eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gródek nad Dunajcem › Dożywianie dzieci w przedszkolu, szkołach podstawowych i gimnazjach w gminie Gródek nad Dunajcem w I połowie 2016 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-15

Gródek nad Dunajcem: Dożywianie dzieci w przedszkolu, szkołach podstawowych i gimnazjach w gminie Gródek nad Dunajcem w I połowie 2016 roku.
Numer ogłoszenia: 343692 - 2015; data zamieszczenia: 15.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem , Gródek nad Dunajcem 54, 33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 18 4401035, faks 18 4401035 w. 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrodek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci w przedszkolu, szkołach podstawowych i gimnazjach w gminie Gródek nad Dunajcem w I połowie 2016 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie przetargowe jest prowadzone w imieniu i na rzecz następujących podmiotów 1. Ośrodek Pomocy Społecznej w Gródku nad Dunajcem; Gródek nad Dunajcem 170; 33-318 Gródek nad Dunajcem (szkoły podstawowe i gimnazja) 2. Zespół Szkół w Gródku nad Dunajcem Gródek nad Dunajcem 195 33-318 Gródek nad Dunajcem (oddział przedszkolny) Zasady ogólne: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wydawanie posiłków dla dzieci w placówkach oświatowych prowadzonych przez gminę Gródek nad Dunajcem w formach i ilościach wskazanych z zamówieniu. 2. Zamówienie obejmuje przygotowanie i wydanie posiłków albo przygotowanie, transport i wydanie posiłków w siedzibach placówek oświatowych dla dzieci z terenu gminy Gródek nad Dunajcem, posiłków o dla dzieci w dziennych ilościach wskazanych w zamówieniu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o odpowiednim standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP. 4. Do Wykonawcy należy odbiór naczyń oraz wszelkie niezbędne zabiegi higieniczne związane z wydawaniem posiłków i odbiorem naczyń. 5. Proponowane menu stanowi jedynie otwarty katalog proponowanych posiłków i może zostać poszerzone o dodatkowe pozycje w uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. Wykonawca może zaoferować odmienne menu, lecz o równoważnej wartości energetycznej poszczególnych składników żywieniowych. Wykonawca zapewni urozmaicony jadłospis (posiłki nie powinny powtarzać się w ciągu 1 tygodnia, chyba, że zamawiający zastrzeże inaczej). Do złożonej oferty Wykonawca załączy proponowany jadłospis, uwzględniający wytyczne Zamawiającego wynikające z SIWZ. 6. Wszystkie etapy procesu produkcyjnego powinny przebiegać bez zbędnych przestojów, celem zabezpieczenia przed zanieczyszczeniem, zepsuciem i rozwojem drobnoustrojów chorobotwórczych. 7. Transport posiłków powinien być prowadzony samochodami dostosowanymi do przewożenia środków spożywczych. Środek transportu winien być dopuszczony przez SANEPID do przewozu posiłków (żywności). 8. Posiłki będą dostarczane i wydawane przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, wyłącznie w dni w których odbywa się nauka w szkołach czy zajęcia w przedszkolu w pomieszczeniach do tego wyznaczonych przez dyrektora placówki. Jeśli dzieci będą uczęszczać do placówki w inny dzień np. odpracowywać zajęcia szkolne, dzieci objęte są tą formą pomocy lecz ten fakt szkoły zgłaszają z 3 dniowym wyprzedzeniem dowożącemu i wydającemu posiłki. 9. Godzina wydawania posiłków w szkołach jest ustalana przez wykonawcę indywidualnie dla każdej placówki bezpośrednio z dyrekcją szkoły. 10. Zamawiający zastrzega, że ilość dostarczanych posiłków może zmieniać się w trakcie obowiązywania zamówienia (zwiększenie lub zmniejszenie do 20% wynikających z zamówienia). Każdorazowo na bieżąco dostarczający posiłki będzie informowany o ilości posiłków które ma dostarczyć. W dniu wydawania posiłku w pomieszczeniu jego wydawania w miejscu widocznym dostarczający wywiesza menu na każdy dzień dożywiania. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty ilości posiłków w zależności od bieżących potrzeb, przy czym ogólna ilość posiłków dostarczonych w trakcie zamówienia nie może przekroczyć ilości wskazanej w zamówieniu jako maksymalna. 13. Zamawiający zastrzega, że ilość dzieci objętych dożywianiem może zmieniać się w czasie, w szczególności w razie zmian prawnych dotyczących osób objętych bezpłatną pomocą w zakresie posiłków szkolnych. W związku z tym Wykonawca nie będzie rościł sobie prawa do żądania odbioru maksymalnej wskazanej ilości posiłków przez Zamawiającego. 14. Podana przez Zamawiającego maksymalna ilość przewidzianych do wydania posiłków ma charakter informacyjny i służy przede wszystkim do ustalenia maksymalnego zakresu zamówienia. Zamawiający nie odpowiada jednakże za to, iż faktyczna ilość wydanych posiłków może być mniejsza niż zakładana. 15. Na podstawie art. 5 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający skorzysta w niniejszym posterowania z prawa do skrócenia terminu składania ofert. 16. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację zamówienia w zakresie określonym jak w załącznikach 1, 2 i 3 do niniejszej specyfikacji. Można złożyć ofertę na całą część I lub II lub III lub IV lub na kilka części. Nie można złożyć oferty tylko na część IV A lub IV B (Zespół Szkół w Gródku nad Dunajcem z oddziałem przedszkolnym)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zamówień uzupełniających nie przekraczających swą wielkością 20 % wartości zamówienia podstawowego, w szczególności jeśli zajdzie potrzeba zwiększenia liczby wydawanych posiłków w szkołach podstawowych i gimnazjach ze względu na większą liczbę dzieci objętych dożywianiem

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

4. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, 5. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowania albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminagrodek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Gródek nad Dunajcem Urząd Gminy Gródek nad Dunajcem Gródek nad Dunajcem 54 33-318 Gródek nad Dunajcem.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Gródek nad Dunajcem Gródek nad Dunajcem 54 33-318 Gródek nad Dunajcem Dziennik Podawczy - pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. W razie przekazania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji w formie faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Korespondencję pisemną należy kierować na adres: Urząd Gminy Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem 54; 33-318 Gródek nad Dunajcem Korespondencję w formie faksu należy kierować na nr faksu +48 018 440 10 35 w. 20 Ofertę można złożyć wyłącznie w formie pisemnej. Specyfikację istotnych warunków zamówienia zamieszczono na stronie www Zamawiającego pod adresem http://www.gminagrodek.pl/ na podstronie /Przetargi. Osoby uprawnione do kontaktowania się z oferentami: Sprawy merytoryczne 1. (szkoły podstawowe i gimnazja) Imię i nazwisko: Krystyna Pajor Stanowisko służbowe: p.o. Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej 2. (Przedszkole w Gródku nad Dunajcem) Imię i nazwisko: Zofia Wolak Stanowisko służbowe: Dyrektor Zespołu Szkół Sprawy proceduralne Imię i nazwisko: Lesław Czul Stanowisko służbowe: inspektor Urzędu Gminy - pok. 39 Dane kontaktowe: (018) 440-10-35 w.39, faks: /018/ 440-10-35, w.20, mail: przetargi@gminagrodek.pl WYJAŚNIENIA ORAZ ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI: Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Wyjaśnienia treści specyfikacji oraz jej ewentualne zmiany będą dokonywane na zasadach i w trybie art. 38 ustawy - PZP..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostarczenie II śniadania (kanapek) zgodnie z jadłospisem dla dzieci do szkół w Lipiu, Roztoce-Brzezinach, Rożnowie i Siennej:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie dzieci objętych dożywianiem: 1. Szkoła w Lipiu 26 dzieci, (codziennie) 2. Szkoła w Roztoce - Brzezinach 27 dzieci, (codziennie) 3. Szkoła w Rożnowie 50 dzieci, (tylko we wtorki i czwartki) 4. Szkoła w Siennej 15 dzieci (codziennie) Co daje: a) 68 dzieci x 108 dni = 7344 posiłki b) 50 dzieci x 108 dni = 2100 posiłki czyli łącznie 9444 posiłki w okresie od 4 stycznia do 23 czerwca 2016 roku w dniach nauki szkolnej 1) Zamówienie obejmuje przygotowanie II śniadania (kanapek) i wydanie ich dzieciom w ilościach wskazanych w specyfikacji. 2) Proponowane (przykładowe) menu w zakresie II śniadania oczekiwane przez Zamawiającego powinno obejmować następujące pozycje: Drożdżówka z nadzieniem mieszanym 1 raz w tygodniu np. piątek + owoc ( jabłko, banan lub mandarynka ) Bułka duża, masło, wędliną i pomidorem - poniedziałek Bułka duża, masło, ser żółty - środa Bułka duża, masło, wędliną i ogórkiem świeżym lub konserwowym - czwartek 3) Do obowiązków wykonawcy należy również wydawanie posiłków dzieciom. 4) Koszt transportu wchodzi w cenę posiłków 5) Posiłki powinny być przewożone w opakowaniach posiadających odpowiednie atesty Państwowego Zakładu Higieny, Zakładu Badania Żywności i Przedmiotów Użytku lub innego podmiotu uprawnionego. 6) Ze względu na brak warunków we wskazanych szkołach nie ma możliwości przygotowania posiłków na miejscu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie gotowych ciepłych posiłków i ich wydawanie (catering) w szkołach w Jelnej, Rożnów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie dzieci objętych dożywianiem: 1. Szkoła w Jelnej 55 dzieci, (codziennie), 2. Szkoła w Rożnowie 50 dzieci, (w poniedziałki, środy i piątki). Co daje: a) 55 dzieci x 108 dni = 5940 posiłków b) 50 dzieci x 65 dni = 3250 posiłków czyli łącznie 9190 posiłków w okresie od 4 stycznia do 23 czerwca 2016 roku w dniach nauki szkolnej 1. Proponowane menu w zakresie ciepłych posiłków oczekiwane przez Zamawiającego powinno obejmować , posiłki (zupa) o kaloryczności ok 500 kcal i gramaturze ok. 400 g , 100g chleb dla dzieci w dziennych ilościach wskazanych w zamówieniu oraz drugie danie o gramaturze nie mniejszą niż 500 gram , w tym mięso - 100g , surówka-100 g oraz ziemniaki , ryż, kasza lub makaron 300 g .Dwa razy w tygodniu zupa z wkładką , 2 razy drugie danie mięsne . Jeden raz w tygodniu drugie danie mogą stanowić pierogi , kopytka, naleśniki z serem w ilości 400 gram. Kaloryczność każdego posiłku nie powinna być mniejsza niż 600 kcal 2. Temperatura posiłków przywiezionych w termosach nie powinna być niższa niż 60 st. C w momencie dostarczenia. 3. Sałatki i surówki należy przywozić w odrębnych naczyniach. 4. Do Wykonawcy należy dostarczanie sztućców i naczyń, na których będą wydawane posiłki. 5. Transport, naczynia oraz sztućce wchodzą w cenę posiłków. 6. Do Wykonawcy należy odbiór naczyń oraz wszelkie niezbędne zabiegi higieniczne związane z wydawaniem posiłków i odbiorem naczyń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przygotowanie na miejscu i wydawanie ciepłych posiłków w Zespole Szkół w Podolu - Górowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie dzieci objętych dożywianiem: 1 . Szkoła w Podolu- Górowej 88 dzieci, Razem:88 dzieci x 108 dni = 9504 posiłki w okresie od 4 stycznia do 23 czerwca 2016 roku w dniach nauki szkolnej 1. Proponowane menu w zakresie ciepłych posiłków oczekiwane przez Zamawiającego powinno obejmować , posiłki (zupa) o kaloryczności ok 500 kcal i gramaturze ok. 400 g , 100g chleb dla dzieci w dziennych ilościach wskazanych w zamówieniu oraz drugie danie o gramaturze nie mniejszą niż 500 gram, w tym mięso - 100g , surówka-100 g oraz ziemniaki , ryż kasza lub makaron 300 g .Dwa razy w tygodniu zupa z wkładką , 2 razy drugie danie mięsne . Jeden raz w tygodniu drugie danie mogą stanowić pierogi , kopytka , naleśniki z serem w ilości 400 gram. Kaloryczność każdego posiłku nie może być mniejsza niż 600 kcal. 2 .Do Wykonawcy należy odbiór naczyń oraz wszelkie niezbędne zabiegi higieniczne związane z wydawaniem posiłków i odbiorem naczyń. 3. Warunki płatności - faktury częściowe miesięczne po wykonaniu zamówienia, potwierdzeniu wykonania przez Dyrektora Zespołu Szkół i wystawieniu faktury..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przygotowanie ciepłych posiłków i ich wydawanie w przedszkolu i szkole w Gródku nad Dunajcem (catering).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZKOŁA PODSTAWOWA I GIMNAZJUM W GRÓDKU NAD DUNAJCEM - 52 dzieci Ciepły posiłek dla 52 dzieci w ciągu 108 dni = 5616 posiłków w okresie 4 stycznia - 23 czerwca 2016 roku w dniach nauki szkolnej Proponowane menu w zakresie ciepłych posiłków oczekiwane przez Zamawiającego powinno obejmować , posiłki (zupa) o kaloryczności ok. 500 kcal i gramaturze k. 400 g , 100g chleb dla dzieci w dziennych ilościach wskazanych w zamówieniu oraz drugie danie o gramaturze nie mniejszą niż 500 gram , w tym mięso - 100g , surówka-100 g oraz ziemniaki , ryż kasza lub makaron 300 g .Dwa razy w tygodniu zupa z wkładką , 2 razy drugie danie mięsne . Jeden raz w tygodniu drugie danie mogą stanowić pierogi , kopytka , naleśniki z serem w ilości 400 gram. Kaloryczność każdego posiłku nie może być mniejsza niż 600 kcal. Nazwa zadania: Przygotowanie dostawa i wydanie (catering) posiłków dla 22 dzieci w Punkcie Przedszkolnym Ilość posiłków : 3212 zestawy całodziennego wyżywienia, obejmującego śniadanie, obiad, deser i podwieczorek. Na śniadanie należy zapewnić napoje na bazie mleka lub zupę mleczną co najmniej 3 w tygodniu, Obiady powinny być urozmaicone - nie mogą się powtarzać w danym tygodniu. Podwieczorek powinien obejmować ciasto drożdżowe, drożdżówkę lub inne suche pokarmy lub ew. owoce. Wykonawca odpowiada za zapewnienie transportu posiłków i ich wydanie. Posiłki należy transportować i wydawać z zachowaniem przepisów sanitarnych właściwych ze względu na rodzaj prowadzonej działalności. Posiłki powinny być wydawane w jednorazowych pojemnikach z atestem i certyfikatem. Zamawiający dopuszcza dostarczenie ciepłych posiłków w termosach lub innych urządzeniach służących do utrzymania ciepła. Do Wykonawcy należy odbiór naczyń oraz wszelkie niezbędne zabiegi higieniczne związane z wydawaniem posiłków i odbiorem naczyń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.