eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › "Zwiększenie funkcjonalności systemów sterowania, ochrony danych i bezpieczeństwa obiektów hydrotechnicznych. Część 1. Uruchomienie i konfiguracja urządzeń, komponentów serwerowych, macierzy dyskowych, aktywnych urządzeń sieciowych. Część 2. Dostosowanie pakietu licencji oprogramowania komputerowego".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-16

Ogłoszenie nr 343680 - 2016 z dnia 2016-11-16 r.

Wrocław: "Zwiększenie funkcjonalności systemów sterowania, ochrony danych i bezpieczeństwa obiektów hydrotechnicznych. Część 1. Uruchomienie i konfiguracja urządzeń, komponentów serwerowych, macierzy dyskowych, aktywnych urządzeń sieciowych. Część 2. Dostosowanie pakietu licencji oprogramowania komputerowego".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 324109-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 326502-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 93210105300000, ul. ul. Norwida  34, 50950   Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 713 378 800, faks 713 285 048, e-mail zamowienia@rzgw.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wroclaw.rzgw.gov.pl, http://bip.wroclaw.rzgw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Administracja Rządowa Niezespolona

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zwiększenie funkcjonalności systemów sterowania, ochrony danych i bezpieczeństwa obiektów hydrotechnicznych. Część 1. Uruchomienie i konfiguracja urządzeń, komponentów serwerowych, macierzy dyskowych, aktywnych urządzeń sieciowych. Część 2. Dostosowanie pakietu licencji oprogramowania komputerowego".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

AZ/3840/38/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn.: "Zwiększenie funkcjonalności systemów sterowania, ochrony danych i bezpieczeństwa obiektów hydrotechnicznych. Część 1. Uruchomienie i konfiguracja urządzeń, komponentów serwerowych, macierzy dyskowych, aktywnych urządzeń sieciowych. Część 2. Dostosowanie pakietu licencji oprogramowania komputerowego". Celem zamówienia jest zapewnienie trwałości funkcjonowania obiektów hydrotechnicznych poprzez zwiększenie funkcjonalności systemów sterowania, ochrony danych i bezpieczeństwa. Zamówienie będzie realizowane w następujących częściach: - Część 1 obejmuje uruchomienie i konfigurację startową dostarczonych urządzeń, komponentów serwerowych, macierzy dyskowych, stacji roboczych, urządzeń drukujących, aktywnych urządzeń sieciowych. - Część 2 obejmuje dostosowanie pakietu licencji oprogramowania biurowego oraz oprogramowania systemowego poprzez dostawę wymaganych produktów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 04 do SIWZ. Miejsce realizacji dostaw: Wrocław, ul. C.K. Norwida 34 (siedziba RZGW we Wrocławiu). W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę elementów równoważnych, Wykonawca zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zobowiązany jest jednoznacznie wykazać równoważność. Przy oferowaniu rozwiązań sprzętowo-programowych innych niż wzorcowe, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w OPZ. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne, numery identyfikacyjne producenta, pozwalające na jednoznaczną ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów z wymaganiami STWZ. W szczególności wymaga się od wykonawcy podania nazwy producenta, modelu i numeru fabrycznego producenta oferowanego urządzenia oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (prospekty, katalogi, foldery itp.).Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia równoważności przed dokonaniem wyboru oferty najkorzystniejszej. W takim przypadku Wykonawca dostarczy próbki elementów równoważnych lub umożliwi Zamawiającemu weryfikacje i wykonanie testów, oferowanych elementów. Sprawdzenie równoważności i kompatybilności oferowanych elementów będzie polegać na wielokrotnym przeprowadzeniu testów w siedzibie Zamawiającego na sprzęcie Zamawiającego, w warunkach środowiska produkcyjnego Zamawiającego, na danych Zamawiającego. Informacja o testach zawierać będzie termin i okres przeprowadzania testów. Termin dostarczenia wymaganych elementów nie będzie krótszy niż 5 dni roboczych od daty otrzymania pisma przez od Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 30236000-2
Dodatkowe kody CPV: 48620000-0, 48311000-1, 48820000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: URUCHOMIENIE I KONFIGURACJA URZĄDZEŃ, KOMPONENTÓW SERWEROWYCH, MACIERZY DYSKOWYCH, AKTYWNYCH URZĄDZEŃ SIECIOWYCH.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT248314.58
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INFOMEX Sp. z o.o.,  ,  ul. Wesoła 19 B,  34-300,  Żywiec,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 286142.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 286142.28
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 286142.28
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: DOSTOSOWANIE PAKIETU LICENCJI OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT91503.84
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INFOMEX Sp. z o.o.,  ,  ul. Wesoła 19 B,  34-300,  Żywiec,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 104960.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 104960.82
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104960.82
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.