eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podkowa Leśna › Utrzymanie zieleni i sprzątanie miasta Podkowa Leśna w 2016 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-15

Podkowa Leśna: Utrzymanie zieleni i sprzątanie miasta Podkowa Leśna w 2016 roku
Numer ogłoszenia: 343796 - 2015; data zamieszczenia: 15.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej , ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, tel. 22 7589878, 7589004, faks 22 7589003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.podkowalesna.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni i sprzątanie miasta Podkowa Leśna w 2016 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie miasta w okresie zimowym od dnia 01.01.2016 r. do 28.02.2016 r. oraz od 01.11.2016 r. do 31.12.2016 r. Sprzątanie miasta w okresie zimowym, będzie polegało na wykonywaniu następujących prac: opróżnianie koszy ulicznych i sprzątanie (zamiatanie i grabienie) terenu wokół koszy (ok. 100 koszy na terenie całego miasta) w dniach od poniedziałku do piątku do godz. 7.30, w soboty do godz. 12.00, sprzątanie pasa drogowego ulic: Brwinowskiej i Jana Pawła II raz w tygodniu (piątek) rano do godziny 8.00 (w sytuacji gdy warunki atmosferyczne na to nie pozwalają, praca ta powinna być wykonana tego samego dnia w późniejszych godzinach lub następnego dnia). sprzątanie pasa drogowego ulic: Jeleniej, Lipowej, Lilpopa, Parkowej, Wschodniej, Króliczej, Kościelnej, Kwiatowej (bez nieutwardzonego odcinka od Parkowej do Paproci), Paproci (odc. asfaltowy), Bukowej, Akacjowej (od odcinku od Świerkowej do Sosnowej ), Modrzewiowej, Słowiczej, Sienkiewicza, Zachodniej, Gołębiej, Głównej, Myśliwskiej, Lotniczej, Błońskiej (na odcinku od Słowiczej do Brwinowskiej), Wrzosowej, Bluszczowej, Helenowskiej (Słowiczej do Brwinowskiej), Miejskiej (przy poczcie), Świerkowej, Orzechowej, Wiewiórek (na odcinku od Jeleniej do Jeża), Reymonta (na odcinku Jana Pawła II do Żeromskiego), Warszawska (na odcinku od Brwinowskiej do Głównej) raz w miesiącu do 15 każdego miesiąca (ulice zaznaczone na załączonej mapie). Termin uzgodniony z pracownikiem urzędu Sprzątanie pasa drogowego będzie polegało na zbieraniu śmieci, liści, czyszczeniu jezdni i zatok postojowych oraz zamiataniu chodników, oczyszczaniu krawężników z ziemi i wrastającej darni, czyszczeniu kamieni z pobocza, kamiennego drenażu (ulice zaznaczone na załączonej mapie). Zgrabione liście i śmieci należy natychmiast tego samego dnia wywieźć. Wywóz liści, darni i innych zebranych odpadów należy ująć w koszcie wykonania w.w. usługi. Wywóz śmieci z cmentarza komunalnego dwa razy w tygodniu we wtorek i w piątek do godz. 12.00 wraz ze sprzątaniem terenu wokół śmietników. Wykonawca zapewni na stałe jeden estetyczny kontener o pojemności 7 m3. Przed świętami i w okresie świątecznym podstawienie dodatkowych dwóch dużych kontenerów w tym opróżnianie ich w miarę potrzeb - usytuowanie należy uzgodnić z pracownikiem urzędu. Sprzątanie miasta w okresie wiosenno letnim od 01.03.2016 r. do 31.10.2016 r. Sprzątanie miasta w okresie wiosenno letnim, będzie polegało na wykonywaniu następujących prac: opróżnianie koszy ulicznych i sprzątanie (zamiatanie i grabienie) terenu wokół koszy (ok. 100 koszy na terenie całego miasta) w dniach od poniedziałku do piątku do godz. 7.30, w soboty do godz. 12.00, sprzątanie pasa drogowego ulic: Brwinowskiej (od ul. Miejskiej do torów WKD), Jana Pawła II (od torów WKD do ul. Bluszczowej) codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 12.00. sprzątanie pasa drogowego ulic: Brwinowskiej, Jana Pawła II (poza fragmentami ulic opisanymi powyżej dwa razy w tygodniu (poniedziałek, piątek) rano do godziny 8.00 (w sytuacji gdy warunki atmosferyczne na to nie pozwalają, praca ta powinna być wykonana tego samego dnia w późniejszych godzinach lub następnego dnia), sprzątanie pasa drogowego ulic: Jeleniej, Lipowej, Lilpopa (na odcinku od Jan Pawła II do Kwietniowej), Parkowej, Wschodniej, Króliczej, Kościelnej, Kwiatowej (od Lilpopa do Paproci), Bukowej (na docinku od Granicznej do Lipowej), Orzechowej, Akacjowej (na odcinku od Świerkowej do Sosnowej), Modrzewiowej, Słowiczej, Świerkowa, Sienkiewicza, Zachodniej, Gołębiej, Głównej, Myśliwskiej, Lotniczej, Błońskiej (na odcinku od Słowiczej do Brwinowskiej), Wrzosowej, Bluszczowej, Wiewiórek (na odcinku od Jeleniej do Jeża), Helenowskiej (na odcinku od Słowiczej do Brwinowskiej), Reymonta (na odcinku Jana Pawła II do Żeromskiego), Miejskiej przy poczcie, Warszawskiej (od odcinka od Brwinowskiej do Głównej) dwa razy w miesiącu do 15 i 30 każdego miesiąca (ulice zaznaczone na załączonej mapie). Termin należy uzgodnić z pracownikiem urzędu. Sprzątanie pasa drogowego będzie polegało na zbieraniu śmieci, liści, czyszczeniu jezdni i zatok postojowych oraz zamiataniu chodników, oczyszczaniu krawężników z ziemi i wrastającej darni, czyszczeniu kamieni z pobocza, kamiennego drenażu (ulice zaznaczone na załączonej mapie). Zgrabione liście i śmieci należy wywieźć natychmiast tego samego dnia. Wywóz liści, darni i innych zebranych odpadów należy ująć w koszcie wykonania w.w. usługi. wywóz śmieci z cmentarza komunalnego dwa razy w tygodniu we wtorek i w piątek do godz. 1200 wraz ze sprzątaniem terenu wokół śmietników. Wykonawca zapewni na stałe jeden estetyczny kontener o pojemności 7 m3 Przed świętami i w okresie świątecznym podstawienie dodatkowych dwóch dużych kontenerów w tym opróżnianie ich w miarę potrzeb usytuowanie należy uzgodnić z pracownikiem urzędu. Utrzymanie ciągów zieleni miejskiej w okresie wiosenno letnim od 01.04.2016 r. do 30.09.2016 r. Utrzymanie ciągów zieleni miejskiej w okresie wiosenno letnim, będzie polegało na wykonywaniu następujących prac: koszenie trawy i chwastów zgodnie z harmonogramem ustalonym przez pracowników urzędu miasta dwa razy w miesiącu, dotyczy obszaru trzech parków: P1 (Ogród Matki i Dziecka), P2 ( Leśny Park Miejski) (zaznaczonych na załączonej mapie) oraz ciągów zieleni wzdłuż ulic: Brwinowskiej, Jana Pawła II, Lipowej, Głównej, Myśliwskiej, Sienkiewicza, Jeleniej, Gołębiej, Słowiczej, Lilpopa, Kościelnej, Lotniczej, Błońskiej na odcinku Słowiczej - Brwinowskiej, Bukowej (na docinku od Granicznej do Lipowej), Helenowskiej (na odcinku od Słowiczej do Brwinowskiej), Modrzewiowej, Zachodniej, Wrzosowej, Parkowej, Reymonta (na odcinku od Jana Pawła II do Żeromskiego), Kwiatowej. Skoszoną trawę i liście należy zgrabić i natychmiast tego samego dnia wywieźć. W miesiącu kwietniu zamiast koszenia wyżej wymienione ciągi zieleni należy wygrabić i wywieść wygrabioną trawę oraz liście. Wywóz liści, darni i innych zebranych odpadów należy ująć w koszcie wykonania w.w. usługi. ponadto w ulicach Jana Pawła II, ul. Lotniczej, ul. Głównej (przy parkingu koło przedszkola), ul. Warszawskiej (od ul. Brwinowskiej do ul. Głównej czynności będą wykonywane od 01.0.8.2016 do30.09.2016 roku) ul. Bukowej na odcinku od ul. Jaworowej do ul. Podleśnej) pielęgnacja ciągów będzie polegała na: systematycznym usuwaniu chwastów, czyszczeniu kamyków wzdłuż ulic, nawożeniu co najmniej dwa razy w roku (nawóz dostarczany przez pracowników Urzędu Miasta), podlewaniu po okresie trzech bezdeszczowych dni o temperatura powyżej 28°C (wodę dostarcza Wykonawca z własnego ujęcia wody), formowaniu roślin zgodnie z harmonogramem i zaleceniami podanymi przez pracowników Urzędu Miasta, strzyżeniu żywopłotów wzdłuż ulic: Brwinowskiej, Lipowej raz w miesiącu (zgodnie z harmonogramem podanym przez pracowników Urzędu Miasta). Ścięte odrosty należy natychmiast tego samego dnia wywozić. Wywóz liści, darni i innych zebranych odpadów należy ująć w koszcie wykonania w.w. usługi. W zależności od warunków atmosferycznych sześć razy w roku na polecenie pracownika urzędu należy zgrabić i wywieźć liście z jednego parku P-1 (Ogród Matki i Dziecka). Wywóz liści, darni i innych zebranych odpadów należy ująć w koszcie wykonania w.w. usługi. Przez cały okres trwania umowy Interwencyjny wywóz w okresie trwania umowy 180 m3 nieczystości stałych (dotyczy wywozu nieczystości z terenu działek miejskich niezabudowanych zgromadzonych w workach). Interwencyjny wywóz bioodpadów (liści, gałęzi itp.) w okresie trwania umowy w ilości 700 m3 z terenu miasta. Wycinka drzew - wraz z uprzątnięciem i wywiezieniem drewna. W okresie trwania umowy (z uwzględnieniem okresu lęgowego ptaków od 1 marca do 16 października) Wykonawca wykona na działkach leśnych: dz. nr ew.183 obr.4, dz. nr ew. 184 obr. 4, dz. nr ew.185 obr. 4, dz nr ew. 186 obr. 4, dz nr ew 187 obr. 4, dz nr ew. 188 obr. 4, dz nr ew. 189 obr. 4 dz nr ew.190 obr 4, dz nr ew. 2 obr 12, dz nr ew. 3 obr 12, dz nr ew. 10 obr 11, dz nr ew.11 obr 11, dz nr ew. 12 obr 11, dz nr ew. 13obr 11, dz nr ew.126 obr 8, prace związane z wycinką drzew, zgodnie z zatwierdzonym Uproszczonym planem urządzenia lasu na okres od 01.01.2014 r. do 31.12.2023 r. we władaniu Miasta Gminy Podkowa Leśna (zgodnie złącznikami mapowymi 3, 4,6,7,8 opisem zał. nr 5).Wykonawca przy wycince drzew na działkach leśnych ma obowiązek: przygotować drewno do ocechowania przez Leśnika ze Starostwa Powiatu Grodziskiego, po wykonaniu powyższych prac zgłosić swoją gotowość do Leśnika, przekazać drewno do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (OPS, tartak lub inne), Każdorazowo Wykonawca ma obowiązek przekazać protokolarnie ilość m3 drewna przekazanego do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.Uprzątnięcie i zabranie gałęzi na koszt Wykonawcy. śr. pnia (przy podstawie) od 11cm do 20cm 40 szt. śr. pnia (przy podstawie) od 21cm do 40cm 60 szt. śr. pnia (przy podstawie) od 41cm do 60cm 60 szt. śr. pnia (przy podstawie) od 61cm do 100cm 15 szt. śr. pnia (przy podstawie) powyżej 100 cm 5 szt. Wycinka krzewów wraz z uprzątnięciem i wywozem na koszt Wykonawcy 1000 m2 Pielęgnacja drzew (usunięcie suszu, korekta korony, redukcja korony, cięcia formujące, cięcia prześwietlające). Ponadto w zakresie prac pielęgnacyjnych przy wszystkich drzewach jest uprzątniecie urobku i zabranie go na koszt Wykonawcy. śr. pnia (na wys. 1,3 m od podstawy) do 26cm - 60 szt. śr. pnia (na wys. 1,3m od podstawy) od 26cm do 50 cm 100 szt. śr. pnia (na wys. 1,3 m od podstawy) od 51cm do 100 cm 60 szt. śr. pnia (na wys. 1,3 m od podstawy) powyżej 100 cm 20 szt. Karczowanie lub frezowanie pni po ściętych drzewach na głębokość do 40 cm z wywiezieniem karp, urobku na wysypisko z którym Wykonawca posiada zawartą umowę. śr. pnia ( przy podstawie) do 26 cm 20 szt. śr. pnia (przy podstawie) od 26 cm do 50 cm 10 szt. śr. pnia (przy podstawie) od 51 cm do 100 cm 10 szt. śr. pnia (przy podstawie) powyżej 100 cm 5 szt. Wykonanie wiązań w koronie lub w pniu drzewa (razem z materiałem) wiązanie opasowe 8 szt. wiązanie w trójkąt 8 szt. wiązanie typu Kobra, Boa 30 szt.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2000

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 2.1 Rozdziału VII SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie (a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych także wykonuje) co najmniej jedną usługę utrzymania zieleni i co najmniej jedną usługę sprzątania miasta. - załącznik nr 4 do oferty;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania usługi zgodnie z zamówieniem tj. dysponuje w szczególności ciągnik z osprzętem ogrodniczym (kosiarka rotacyjna itp.) - 1 szt.; wykaszarka- 1 szt.; kosiarki mechaniczne (w tym 1 z koszem) - 1szt.; beczkowóz do podlewania - 1szt.; opryskiwacz ręczny i mechaniczny - 1szt.; dmuchawa - 1 szt.; piły spalinowe - 1 szt - zał. nr 6 do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zgodnie z określonymi poniżej wymaganiami: - co najmniej 2 osoby, które posiadają świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo przez co najmniej 9 miesięcy brały udział w tego rodzaju pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub były zatrudnione przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury (załącznik nr 5 do oferty).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiada opłacone ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartość co najmniej 300.000,00 zł (netto).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Ilość osób zatrudniona w oparciu o umowę o pracę uczestnicząca w realizacji zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tj. 1) gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w sposobie wykonania przedmiotu zamówienia lub innych zmian wynikających ze zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa; 2) w przypadku zmiany wysokości podatku VAT, 3) pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodowałyby niekorzystne skutki dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.podkowalesna.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul.Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2015 godzina 10:00, miejsce: UM Podkowa Leśna ul.Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.