To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-23
Olsztyn: Dostawa specjalistycznej aparatury i sprzętów laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 343797 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 379466 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk, ul. Tuwima 10, 10-747 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5234692, faks 089 5234693.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Naukowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznej aparatury i sprzętów laboratoryjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę specjalistycznej aparatury i sprzętów laboratoryjnych do Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie. Zamówienie podzielono na 5 Części: Część 1 - Mini cieplarka - szt. 2; Część 2 - Chłodziarko-zamrażarka laboratoryjna - szt. 1; Zamrażarka laboratoryjna - szt. 1; Chłodziarka laboratoryjna jednokomorowa - szt. 1; Część 3 - Waga analityczna - szt.1; Łaźnia wodna z funkcją wytrząsania - szt. 1; Wytrząsarka o ruchu drgającym - szt. 1; Stoper elektroniczny laboratoryjny - szt. 2; Część 4 - Automatyczna płuczka mikropłytek - szt. 2; Część 5 - Czytnik Elisa - szt. 1. Wymagana gwarancja - min. 24 miesięcy dla wszystkich Części 1, 2, 4; 36 miesięcy dla Wagi analitycznej w Części 3 oraz 12 miesięcy dla pozostałego sprzętu w tej części; min 24 miesiące dla Części 5 (gwarancja jest jednym z kryterium oceny w Części 5). Dodatkowe wymagania: 1. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy do laboratorium;pracowni w siedzibie Zamawiającego, wskazanego w umowie, montażu (nie dot. stoperów), uruchomienia aparatury i sprzętu, a w przypadku Części 1, 4, 5 - instruktażu pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, użytkowania i podstawowej konserwacji;kalibracji sprzętu w ramach ceny oferty. 2. Po uruchomieniu w siedzibie zamawiającego, aparatura i sprzęt powinien być gotowy do poprawnej bezkolizyjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów w niniejszym załączniku. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń) lub oprogramowania w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą. 3. W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zapewni nieodpłatny serwis specjalistycznego sprzętu, zestawu grzewczych i mieszających sprzętów laboratoryjnych. 4. Czas reakcji: przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa - max. 48 godz. (Części 1, 2, 3, 4) max. 72 godz. (Część 5) 5. Możliwość zgłoszeń - 24 h na dobę, 365 dni w roku (Część 1, 2, 3). 6. Czas naprawy gwarancyjnych zobowiązujących dostawcę do wymiany urządzenia (podzespołu) na nowy - max. 3 naprawy. 7. Maksymalny termin naprawy - 14 dni. 8. W przypadku czasu trwania naprawy gwarancyjnej dłuższego niż 14 dni - dostawca zapewnia sprzęt zastępczy na czas trwania naprawy (dot. Części 2; 5). 9. W przypadku nie dokonania naprawy ww. określonych terminie, nastąpi wymiana wadliwego egzemplarza aparatury lub sprzętu, na nowy o parametrach nie gorszych niż uszkodzony, bez dodatkowych opłat. 10. Wymiana aparatury i sprzętu, w okresie gwarancji na nowy, nastąpi w przypadku 3 awarii uniemożliwiających ich eksploatację w pełnym zakresie funkcjonalnym. 11. W przypadku wymiany uszkodzonego sprzętu lub aparatury, na nowy lub wymiany podzespołu obowiązywać będą warunki gwarancji i serwisu, wynikające ze złożonej oferty. 12. Transport aparatury lub sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy ze względu na wadę fizyczną lub prawną dostarczonego sprzętu lub aparatury. 14. Dostarczony sprzęt i aparatura musi posiadać instrukcję obsługi w j. polskim...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.60.00 - Wstrząsarki i akcesoria 42.94.30.00 - Łaźnie termostatyczne i akcesoria 38.41.20.00 - Termometry 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Equimed Equimed Hołda, Lenk, Trembecki Sp. J., Prądnicka 46, 31-202 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2860,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3198,00
Oferta z najniższą ceną: 3198,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3198,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SANLAB J. KACZOREK, M. BIŃCZAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SANLAB J. KACZOREK, M. BIŃCZAK SPÓŁKA JAWNA
- Sanlab s.c. J. Kaczorek, M. Bińczak, Andrychowska 7, 01-447 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24006,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23806,00
Oferta z najniższą ceną: 23806,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23806,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Witko Sp. z o.o., Piłsudskiego 143, 92-332 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14713,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13301,22
Oferta z najniższą ceną: 13301,22 / Oferta z najwyższą ceną: 13301,22
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dorotą Szewczyk zam. przy ul. Cedlera 17/45, 41-306 Dąbrowa Górnicza, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Stamar, Perla 5, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17928,00
Oferta z najniższą ceną: 17928,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40447,32
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biokom Baka B., Olszewski Z., Gruchała - Węsierski M., Wspólna 3, 05-090 Janki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32724,00
Oferta z najniższą ceną: 32724,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51469,97
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Witold Lewandowski zam. przy ul. Brackiej 26 B m.1, 26-600 Radom, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Radwag Wagi Elektroniczne, Bracka 26B m 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3328,38
Oferta z najniższą ceną: 3328,38 / Oferta z najwyższą ceną: 3328,38
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Przebudowa Biblioteki Uniwersyteckiej UWM przy ul. Oczapowskiego 12B w Olsztynie
- Remont i termomodernizacja połaci dachowej krytej papą budynku nowego Ratusza.
- Wykonanie dokumentacji projektowej
- Dostawa paneli fotowoltaicznych
- Dostawa wsparcia technicznego producenta wraz z opieką serwisową w zakresie wyposażenia serwerowni
- "Dostawa wyposażenia warsztatowego"
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- D/29/2024 Zakup drobnego sprzętu medycznego i laboratoryjnego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Dostawa wraz z instalacją urządzeń laboratoryjnych
- Dostawa urządzenia do analizy odkształceń i przemieszczeń dynamicznych 3D.
- Zakup wyposażenia na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
więcej: Termometry »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.