eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych , znaków aktywnych oraz słupów oświetlenia drogowego w ciągu dróg krajowych nr 11 , 42 , 43 i 45 na terenie GDDKiA O/Opole Rejon w Kluczborku w okresie 24 miesięcy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Opole: Konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych , znaków aktywnych oraz słupów oświetlenia drogowego w ciągu dróg krajowych nr 11 , 42 , 43 i 45 na terenie GDDKiA O/Opole Rejon w Kluczborku w okresie 24 miesięcy
Numer ogłoszenia: 343730 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 305054 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych , znaków aktywnych oraz słupów oświetlenia drogowego w ciągu dróg krajowych nr 11 , 42 , 43 i 45 na terenie GDDKiA O/Opole Rejon w Kluczborku w okresie 24 miesięcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stała konserwacja i utrzymanie sygnalizacji świetlnych , znaków aktywnych oraz słupów oświetlenia drogowego w ciągu dróg krajowych nr 11 , 42 , 43 i 45 na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Kluczborku polegająca na : - przeglądach , w tym kontroli działania urządzeń i pomiarach elektrycznych, - konserwacji , w tym wymianie materiałów i elementów eksploatacyjnych, - usuwaniu awarii spowodowanych zużyciem materiałów, - naprawach uszkodzeń spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, - wymianie słupów oświetlenia drogowego wraz z fundamentami i oprawą po wypadkach i kolizjach , - wymianie żarówek w latarniach oświetleniowych . Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do utrzymania sygnalizacji , znaków aktywnych i urządzeń zasilających w pełnej sprawności technicznej i użytkowej zgodnie z Warunkami Realizacji Usług , wykonanie objazdów wszystkich urządzeń i znaków celem wykrycia ewentualnych nieprawidłowości w ich funkcjonowaniu , naprawy i odbudowy zniszczonych lub zdewastowanych urządzeń , utrzymania urządzeń w należytej czystości , sprawdzania zasilania . Zakres zamówienia obejmuje sygnalizacje świetlne dwufazowe i wzbudzane, znaki D-6 z układem lamp ostrzegawczych, znaki aktywne C, D-6, U-5c z pulsatorami diodowymi, oświetlenie przejść dla pieszych na zasadzie kontrastu dodatniego oraz słupy i latarnie oświetlenia drogowego zainstalowane na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Kluczborku . Zakresem zamówienia objęte są również znaki aktywne i sygnalizacje oraz słupy oświetlenia drogowego, które zostaną zamontowane na drogach krajowych administrowanych przez Rejon w Kluczborku w trakcie trwania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ,,THETA,, Wojciech Sawicki, ul. Sezamkowa 24/6, 52-317 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111017,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120697,75

  • Oferta z najniższą ceną: 120697,75 / Oferta z najwyższą ceną: 282875,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.