 7.00 do 14.35. 9. System zgłaszania błędów krytycznych (uniemożliwiających dalszą pracę całego lub części systemu) - czas usunięcia błędu do 24 godz. 10. System zgłaszania uwag i błędów systemu - czas usuwania błędów do 7 dni. 11. Wsparcie serwisu w siedzibie Zamawiającego (72 godziny w kwartale): a) wykonie lub współpraca przy tworzeniu zestawień, b) pomoc w analizie danych, c) szkolenie użytkowników d) wsparcie przy rekonfiguracji systemów, e) konsultacje według potrzeb 12. Pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych na odpowiednich nośnikach danych. 13. Doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania objętego niniejszą Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego. 14. Prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zamawiający wybrał tryb z wolnej ręki ze względu na to, że usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Według deklaracji firmy Kamsoft S.A firma ta jest wyłącznym podmiotem autorskich praw majątkowych do systemów informatycznych KS-ZZL, KS-FKW, KS-ESM, KS-GMW, co pozwala na wykonywanie usług nadzoru autorskiego nad ww. systemami oraz na udzielanie licencji na korzystanie z poszczególnych modułów powyższych systemów. KAMSOFT S.A. jest jedynym podmiotem uprawnionym do dokonywania w wymienionych systemach poprawek, rekonfiguracji i uzupełnień.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • KAMSOFT S.A., ul. 1 Maja 133, 40-235 Katowice, kraj/woj. śląskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.