eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czernica › "Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia drogowego w miejscowości Czernica dz. nr 536/2, 537, 175/64, 175/50, 526, 177/13, 177/9 ul. Wiśniowa, Morelowa, gm. Czernica"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-01

Ogłoszenie nr 34365 - 2017 z dnia 2017-03-01 r.

Czernica: "Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia drogowego w miejscowości Czernica dz. nr 536/2, 537, 175/64, 175/50, 526, 177/13, 177/9 ul. Wiśniowa, Morelowa, gm. Czernica"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 13062


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 19066


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czernica, krajowy numer identyfikacyjny 931934986, ul. ul. Kolejowa  3, 55-003   Czernica, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 71 726 57 00, faks 71 726 57 00, e-mail czernica@czernica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.czernica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia drogowego w miejscowości Czernica dz. nr 536/2, 537, 175/64, 175/50, 526, 177/13, 177/9 ul. Wiśniowa, Morelowa, gm. Czernica"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie drogi w zakresie budowy oświetlenia drogowego w miejscowości Czernica dz. nr 536/2, 537, 175/64, 175/50, 526, 177/13, 177/9 ul. Wiśniowa, Morelowa, gm. Czernica. 2. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie oświetlenia drogowego ul. Wiśniowej i Morelowej w Czernicy, 2) ułożenie kabla YAKXS 4x35mm2 0,6/1 kV, - ok. 671 m, 3) montaż słupów stalowych o wys. 5 m, wraz z oznakowaniem - 22 szt., 4) montaż opraw oświetleniowych wraz z oznakowaniem - 25 szt., 5) demontaż opraw oświetleniowych - 3 szt. 6) roboty pomocnicze. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) zorganizowanie na swój koszt terenu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2) zapewnienie bieżącej i powykonawczej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, 3) oznakowanie i zabezpieczenie dróg w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, oraz dokonywanie z nimi ustaleń szczegółowych i odbiorów, 4) wykonanie projektu czasowego organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w obrębie pasa drogowego, 5) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, 6) wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (3 egz.), oraz sporządzenie w wersji papierowej i elektronicznej PASZPORTU OGÓLNEGO OBIEKTU OŚWIETLENIOWEGO (wzór wg. zał. Nr 2 do umowy), 7) naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 8) pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 9) uzyskanie wymaganych dokumentów przez zakład energetyczny (w tym, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, umowy kompleksowej), niezbędnych do zasilenia wybudowanego oświetlenia drogowego, 10) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 4. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom posesji za szkody zawinione przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych. 5. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania terenu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: 1) ochrony mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, 2) nadzoru nad bhp, 3) ustalania i utrzymywania porządku, 4) odpowiedniej organizacji terenu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, 5) dostarczenia atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań sprawdzeń i prób dotyczących realizowanego zamówienia (dołączyć do dokumentacji powykonawczej). 6. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w: 1) dokumentacji projektowej, 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych Załączone przedmiary robót służą wyłącznie jako materiał pomocniczy dla Wykonawcy w celu sporządzenia kosztorysu ofertowego i wyliczenia ceny ofertowej. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6, stanowią załączniki do SIWZ. UWAGA: Stan aktualny infrastruktury podziemnej należy sprawdzić w serwisie www.wrosip.pl moduł infrastruktura, lub EWID Informacje powyższe należy uwzględnić przy sporządzaniu oferty! 7. Wizja lokalna - zaleca się, aby wykonawcy odbyli wizję lokalną i powzięli we własnym zakresie wszelkie informacje niezbędne do właściwego sporządzenia oferty. 8. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy (stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) na okres realizacji zamówienia i przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnienia 2 osób na umowę o pracę w zakresie realizacji zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy, na stanowiskach: elektromonter lub elektryk oraz operator koparki. 2) Termin i okres zatrudnienia: Zatrudnienie osób wskazanych w pkt 1, przy realizacji zamówienia nastąpi nie później niż w terminie 2 dni roboczych od daty rozpoczęcia realizacji zamówienia i powinno trwać do końca upływu terminu realizacji zamówienia. 3) W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną do wykonywania czynności, o których mowa w pkt 1 lub przez pracodawcę, przed zakończeniem tego okresu, wykonawca zatrudni na to miejsce, także na umowę o pracę, inną osobę, które będą spełniała warunki udziału w postępowaniu i będzie mogły wykonywać powierzone czynności. 4) Sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, zatrudnionej do wykonywania czynności, o których mowa w pkt 1. a) Wykonawca, na etapie wykonywania zamówienia, przedstawia niezwłocznie (w terminie nie dłuższym niż do 3 dni roboczych) Zamawiającemu - na jego każde żądanie - kopie umów o pracę lub deklarację zgłoszenia do ZUS. b) Wykonawca, w przypadku określonym w pkt 3, niezwłocznie - nie później niż do 3 dni roboczych od zaistnienia zdarzenia rozwiązania stosunku pracy - poinformuje Zamawiającego. 5) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Przedstawiciel Wykonawcy ma obowiązek posiadania listy obecności osób, o których mowa w pkt 1 i na każde żądanie Zamawiającego, niezwłocznie (w terminie nie dłuższym niż do 3 dni robocze) przekazywać Zamawiającemu potwierdzoną kopię listy obecności. b) Niespełnienie wymagań uprawnia Zamawiającego do naliczenia kary umownej w wysokości 1/4 minimalnego wynagrodzenia za pracę za każdy przypadek: - niespełnienia wymagań, o których mowa w pkt 1 i 3, lub - niedostarczenia żądanych dokumentów, o których mowa w pkt 4. 9. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę żadnej części zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45316100-9
Dodatkowe kody CPV: 77341000-2, 45233200-1,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT153504.37
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert9
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Adrel w Brzegu,  info@adrel.pl,  ul. Cegielniana 3, 49-300,  49-300,  Brzg,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 126690.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98092.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 201637.59
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.