eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmek › Przebudowę budynku Domu Harcerza wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-26

Chełmek: Przebudowę budynku Domu Harcerza wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy
Numer ogłoszenia: 343784 - 2013; data zamieszczenia: 26.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 272882 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmek, ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek, woj. małopolskie, tel. 033 8449040, 8449000, faks 033 8449019.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowę budynku Domu Harcerza wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest przebudowa oraz zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń w istniejącym budynku Domu Harcerza, na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy (ŚDS), zlokalizowanym w Chełmku przy ul. Kochanowskiego. Zakresem projekt obejmuje: - roboty rozbiórkowe ścian działowych oraz otworów drzwiowych i okiennych - roboty rozbiórkowe warstw posadzkowych - roboty remontowe związane z wymianą pokrycia dachowego, - roboty wykończeniowe, - roboty związane z przebudową instalacji sanitarnych w zakresie wynikającym z projektowanej przebudowy. - roboty związane z przebudową instalacji elektrycznych w zakresie wynikającym z projektowanej przebudowy. - roboty budowlane związane z przebudową wejścia do budynku wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych. - roboty budowlane związane z budową dodatkowych wejść do budynku - roboty związane z budową schodów zewnętrznych wraz z zadaszeniem, - roboty związane z przebudową i budową kominów, - roboty związane z wykonaniem ścian działowych w celu wydzielenia pomieszczeń, - roboty związane z wykonaniem konstrukcji stropu podwieszonego, - roboty związane z wymianą stolarki okiennej lub jej przesunięciem w inne miejsce. Do przedmiotu zamówienia należy również wymienione w dokumentacji wyposażenie. Przedmiotem przetargu jest część budynku wskazana na planszy sytuacyjnej jako część ośrodka samopomocy Do zakresu zadania nie należy uwzględniać części budynku opisanej na planszy sytuacyjnej jako część domu harcerza oraz elementów zagospodarowania wokół budynku. Dołączone do dokumentacji przedmiary robót są elementem pomocniczym w określaniu wartości robót. Materiałem podstawowym do określania wartości jest projekt budowlany. Wybrany w postępowaniu przetargowym Wykonawca dostarczy przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo -finansowy na zaproponowaną cenę. Podstawą zapłaty cząstkowej będzie wykonanie w całości zakresu poszczególnych etapów wg załączonego harmonogramu zakończonego bezusterkowym protokołem odbioru robót, potwierdzonym przez inspektora nadzoru. W przypadku zniszczenia podczas budowy jakichkolwiek elementów infrastruktury zewnętrznej Wykonawca dokona jej naprawy na własny koszt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków budżetu państwa..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.U.H. ROSNER Piotr Rosner, ul. Łęcka 30, 32-626 Jawiszowice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 577146,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 610080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 610080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 853866,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.