eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem czystości jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Brzegu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-23

Brzeg: Wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem czystości jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Brzegu
Numer ogłoszenia: 343709 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952 , strona internetowa www.bip.brzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem czystości jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Brzegu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z zimowym utrzymaniem czystości jezdni i chodników dróg gminnych na terenie miasta Brzeg, zwanych dalej przedmiotem umowy. W ramach zimowego utrzymania czystości jezdni i chodników dróg gminnych, Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania: a)mechanicznego lub ręcznego oczyszczania jezdni, b)mechanicznego lub ręcznego oczyszczania chodników wraz z połączeniami komunikacyjnymi do jezdni, c)oczyszczania pozimowego, d)opróżniania i mycia koszy przyulicznych, będących własnością Gminy Miasto Brzeg e)prac interwencyjnych. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać prace związane z zimowym utrzymaniem czystości jezdni i chodników stosując się do zasad technologii zimowej lub zamiennej, w zależności od istniejących temperatur i warunków atmosferycznych (opady deszczu lub śniegu). Szczegółowe zasady oraz technologie zimowego utrzymania czystości jezdni i chodników dróg gminnych oraz częstotliwość oczyszczania określa, będący integralną częścią umowy, załącznik nr 1- Zasady oraz technologie zimowego utrzymania czystości jezdni i chodników dróg gminnych. Wykaz terenów, na których wykonywane będą prace związane z zimowym utrzymaniem czystości jezdni i chodników dróg gminnych określony został w załącznikach nr 2, 3, i 4 stanowiących integralną część umowy. Prace związane z utrzymaniem czystości jezdni i chodników dróg gminnych w technologii zimowej zamiennej Wykonawca zobowiązuje się wykonywać z częstotliwością 1 raz w tygodniu na jezdniach oraz chodnikach określonych załącznikami nr 2, 3 i 4 oraz codziennie (7 razy w tygodniu) na jezdniach oraz chodnikach określonych załącznikiem nr 6. Technologia zimowa uwzględnia w przypadku jezdni dwie kategorie zimowego utrzymania wyznaczone na podstawie pilności prowadzonych prac. Wykonawca w pierwszej kolejności zobowiązuje się odśnieżać jezdnie dróg gminnych kategorii I, określone załącznikiem nr 2, a w następnej kolejności jezdnie dróg gminnych kategorii II, określone załącznikiem nr 3. Chodniki, które zostały określone w załączniku nr 4, Wykonawca zobowiązuje się odśnieżać w taki sposób jak jezdnie kategorii I. Po okresie zimowym Wykonawca zobowiązuje się wykonać oczyszczanie pozimowe polegające na usunięciu piasku stosowanego w czasie akcji zimowej wraz z oczyszczaniem rejonu wpustów ulicznych. W ramach opróżniania i mycia koszy przyulicznych będących własnością Gminy Miasto Brzeg, Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia z nich śmieci (do godz.1000), zebrania nieczystości wokół kosza, w tym także wysypanych w trakcie wykonywania czynności opróżniania i przewiezienia tych nieczystości na najbliższe składowisko odpadów, przy czym: - opróżnianie koszy wykonywane będzie trzy razy w tygodniu tj. we wtorki, czwartki i soboty, - czyszczenie, dezynfekcję i mycie koszy, Wykonawca zobowiązuje się wykonywać raz w miesią-cu, - wywóz nieczystości Wykonawca zobowiązuje się wykonywać tylko sprzętem przystosowanym do ich transportu. Wykaz dróg gminnych, na których zlokalizowane są kosze, oraz ich ilość zostały określone w załączniku nr 5 do umowy. Prace interwencyjne obejmują czynności związane w szczególności z usuwaniem padłych zwierząt, powalonych drzew, gałęzi, szkła, oleju i innych zanieczyszczeń mogących wystąpić w pasie drogowym w wyniku działania sił przyrody, zdarzeń lub wypadków losowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi jedna z następujących okoliczności: - w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Rodzaj i zakres usług uzupełniających jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego, udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego. W ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 354261-2010, Zamawiający przewidział udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Zakład Higieny Komunalnej Sp. z o.o., ul. Saperska 1, 49-300 Brzeg, kraj/woj. opolskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.