eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Widawa › TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W DĄBROWIE WIDAWSKIEJ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-16

Ogłoszenie nr 343674 - 2016 z dnia 2016-11-16 r.

Widawa: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W DĄBROWIE WIDAWSKIEJ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 311292


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Widawa, krajowy numer identyfikacyjny 730934571, ul. ul. Rynek Kościuszki  10, 98-170  Widawa, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 43 6721034, faks 43 6721152, e-mail poczta@widawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.widawa.finn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W DĄBROWIE WIDAWSKIEJ

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W DĄBROWIE WIDAWSKIEJ Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano montażowych związanych z termomodernizacją budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Dąbrowie Widawskiej. 3.3. Zamówienie obejmuje : - rozbiórka opaski z kostki betonowej wokół budynku wraz z obrzeżem betonowym; - oczyszczenie kostki z rozbiórki i obrzeża z przeznaczeniem tych elementów do ponownego wbudowania; - obkopanie ścian fundamentowych budynku na głębokość 1,2m i szerokość około 1,2 m, umożliwiającą wykonanie prac dociepleniowych Uwaga: w czasie prowadzenia robót ziemnych od strony wschodniej i północnej budynku należy zachować szczególną ostrożność ze względu na istniejący drenaż. - demontaż istniejących rur spustowych oraz rynien PCV - demontaż istniejącej obróbki blacharskiej - demontaż istniejących podokienników zewnętrznych - demontaż istniejących zwodów instalacji odgromowej - obcięcie wystających gzymsów dookoła budynku - demontaż czapek kominowych - demontaż istniejącego daszka nad zejściem zewnętrznym do kotłowni - docieplenie ścian fundamentowych budynku płytami styrodurowymi XPS grubości 8cm - nałożenie warstwy siatki na kleju na płytach i zaciągnięcie siatki klejem - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z masy asfaltowo-kauczukowej bezrozpuszczalnikowej np. Dysperbit części podziemnej - warstwę docieplenia ścian fundamentowych ponad gruntem należy zatynkować tynkiem żywicznym mozaikowym - wykonanie docieplenia elewacji warstwą styropianu EPS 100 grubości 10cm - nałożenie siatki na kleju i zaciągnięcie siatki klejem - zagruntowanie podłoża masą gruntującą np. Cerplast Uwaga: ościeża okien oraz drzwi, ze względu na brak możliwości ich docieplenia należy przed nałożeniem warstwy tynku wyrównać warstwą kleju. - nałożenie warstwy tynku mineralnego strukturalnego o grubości uziarnienia 2,5mm - zamontowanie belki czołowej o wymiarach 20x10cm na krawędzi połaci dachu z drewna iglastego impregnowanego - docieplenie połaci dachowych płytami styropianowymi grubości 20cm jednostronnie laminowanymi papą termozgrzewalną podkładową - zamontowanie obróbek blacharskich z blachy płaskiej ocynkowanej powlekanej, pas za rynnowy i nad rynnowy. - pokrycie połaci dachowych warstwą papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia - montaż rynien i rur z PCV - zamontowanie podokienników z blachy stalowej lakierowanej proszkowo - malowanie farbami emulsyjnymi zewnętrznymi powierzchni ścian niedocieplanych (wejście do budynku i zejście do kotłowni) - zasypanie z zagęszczeniem warstwami wykopów wokół ścian fundamentowych - ułożenie opaski z kostki betonowej na podsypce stabilizowanej cementem wraz z obrzeżami betonowymi - odtworzenie instalacji odgromowej na budynku - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45262410-8
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45442100-8, 45410000-4, 45450000-6, 45321000-3, 45324000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT214335.38
Walutazłotych


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
AND - BUD Andrzej Nagieł,  andrzejnagiel@gmail.com,  ul. Wspólna 52,  98-275,  Brzeźnio,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 263632.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 255948.38
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 365310.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.